quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
ik ga mijn zomerslaap beginnen
jammer dat ik wel een wekker moet zetten want werken morgen maar goed... dan heb ik een begin gemaakt
gute nacht freunde
Dutjes moet je ook niet 's avonds doenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt totaal niet kunnen slapen door dat ongeplande dutje net
Wel beetje goed voor jezelf zorgen Nattekat, over 2 weken moet je schitteren in Parijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het etenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben dus in slaap gevallen voor het eten netquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het eten
Werd ik ergens rond half 11 wakker
Kon ik gelijk door naar bed
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dus in slaap gevallen voor het eten net
Ideale dutjestijd was 20 minuten oid, toch?quote:
quote:
45 of 90 minuten in mijn gevalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ideale dutjestijd was 20 minuten oid, toch?
Oh ja, lange tijd dat ik een dutje heb gedaanquote:
Super fijn, Bosquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het heeft zeker 2 weken geduurd (als het er geen drie zijn). Maar ik kan weer warm/heet douchen op mijn eigen badkamer![]()
![]()
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mijquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, lange tijd dat ik een dutje heb gedaan
Ergens na half augustus maar eens uitproberen
Nou ja, zolang je je eigen grenzen maar weetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mij
Boem is hoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je je eigen grenzen maar weet
Ja, maar niet te hard, dus dat deed je wel goed.quote:
ja kan gewoonquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een vriendschap na een x aantal jaar gewoon weer oppakt alsof er niets aan de hand is?
Dat zijn echt de leuke dingen in het leven![]()
Hard is ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet te hard, dus dat deed je wel goed.
Hmmquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik blijf dit een heel raar fenomeen vinden
Dus je ging gewoon eigenlijk na het eten meteen te bed?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het eten
Werd ik ergens rond half 11 wakker
Kon ik gelijk door naar bed
Zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een vriendschap na een x aantal jaar gewoon weer oppakt alsof er niets aan de hand is?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustend
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mij
Fixedquote:
Ja, eten - afwas - dutjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je ging gewoon eigenlijk na het eten meteen te bed?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS kan het ook een keer normaal ?
Oh dat heb ik nu ook regelmatig. Midden in de nacht compleet gedesoriënteerd wakker worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eten - afwas - dutje
Maar goed, werd daar altijd zo raar van wakker
Welk jaar is het? En op welke planeet leven we? Zulke vragen dan altijd de eerste paar seconden na het wakker worden
Onmogelijkquote:
Mehquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nu ook regelmatig. Midden in de nacht compleet gedesoriënteerd wakker worden.
Ja je kan wel weer duidelijk zien dat jullie familie zijnquote:
One of the many joysquote:
Anders was het poldersloot en katapultquote:
NAHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je kan wel weer duidelijk zien dat jullie familie zijn
Euhmmquote:
Iemand die ik echt al ken sinds ik zes was. We zien elkaar soms jaren niet. Maar onze interesses lijken onafhankelijk maar parallel van elkaar te ontwikkelen en we komen elkaar eens in de zoveel jaar tegen en syncen meteen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
The fun never stops.quote:
Gewoon een soort 1+1 bonusaanbiedingquote:
Ja, zulke dingen zijn echt tofquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand die ik echt al ken sinds ik zes was. We zien elkaar soms jaren niet. Maar onze interesses lijken onafhankelijk maar parallel van elkaar te ontwikkelen en we komen elkaar eens in de zoveel jaar tegen en syncen meteen.
Het houdt niet op niet vanzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |