SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja eh... ik moest er nog eentje inhalenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat wel lekker met die lapo's vandaag
quote:
*pinkt een traantje wegquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor je eindelijk ergens bij.
Geen vleesje?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:04 schreef Karzai het volgende:
Twelve o clock natty, nobody can sleep with an empty stomach but the almighty provides for you.
Keep the faith rastafari forever!
[ afbeelding ]
Heeft ie bijgedragen aan een kaap?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor je eindelijk ergens bij.
Ik heb geen idee wat het is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:21 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber heb jij die Dubai reep al gemaakt?
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euroquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat het is.
Zandkoekje?
Wowquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euro
Het is gevuld met pistache en kanafeh.
Wees eerlijk, is dit een tiktok ding?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het is een chocolade reep en heel Nederland wordt er wild van. Maar die dingen kosten tussen de 10 en 20 euro
Dan is het namelijk niet zo dat heel Nederland er geil van wordt of zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wees eerlijk, is dit een tiktok ding?
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah daarom had ik er niet eerder van gehoordquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)Vooral door de actie van Jumbo
Noem je @4EverBlackEyed nu lelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Veur mense meej n lellek gezicht? @:4EverBlackEyed
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En echt overal is het uitverkochtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik zie dit nu ook echt overal voorbij komen (nee ik heb geen TikTok)Vooral door de actie van Jumbo
Soraya heeft een klemkaak, een lichtelijke air van zwakzinnigheid, een kutstem en schimmel op hem/het/haar/zijn plafond.quote:
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap de aantrekkingskracht van Dubai op influencers nooit zo. Het lijkt me een karikatuur van een samenleving.
Op zich klinkt het wel lekker. Misschien probeer ik het eens in een bonbon te proppen. Maar ik sta er altijd van te kijken dat dit soort dingen meteen een superhype moeten worden voor twee maanden en dan weer verdwijnen. Dat hele proces lijkt veel heftiger en sneller te gaan dan tien jaar geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook al op het journaal gewoon op mn tv geweest hoor
Ja ik snap ook niet waarom het de Dubai reep heetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap de aantrekkingskracht van Dubai op influencers nooit zo. Het lijkt me een karikatuur van een samenleving.
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.
Liever dat, dan dat ze hier de daar gaan lopen uithangen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemen
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pitttige mening hoor, al denk ik wel dat veel meiden daar de hier spelen. Maar het anders noemen
Ja ik wil het ook proberen zelf te maken maar ik zie het er op tiktok zo hoor uitlopen en ik snap niet hoe je dat nu een beetje normaal kunt bewaren en 1 stukje kan eten. Dus een bonbon lijkt mij ook het meest praktische.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich klinkt het wel lekker. Misschien probeer ik het eens in een bonbon te proppen. Maar ik sta er altijd van te kijken dat dit soort dingen meteen een superhype moeten worden voor twee maanden en dan weer verdwijnen. Dat hele proces lijkt veel heftiger en sneller te gaan dan tien jaar geleden
Ohja de human pottyquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dubai was in 2012 al overrated. Nu is het alleen nog aantrekkelijk voor instahoertjes die op zich laten poepen in ruil voor goeie foto's.
Iets waarvan ik het al dacht maar hoopte dat het niet zo was.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnen
F1 maisjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen mening maar een feit. Net als yacht girls. En dat heb uit eerstehands bronnen
Hypes duren lang genoeg om er wat types mee te laten cashenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook proberen zelf te maken maar ik zie het er op tiktok zo hoor uitlopen en ik snap niet hoe je dat nu een beetje normaal kunt bewaren en 1 stukje kan eten. Dus een bonbon lijkt mij ook het meest praktische.
De crompouce hype was ook zo'n ding en nu zie je het eigenlijk nergens meer
Zelfde kleur en vorm zeker?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je eens proeven aan mijn crompouce?
Maar wel vulling?quote:
Zou er nog iemand knuffel-Marokkaan vibes hebben bij die gastquote:
Rare Geuzentitel is dat eigenlijk, "het is allemaal vreselijk kutvolk maar deze gaat op zich wel en willen we misschien nog wel knuffelen"quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er nog iemand knuffel-Marokkaan vibes hebben bij die gast
quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare Geuzentitel is dat eigenlijk, "het is allemaal vreselijk kutvolk maar deze gaat op zich wel en willen we misschien nog wel knuffelen"
Overdag is hij woke.quote:
Elders ook al.quote:
quote:
Nou? Bewijs dan!quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wow dit is niet mijn kloon jongens
Zou het niet doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien kunnen wij nu ook stiekem onze frustratie uiten?
Je bent nu Haarlemmers aan het dood wensen met een ziekte.quote:
Een haarlemmer is een mug?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent nu Haarlemmers aan het dood wensen met een ziekte.
GGZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |