SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja eh... ik moest er nog eentje inhalenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat wel lekker met die lapo's vandaag
quote:
*pinkt een traantje wegquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor je eindelijk ergens bij.
Geen vleesje?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:04 schreef Karzai het volgende:
Twelve o clock natty, nobody can sleep with an empty stomach but the almighty provides for you.
Keep the faith rastafari forever!
[ afbeelding ]
Heeft ie bijgedragen aan een kaap?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor je eindelijk ergens bij.
Ik heb geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:21 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber heb jij die Dubai reep al gemaakt?
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euroquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is.
Zandkoekje?
Wowquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euro
Het is gevuld met pistache en kanafeh.
Wees eerlijk, is dit een tiktok ding?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euro
Dan is het namelijk niet zo dat heel Nederland er geil van wordt of zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wees eerlijk, is dit een tiktok ding?
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah daarom had ik er niet eerder van gehoordquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)Vooral door de actie van Jumbo
Noem je @4EverBlackEyed nu lelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Veur mense meej n lellek gezicht? @:4EverBlackEyed
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En echt overal is het uitverkochtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)Vooral door de actie van Jumbo
Soraya heeft een klemkaak, een lichtelijke air van zwakzinnigheid, een kutstem en schimmel op hem/het/haar/zijn plafond.quote:
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap de aantrekkingskracht van Dubai op influencers nooit zo. Het lijkt me een karikatuur van een samenleving.
Op zich klinkt het wel lekker. Misschien probeer ik het eens in een bonbon te proppen. Maar ik sta er altijd van te kijken dat dit soort dingen meteen een superhype moeten worden voor twee maanden en dan weer verdwijnen. Dat hele proces lijkt veel heftiger en sneller te gaan dan tien jaar geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook al op het journaal gewoon op mn tv geweest hoor
Ja ik snap ook niet waarom het de Dubai reep heetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap de aantrekkingskracht van Dubai op influencers nooit zo. Het lijkt me een karikatuur van een samenleving.
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.
Liever dat, dan dat ze hier de daar gaan lopen uithangen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemen
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemen
Ja ik wil het ook proberen zelf te maken maar ik zie het er op tiktok zo hoor uitlopen en ik snap niet hoe je dat nu een beetje normaal kunt bewaren en 1 stukje kan eten. Dus een bonbon lijkt mij ook het meest praktische.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich klinkt het wel lekker. Misschien probeer ik het eens in een bonbon te proppen. Maar ik sta er altijd van te kijken dat dit soort dingen meteen een superhype moeten worden voor twee maanden en dan weer verdwijnen. Dat hele proces lijkt veel heftiger en sneller te gaan dan tien jaar geleden
Ohja de human pottyquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.
Iets waarvan ik het al dacht maar hoopte dat het niet zo was.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnen
F1 maisjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnen
Hypes duren lang genoeg om er wat types mee te laten cashenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook proberen zelf te maken maar ik zie het er op tiktok zo hoor uitlopen en ik snap niet hoe je dat nu een beetje normaal kunt bewaren en 1 stukje kan eten. Dus een bonbon lijkt mij ook het meest praktische.
De crompouce hype was ook zo'n ding en nu zie je het eigenlijk nergens meer
Zelfde kleur en vorm zeker?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je eens proeven aan mijn crompouce?
Maar wel vulling?quote:
Zou er nog iemand knuffel-Marokkaan vibes hebben bij die gastquote:
Rare Geuzentitel is dat eigenlijk, "het is allemaal vreselijk kutvolk maar deze gaat op zich wel en willen we misschien nog wel knuffelen"quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er nog iemand knuffel-Marokkaan vibes hebben bij die gast
quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare Geuzentitel is dat eigenlijk, "het is allemaal vreselijk kutvolk maar deze gaat op zich wel en willen we misschien nog wel knuffelen"
Overdag is hij woke.quote:
Elders ook al.quote:
quote:
Nou? Bewijs dan!quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wow dit is niet mijn kloon jongens
Zou het niet doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien kunnen wij nu ook stiekem onze frustratie uiten?
Je bent nu Haarlemmers aan het dood wensen met een ziekte.quote:
Een haarlemmer is een mug?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent nu Haarlemmers aan het dood wensen met een ziekte.
GGZ.quote:
Is het daar gezel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen doorverwijzen naar R&P dan.
Oh no, ben ik nu extreemlinks?quote:
Ik weet het ook niet, maar het voelde ook stom om niets te doen. Het raakt me persoonlijk niet en ik vind alleen de spam irritant, maar het is gewoon echt intens onnodig ditquote:
Mag dat nog wel?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik nigger wil zeggen open ik wel een speciaal topic
Deze kende ik nog nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het voelde ook stom om niets te doen. Het raakt me persoonlijk niet en ik vind alleen de spam irritant, maar het is gewoon echt intens onnodig ditMeteen aanpakken dat soort gespuis. Account van een dag oud ook maar geloof ik.
Lucky jij.Wel mooi dat Snoop Dog het Olympisch vuur gaat dragen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg er geen ban voor
Livin on the edge.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kingsize bed (geeeen idee waarom) en dan ga ik steeds precies op de rand liggen zodat ik er bijna uit val.
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet
FB / Spamuser opsporing service #13
Of enquêtes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerMaar ik kwam die reeks laatst toevallig tegen en toen zag ik alleen maar van dat soort accounts
Die gast is er wel zelf gaan postenquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerMaar ik kwam die reeks laatst toevallig tegen en toen zag ik alleen maar van dat soort accounts
Gaat hij dat aansteken met een joint?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lucky jij.Wel mooi dat Snoop Dog het Olympisch vuur gaat dragen.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat hij dat aansteken met een joint?
Straks ben ik 10 jaar fokdagboek kwijtquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:54 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een ban krijgt zou er een vinkje moeten zijn 'wis alle posts'
Las elders dat ook @Sally tig TRs heeft gezetquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Heb ik nu een verkapte banaanvraag gedaan?
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks ben ik 10 jaar fokdagboek kwijt
Maar apart dat je bij dergelijke spam accounts alle posts handmatig moet doorakkerenquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.
Het duurt ook even voordat er gehandeld wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar apart dat je bij dergelijke spam accounts alle posts handmatig moet doorakkeren
Nee maar dat is wat Koen voorsteltquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.
In 40+ staat ie nog zie ikquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het duurt ook even voordat er gehandeld wordt.
Ik bedoel bij een account als dat van daarstraks, niet van iemand die af en toe stout isquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar dat is wat Koen voorstelt
quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GC staat iig niet meer in de PoHi van die gekkiequote:Op woensdag 24 juli 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Las elders dat ook @:sally tig TRs heeft gezet
Sally.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
GC staat iig niet meer in de PoHi van die gekkie
FFquote:
Yep,en meestal vroeg naar bed.Hoe gaat het met jou?quote:
Eerder slechte imitatie naar mijn idee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, nu niet meer. Twee, minder Amerika-geneuzel.
Goed, nu wel slaapjes doenquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,en meestal vroeg naar bed.Hoe gaat het met jou?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Goed, nu wel slaapjes doen![]()
Mijn goede daad voor FOK! ook weer gedaan
Beetje veel zwartjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat om de kleding.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Lijdtquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dus de huidskleur lijdt af
Doe niet zo.quote:
De mevrouw met het skateboard.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weersverwachting voor vrijdag en zaterdag is voor hier niet al te best.
nah deze zomer is echt super karigquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.
Is pas net begonnen. Voorgaande jaren hebben we tot halverwege oktober nog lekker weer gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah deze zomer is echt super karig
Daarna wordt het niet veel beter. Dan gaat de temperatuur weer richting 30 graden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk eens naar de andere dagen. Glas is halfvol.
Oh👀quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarna wordt het niet veel beter. Dan gaat de temperatuur weer richting 30 graden.
zie wel wolkjes staanquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt er gelijk weer eentje blij.![]()
Dus gaat het nog benauwd aanvoelen ook.quote:
ik zat eergisteren op de scooter en toen ik ineens dat ik het binenkort gewoon altijd warm zal hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Luchtvochtigheid van richting de 60%.
Ja, maar dat is kwetsendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Veur mense meej n lellek gezicht? @:4EverBlackEyed
Oh jammerquote:Op woensdag 24 juli 2024 05:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:4EverBlackEyed ja, heb matige foto gemaakt, want kan niet dichtbij genoeg komen.
Dan mag je nooit meer klagen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat eergisteren op de scooter en toen ik ineens dat ik het binenkort gewoon altijd warm zal hebben
moesson incomingquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag je nooit meer klagen.
Heeft de Zara zulke kleine maatjes dan?quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zit bij de zara in de L-XL maat
ja blijkbaarquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft de Zara zulke kleine maatjes dan?
Ik had laatst ook een shirt “model is 186 en draagt M” waarbij ik amper in een L pastequote:Op woensdag 24 juli 2024 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zit bij de zara in de L-XL maat
euhmmm..quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:19 schreef bitterbal het volgende:
En Jurkje van billabong ook in XL moeten bestellen
ja das toch raarquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een shirt “model is 186 en draagt M” waarbij ik amper in een L paste
Heb je een link naar het jurkje?quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.billabong-sto(...)_ctxt-ex_all_-_brand
Jij ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch raarjij bent ook niet dik
https://www.billabong-sto(...)s-3616750029986.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een link naar het jurkje?
Altijd gevaarlijk, want ik moet eigenlijk nog wat kleding hebben
Oh, dies leuk!quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.billabong-sto(...)s-3616750029986.html
En hij zit echt super lekker.
jawel same here maar vind niet dat dat XL-waardig is die randjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Al mag er bij mij rondom mijn buik wel iets vanaf. Afgelopen week heb ik weer teveel gesmaakt. Dus deze week weer een week waarbij ik me beter gedraag.
Ik ga hem niet kopen, anders worden we helemaal zo'n tweelingquote:
ja gewoon kopen johquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kopen, anders worden we helemaal zo'n tweeling
Die tweede jurk is leukquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Heb deze ook besteld bij Otto
[ afbeelding ]
en deze bij roxy
[ afbeelding ]
https://www.roxy-netherla(...)ames-ERJWD03859.html
Je komt elkaar ook voortdurend tegen in Thailand.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu bikini's te kijken en het slaat helemaal nergens op, want ik heb er nog 3quote:
Mijn pro-tip, heb je al een lila en een gouden?quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu bikini's te kijken en het slaat helemaal nergens op, want ik heb er nog 3
Ja, die ene is donker lilaquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn pro-tip, heb je al een lila en een gouden?
Een jurk of een bikini ?quote:
Kopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die ene is donker lila![]()
En ik heb dit jurkje gevonden: https://www.billabong-sto(...)s-3613379802891.html
Ook wel schattig
quote:
Gecombineerd ookquote:
of bikini topjequote:Op woensdag 24 juli 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar hoe doe je dit dan weer met een BH ?
gewoon doen, is leuk voor de bibaafscheidsmeetquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm jaquote:
Ik moest even 2 seconden nadenken wie biba wasquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon doen, is leuk voor de bibaafscheidsmeet
kunnen we gezellig met biba aan esma en poma terwijl we ramen en sushi etenquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest even 2 seconden nadenken wie biba was
![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen we gezellig met biba aan esma en poma terwijl we ramen en sushi eten
Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:47 schreef Ama het volgende:
Wel jammer van alle naaktslakken en de dode vogel op het fietspad vlakbij mijn huis.
ik vind ginto niet zo lekkerquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed
Misschien ook nog een ginto
Lol quequote:Komende woensdag is het internationale dag van de zelfzorg, een perfect moment om extra stil te staan bij het belang van goed voor jezelf zorgen. Want terwijl je balanceert tussen je werk, sociale verplichtingen en wat al niet meer, vergeet je soms jezelf. Herken je dat?
Begrijpelijkquote:
Foei!quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik nigger wil zeggen open ik wel een speciaal topic
VOCHTIG POESJEquote:
Die ken ik niet. Misschien een keertje proberen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Die roze met rood fruit vind ik wel hdp
quote:
Ja 25 van kopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die ene is donker lila![]()
En ik heb dit jurkje gevonden: https://www.billabong-sto(...)s-3613379802891.html
Ook wel schattig
Ben je daar nou nog steeds over bezig? dat was drie weken terug dat je er last van hadquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:05 schreef Nattekat het volgende:
Voelt alsof m'n lichaam afgerekend heeft met dat virusje
Hij heeft het ook nog elke dag over z'n vakantie van een half jaar geleden, dus tsjaquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over bezig? dat was drie weken terug dat je er last van had
Huh, Is hij op vakantie geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog elke dag over z'n vakantie van een half jaar geleden, dus tsja
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft het ook nog elke dag over z'n vakantie van een half jaar geleden, dus tsja
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, Is hij op vakantie geweest?
Ziekmelden voor een dagje mental healthquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat doen? Dagje verlof oppakken?
Ja. Niet meegekregen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, Is hij op vakantie geweest?
Goeje, gaat hem vandaag alleen niet meer wordenquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ziekmelden voor een dagje mental health
Wacht, laten we het vertalen naar mschol-termen:quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandeling maken, lekker in een bad met bubbelschuim liggen, boekje lezen.. Niks voor jou?
Ja dat fikst al die jaren welquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe moeten we dat doen? Dagje verlof oppakken?
Is een beetje weinig he? ik denk dat een half jaar vrij pakken wel nodig is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat fikst al die jaren wel
Shit is nooit op orde....quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als je een periode heel druk bent en je neemt een dag vrij dat dat voor geen meter helpt?
Eerst je shit op orde, dat voelt goed
Dan helpt een dag zeker niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook? Als je een periode heel druk bent en je neemt een dag vrij dat dat voor geen meter helpt?
Eerst je shit op orde, dat voelt goed
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandeling maken, lekker in een bad met bubbelschuim liggen, boekje lezen.. Niks voor jou?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, laten we het vertalen naar mschol-termen:
Beetje virtueel rondrijden, Lego bouwen, stadjes managen
Heel het land op z'n gatquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel mooi zijn, iedereen tegelijk vrij.
Nee, het wordt nooit meer droog.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Blijft het vandaag eens droog? Dan kan ik de was buiten ophangen.
Aangezien ik te lui ben om de was van afgelopen weekend die binnen hangt op te ruimen.
Had je kinkhoest ? Of TBC ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn hoest is na 7 maanden eindelijk écht bijna weg, ik ben zo blij
Geen idee, dat laatste sowieso niet lijkt me. Dat eerste mogelijk. Zou na 3 maanden over moeten zijn, dus fijn dat het bij mij dan 7 maanden duurdequote:
Even investeren in een regenjas dan maar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het wordt nooit meer droog.
Nee, weerquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over bezig? dat was drie weken terug dat je er last van had
Zie nu het linkje met het skateboard.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon allergisch voor slecht weer. Oh nee wacht, dan was het met deze zomer vast nog niet over geweest.
FLIRT.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat volgens mij ook een nare griep rond.
De avatar/UI? Of echt een linkje? Want dan weet ik even niet waar het over gaatquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie nu het linkje met het skateboard.
zwak gestel dus dat je binnen zulks een korte tijd ziek wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, weer
Dacht even dat ik corona had opgelopen zelfs.
als je ze zwart lakt moet dat prima kunnenquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Zwart shirt aantrekken terwijl ik mijn nagels aan het doen ben was een goed doordachte keuze_!
Dat is waar. Maar eerst: OVERAL POEDER.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
zwak gestel dus dat je binnen zulks een korte tijd ziek wordt.
[..]
als je ze zwart lakt moet dat prima kunnen
waarom zit er poeder op je nagelsquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eerst: OVERAL POEDER.
ik zou ze vijlen maar vooruit.quote:
Oh ook goed. Ik zocht het nog op en toen kwam korte ei eruitquote:
als jij ze graag wil verkopen aan de hoogste bieder dan is dat helemaal primaquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ook goed. Ik zocht het nog op en toen kwam korte ei eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |