SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik zou Santa is comming neerzettenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:03 schreef kwiwi het volgende:
Hele post getypt, ben ik 'm kwijt nadat het topic gesloten was
die zijn 20 dagen eerderquote:
Denk vooral dat we @maily op ons dak zouden krijgen omdat het cumming of coming is, niet commingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou Santa is comming neerzetten
maar ik dacht.... dan krijgen we allemaal bezoekers die denken hi ha ho grappig te zijn
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk vooral dat we @:maily op ons dak zouden krijgen omdat het cumming of coming is, niet comming
vandaar commingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk vooral dat we @:maily op ons dak zouden krijgen omdat het cumming of coming is, niet comming
Ik zat af en toe wel te kijken: wat was er zojuist gebeurd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Orange Is The New Black is in vergelijking daarmee maar een softe romcom
Ja en dan van die figuren waarvan je denkt dat is een stabiel karakter, die gaat het ver schoppen in de serie. En dan vervolgens bruut wordt vermoord of totaal ontspoortquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat af en toe wel te kijken: wat was er zojuist gebeurd?
Zoals @Haagsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou Santa is comming neerzetten
maar ik dacht.... dan krijgen we allemaal bezoekers die denken hi ha ho grappig te zijn
Heb jij die serie ergens op dvd of zo ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan van die figuren waarvan je denkt dat is een stabiel karakter, die gaat het ver schoppen in de serie. En dan vervolgens bruut wordt vermoord of totaal ontspoort
ik heb genoeg mensen die op mijn lijssie staan en daar staat haagie ver onder aanquote:
Ja, team Sinterklaassnoepgoedquote:
Ja duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja heb hem nog op dvdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die serie ergens op dvd of zo ?
okequote:
Volgens mij heb jij altijd met Lego uit China gespeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
sinds wanneer zijn lego poppetjes niet meer normaal geel maar "divers"?
*quote:
Vroeger waren de poppetjes gewoon geelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij altijd met Lego uit China gespeeld.
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger waren de poppetjes gewoon geel
Dat is een grote foutquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb genoeg mensen die op mijn lijssie staan en daar staat haagie ver onder aan
Toen hadden ze ook maar 1 gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger waren de poppetjes gewoon geel
Altijd vrolijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook maar 1 gezichtsuitdrukking
[ afbeelding ]
Dat mag ze zelf weten als ze dat wil dragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers is
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers is
Zie jequote:In April 2004, the Harry Potter theme began to use natural skin tones, and Lego Star Wars followed in June, and by 2005 the use of natural skin tones was expanded to all licensed products; in which figures were created to represent film actors and other living people. Popular examples between 2005 and 2008 include Star Wars, Marvel, Batman, The Lord of the Rings and Indiana Jones minifigures.[4]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mag ze zelf weten als ze dat wil dragen.
Flex flex flexquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Airco toch maar weer aangezet. Lekker in de koelte slapen straks
Flexerdieflexflexquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook, en dat je gewoon kunt kiezen op welke je inhaaktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat hier plek is voor 5 verschillende gesprekken tegelijkertijd
Zet gewoon je raam open joh, het is 17 gradenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Ja, geweldig tochquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en dat je gewoon kunt kiezen op welke je inhaakt
Precies, vinkje erbijquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, ook weer gehad. Half voelde toch niet goed.
Doe niet zo oplossingsgericht, broerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet gewoon je raam open joh, het is 17 graden
goed bezig. kun je straks weer lekker stomen!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Wat vind je daar zelf van?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen naar de tandarts. Ik krijg een nieuwe tandarts, want mijn vorige werkt er niet meer.
Dit wordt al mijn 5de tandarts binnen die praktijk en ik denk dat ik ongeveer in 2018 bij die praktijk ben gekomen..
(okee 1 was een invaller, vanwege zwangerschapsverlof, maar toch..)
Wel lastig en niet heel fijn, maar voor de rest ben ik wel tevreden bij die praktijk...quote:
Dat ding staat al verdomme de hele dag open en het is nu nog warmer dan toen het nog warm was buiten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zet gewoon je raam open joh, het is 17 graden
Succes morgen, hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel lastig en niet heel fijn, maar voor de rest ben ik wel tevreden bij die praktijk...
Sorry dat ik weer praktisch en logisch nadenkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe niet zo oplossingsgericht, broer
Een stuk fijner dan in de bar kletsenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en dat je gewoon kunt kiezen op welke je inhaakt
Ja pffff, echt iets om je excuses voor aan te biedenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer praktisch en logisch nadenk
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja kniktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een stuk fijner dan in de bar kletsen
Verschrikkelijk. Ben daar ook niet om gezellig met mensen te praten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja knikt
Zo ben ik, dat weet je tochquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pffff, echt iets om je excuses voor aan te bieden
IK WEET NU....quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
denken dat een mod de lapo heeft terwijl hij door een slotje post vind ik erger
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, voor de kwaliteitsmuziek natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ben daar ook niet om gezellig met mensen te praten.
Ja, het is niet alleen controle maar ook reparatie van twee tanden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]o
Succes morgen, hopelijk valt het mee
"Ja hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ondertussen welquote:
Dan nog even wat Brabantse feestmuziek er doorheen en we kunnen weer naar huis toe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, voor de kwaliteitsmuziek natuurlijk
LAAT DE ZON IN JE HART
quote:
Ja, precies.. gedoequote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is niet alleen controle maar ook reparatie van twee tanden.
En een andere praktijk zoeken, ga ik nu niet aan beginnen. Volgend jaar september/oktober woon ik toch ergens anders (waar is nog onduidelijk). Als ik dat weet ga ik eventueel wel zoeken naar een andere praktijk..
En dan kijken ze mij weer heel raar aan (niet dat dit anders is dan anders)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja haha"
En dan was de vraag waar je vandaan komt ofzo
Staat 45 minuten voor gepland.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, precies.. gedoe
Hm, reparatie .. denk je dat het lang gaat duren?
Nee, dit heet traumaverwerking.quote:
Even met de schaal worstenbroodjes (met dichte kant) langs en dan na de oprotkoffie naar huisquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan nog even wat Brabantse feestmuziek er doorheen en we kunnen weer naar huis toe.
Eh, dan mogen ze flink opschietenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat 45 minuten voor gepland.![]()
en haaaaaaiii zaaaaaaaaaiiiiquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit heet traumaverwerking.
Nouja als ze je altijd al raar aankijken dan is er niet zoveel aan de handquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan kijken ze mij weer heel raar aan (niet dat dit anders is dan anders)
Als het maar niet die mallote bouwvakker isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan nog even wat Brabantse feestmuziek er doorheen en we kunnen weer naar huis toe.
Hij zei hillegaar niksquote:
Wie, de tandarts?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het maar niet die mallote bouwvakker is
Dit klinkt weer een beetje verontrustendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel
Iets met een broekzak
Leef, assof ut je laatste dag isquote:
*extra dutje doetquote:
Preciesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja als ze je altijd al raar aankijken dan is er niet zoveel aan de hand
ik ga meteen in zomerslaapquote:
Nou ja niet letterlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustend
Dit klinkt zo zalig hequote:
Niks ant handjequote:
Alsof hij ooit niet zo raar isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk natuurlijk
Maak het eens niet zo raar, broer
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustend
quote:
Nôôôhhhhhquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die van ons Moeder Zeej nog
Ja, wat was ik denkende ?quote:
Niet, denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
absoluutquote:
werd vanmorgen wakker van de containerauto..... en dacht.... verrek is het al 13u?!?!
dus kijk op de klok en zie 7,55
en bedenk me... kut de container staat nog niet bij de straat...
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je jezelf even uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hij doet toch niet wat zn ma zegtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die van ons Moeder Zeej nogOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hier komen ze ergens na de lunchquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
werd vanmorgen wakker van de containerauto..... en dacht.... verrek is het al 13u?!?!
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.
En mijn buren zetten mijn bak aan de weg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk natuurlijk
Maak het eens niet zo raar, broerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Winstquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaagquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Goed zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaagBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Afvaldiefquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Rare situaties kweken ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodig
Ja dat klopt
100 miljoen miljard stapjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaag
_____
Nou, veel plezier met m'n GFTquote:
ja hier normaal dus ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze ergens na de lunch
En mijn buren zetten mijn bak aan de weg
ze waren dus extreem vroeg.
ik neem op containerdag altijd in alle rust het afval uit de douche nog even mee enzo en doe dan toiletzakje er bij en laatste uit de keuken...
Dan zet ik hem bij de deur en staat hij er normaal tussen 8 en 10 (afhankelijk hoe laat ik begin met werken)
maar ja als ze om 7.45u er al zijn en ik pas om 8.30 er uit hoef dan gaat dat scheefOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zet kleine stapjes maar nou ook weer niet zoveelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
huh een lege container op niet containerdag?!?!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Oke, priem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodigBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rare situaties kweken ?
Ja dat kloptOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, heel bijzonder.. :/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh een lege container op niet containerdag?!?!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Noem je me nu de bestequote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgen![]()
_____
Bleek dat jij dat al had aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagdBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier normaal dus ook
ze waren dus extreem vroeg.
ik neem op containerdag altijd in alle rust het afval uit de douche nog even mee enzo en doe dan toiletzakje er bij en laatste uit de keuken...
Dan zet ik hem bij de deur en staat hij er normaal tussen 8 en 10 (afhankelijk hoe laat ik begin met werken)
maar ja als ze om 7.45u er al zijn en ik pas om 8.30 er uit hoef dan gaat dat scheef
nouja ik red me hier prima met eens in 4 week grijs en blauw en eens in 2 week gft... in de zomer doen ze eens per week gft maar dat heb ik niet eens nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet niet of je trots moet zijn op deze twijfelachtige eerquote:
Maar indien je dat niet erg vindt: ja.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Een zeldzaam 4e complimentquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja kniktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja kniktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja knikt![]()
![]()
aardige buufquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uitprinten, inlijsten en op de wc hangenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Oh absoluutquote:
Wel meerdere buurtjes hier die mij met kleine dingetjes helpen
Dat moest ook 3 x?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
dat zou hier ook prima zijn, dan doe ik alles op maandagavond uiterlijk... maar als ze altijd om 13u ofzo komen dan kan dat prima smorgensquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
de vullis komt hier altijd om een uur 7 langsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat zeg je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Technisch gezien was het geen compliment, maar eigenlijk een belediging, maar helemaal prima
"Ja."quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Anders kunnen ze niet iedereen uit bed trommelen met die herrie. Dan heeft het geen zin meer natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
snap ook niet waarom dat zo vroeg moet allemaal"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zou wel raar zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitprinten, inlijsten en op de wc hangenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
of savonds om 7 uur na het eten als de files weg zijn en iedereen thuis isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou hier ook prima zijn, dan doe ik alles op maandagavond uiterlijk... maar als ze altijd om 13u ofzo komen dan kan dat prima smorgens
maja okay![]()
Kunnen die mensen eerder naar huisquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
snap ook niet waarom dat zo vroeg moet allemaalBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Past wel bij jequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zie.. is eigenlijk ook geen lieve opmerking, maar afijn
Iedere keer dat ding aan de kant als je naar de wc moetquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
euh ik denk dat die mensen ook lekker willen etenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
of savonds om 7 uur na het eten als de files weg zijn en iedereen thuis is
maja okayOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezet
Meestal maakt het niet zo uit, maar afgelopen keer met papier was het wel jammer want die zat al helemaal ramvol en die komt maar 1 keer per 4 weken
_____
ik heb ook nog niet gegetenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik denk dat die mensen ook lekker willen eten![]()
![]()
Kan ook handig zijn als het toiletpapier op isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere keer dat ding aan de kant als je naar de wc moetOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Papier komt hier s avonds.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staan
Meestal maakt het niet zo uit, maar afgelopen keer met papier was het wel jammer want die zat al helemaal ramvol en die komt maar 1 keer per 4 weken
En dat zie ik dan weer wel want als ik dan rondje ga lopen zie ik al overal papier staan
mijn vader had gisteren een vuilniszak van mijn zus (ze moeten bij haar dokken en ik niet) er bij in gedaan dus mijn grijze was ook echt vol. Kon niet zeggen ach lamaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staan
Meestal maakt het niet zo uit, maar afgelopen keer met papier was het wel jammer want die zat al helemaal ramvol en die komt maar 1 keer per 4 wekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ga voortaan gewoon weer maandagavond om 22u bij de weg zettenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vroeger werkte ik ook van 7 tot half vier, of eigenlijk flexibel tussen 6 en 8 kon je beginnen in de vuilnis
ik werkte toen bij de aeb de grootste afvalverwerker in de randstad![]()
Hier zijn die er gerust om 06.30 al, en dan zijn ze dus al geleefd voor ik mijn bed uit komquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Papier komt hier s avonds.
En dat zie ik dan weer wel want als ik dan rondje ga lopen zie ik al overal papier staan
_____
Ik had nog meerdere zakken met afval van het dak isoleren in de berging staan (allemaal droog spul). Het idee was om steeds 1 zak erin te gooien en het zo langzaam weg te werken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader had gisteren een vuilniszak van mijn zus (ze moeten bij haar dokken en ik niet) er bij in gedaan dus mijn grijze was ook echt vol. Kon niet zeggen ach lama
Maar laatst hadden ze hier een container neergezet voor het afval van de oude kozijnen en daar mocht ik troep bijgooien van de monteurs.
Nou oke dan
En daarna nog meerdere buren aan de deur gehad of die er ook zooi bij mochten gooien. Allemaal priem"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Lolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn die er gerust om 06.30 al, en dan zijn ze dus al geleefd voor ik mijn bed uit kom
Dan is het zo wel beter geregeld
betere werkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog meerdere zakken met afval van het dak isoleren in de berging staan (allemaal droog spul). Het idee was om steeds 1 zak erin te gooien en het zo langzaam weg te werken.
Maar laatst hadden ze hier een container neergezet voor het afval van de oude kozijnen en daar mocht ik troep bijgooien van de monteurs.
Nou oke dan
En daarna nog meerdere buren aan de deur gehad of die er ook zooi bij mochten gooien. Allemaal priemOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
maar was er gedetacheerd en maakte er op een gegeven moment een potje van, waren mijn mensen ook niet![]()
Het werd een bende met al dat afval?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
maar was er gedetacheerd en maakte er op een gegeven moment een potje van, waren mijn mensen ook niet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja je moest ook troep weggooien niet je levenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
blij dat ik daar weg was 6 jaar van mijn leven weggegooid en ik werd elke dag een stukje dommer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja het ligt daar opgestapeld je kan je niet voorstellen hoeveel afval een mens produceertquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werd een bende met al dat afval?
deze tijd heeft mij wel weer enige discipline terug gebracht echter ook wel gelachen met al die mafkezen![]()
![]()
sorteren recyclen, alles voor hergebruikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven![]()
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven🐙![]()
Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om in WORD 3 bladzijdes naast elkaar te gooien
FFS kan het ook een keer normaal ?
Klein chemisch afvalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?
In mijn geval
Want ik drink RBBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS kan het ook een keer normaal ?quote:schreef 4EverBlackEyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om in WORD 3 bladzijdes naast elkaar te gooien
FFS kan het ook een keer normaal ?🐙![]()
ja ook nog wel meer gedaan, het was echt bikkelen, ik heb er 6 jaar gewerkt maar laatste 2 jaar alleen terrein schoonhouden
ben nu op mijn plek bij de kringloop, maar wieweet wat het leven nog brengt!![]()
Haha. Klein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klein chemisch afval
In mijn geval
Want ik drink RB🐙![]()
In de verte: gillende sirenesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kom vechten, Zwabquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waar mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.🐙![]()
Dat kan je dan ook niet meer niet - lezen, zeg maarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waar mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.
Grofvuil?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik ga mijn zomerslaap beginnen
jammer dat ik wel een wekker moet zetten want werken morgen maar goed... dan heb ik een begin gemaakt
gute nacht freunde
ja daar komt het terecht, maar wij ontmantelden ook xtc labsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waa mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.![]()
![]()
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aanquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik heb me een beetje vertild en bukken gaat wat lastig.
Oh ja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
ik ga mijn zomerslaap beginnen
jammer dat ik wel een wekker moet zetten want werken morgen maar goed... dan heb ik een begin gemaakt
gute nacht freundeWelterusten Nizno
Dutjes moet je ook niet 's avonds doenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt totaal niet kunnen slapen door dat ongeplande dutje netOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Wel beetje goed voor jezelf zorgen Nattekat, over 2 weken moet je schitteren in Parijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt totaal niet kunnen slapen door dat ongeplande dutje net![]()
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het etenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt totaal niet kunnen slapen door dat ongeplande dutje net
Werd ik ergens rond half 11 wakker
Kon ik gelijk door naar bed
Ik ben dus in slaap gevallen voor het eten netquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het eten
Kon ik gelijk door naar bed
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dus in slaap gevallen voor het eten net
_____
Ideale dutjestijd was 20 minuten oid, toch?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Dimmy
45 of 90 minuten in mijn gevalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ideale dutjestijd was 20 minuten oid, toch?
_____
Het heeft zeker 2 weken geduurd (als het er geen drie zijn). Maar ik kan weer warm/heet douchen op mijn eigen badkamer![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh ja, lange tijd dat ik een dutje heb gedaanquote:
Ergens na half augustus maar eens uitproberenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Super fijn, Bosquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het heeft zeker 2 weken geduurd (als het er geen drie zijn). Maar ik kan weer warm/heet douchen op mijn eigen badkamer![]()
![]()
Hebben jullie ook weleens dat je een vriendschap na een x aantal jaar gewoon weer oppakt alsof er niets aan de hand is?
Dat zijn echt de leuke dingen in het leven![]()
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mijquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, lange tijd dat ik een dutje heb gedaan
Ergens na half augustus maar eens uitproberenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nou ja, zolang je je eigen grenzen maar weetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mijBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Boem is hoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je je eigen grenzen maar weetOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, maar niet te hard, dus dat deed je wel goed.quote:
ja kan gewoonquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een vriendschap na een x aantal jaar gewoon weer oppakt alsof er niets aan de hand is?
![]()
![]()
Hard is ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet te hard, dus dat deed je wel goed.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hmmquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik blijf dit een heel raar fenomeen vinden![]()
![]()
Dus je ging gewoon eigenlijk na het eten meteen te bed?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, deed ik ook nog weleens dutjes na het eten
Kon ik gelijk door naar bed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zekerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustendBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zaterdag nog, helaas soms noodzakelijk bij mij
Fixedquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, eten - afwas - dutjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je ging gewoon eigenlijk na het eten meteen te bed?
Maar goed, werd daar altijd zo raar van wakker
Welk jaar is het? En op welke planeet leven we? Zulke vragen dan altijd de eerste paar seconden na het wakker wordenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS kan het ook een keer normaal ?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Oh dat heb ik nu ook regelmatig. Midden in de nacht compleet gedesoriënteerd wakker worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eten - afwas - dutje
Maar goed, werd daar altijd zo raar van wakker
Welk jaar is het? En op welke planeet leven we? Zulke vragen dan altijd de eerste paar seconden na het wakker worden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Onmogelijkquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mehquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nu ook regelmatig. Midden in de nacht compleet gedesoriënteerd wakker worden.
Ja je kan wel weer duidelijk zien dat jullie familie zijnquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
One of the many joysquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Anders was het poldersloot en katapultquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
NAHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je kan wel weer duidelijk zien dat jullie familie zijn
Wat gaf het weg?
Euhmmquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Iemand die ik echt al ken sinds ik zes was. We zien elkaar soms jaren niet. Maar onze interesses lijken onafhankelijk maar parallel van elkaar te ontwikkelen en we komen elkaar eens in de zoveel jaar tegen en syncen meteen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zijn echt de leuke dingen in het leven
🐙![]()
The fun never stops.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Gewoon een soort 1+1 bonusaanbiedingquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, zulke dingen zijn echt tofquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand die ik echt al ken sinds ik zes was. We zien elkaar soms jaren niet. Maar onze interesses lijken onafhankelijk maar parallel van elkaar te ontwikkelen en we komen elkaar eens in de zoveel jaar tegen en syncen meteen.
Het houdt niet op niet vanzelfquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zijn wij ineens bonusaanbiedingen geworden?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Fun times !quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja het was dat allerlaatste boom, een meter verder en ik was met 80 km/u de poldersloot in gevlogen en daarna waarschijnlijk nog een paar keer door de lucht de akkers inquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja zit deze week in mijn persoonlijke bonusquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Het is net alsof ik op werk zit, zo praat ik ook tegen mijn collega's
Als er iets in de soep loopt of zo: fun times.. of .. Sounds like fun
Sarcasmelevel 10.000 miljoen of zo
Ahjaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was dat allerlaatste boom, een meter verder en ik was met 80 km/u de poldersloot in gevlogen en daarna waarschijnlijk nog een paar keer door de lucht de akkers in
Dan was de boom wellicht toch de betere ho"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Beter dan een 'verspil me niet'-tasjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn wij ineens bonusaanbiedingen geworden?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ahja ik spreek ook vloeiend sarcasmequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is net alsof ik op werk zit, zo praat ik ook tegen mijn collega's
Als er iets in de soep loopt of zo: fun times.. of .. Sounds like fun
Sarcasmelevel 10.000 miljoen of zo
En zolang we dan ook maar geen 35% sticker hebben, dat is helemaal zo 3e rangs.quote:
We zijn meer waard dan dat.
Een zak met buitenbeentjesquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet, daar ben ik niet mee bekendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja ik spreek ook vloeiend sarcasmeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Fijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja ik spreek ook vloeiend sarcasme![]()
![]()
Ik geloof dit meteenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee, zo kennen we je totaal niet inderdaad.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik kan dit bijna door het scherm heen proevenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Egelsquote:![]()
Ik had in Den Haag nog een egeltje van de weg af geplukt en in een doos geduwd
Op laten halen door de dierenambu
Want ze kwamen gewoon voor een egel
Goed he?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan dit bijna door het scherm heen proeven
Het is een gavequote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Ik ben gewoon altijd heel serieus in mijn antwoordenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, zo kennen we je totaal niet inderdaad.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Lief.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Egels![]()
Want ze kwamen gewoon voor een egel
Het gaat slecht met ze. Dus we moeten ze een beetje helpenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Koesterenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
elk diertje telt mee er zijn er al zo weinigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Egels![]()
Want ze kwamen gewoon voor een egel![]()
Ja, nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon altijd heel serieus in mijn antwoordenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Het is een gave gave die ze je gavenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik neem jou ook altijd heel serieusquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon altijd heel serieus in mijn antwoorden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja godver ben ik steeds in de war of ik niet in klb zit
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja dat is een gegevenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vond dat ook niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Het gaat slecht met ze. Dus we moeten ze een beetje helpen
Ik had laatst zelfs voor een musje (hoi Fles) de dierenambu gebeld, die was tegen het raam gevlogen en het was even de vraag of hij het zou halen. Onder een struik gezet om bij te komen en even in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
elk diertje telt mee er zijn er al zo weinig
Na een paar uur vloog hij wel zelfstandig weg en heb ik de dierenambu afgebeld![]()
Daar gaat het ook over egels?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja godver ben ik steeds in de war of ik niet in klb zitBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
kamala biden en trump
palestina israel
oekraine en putin
ik word er allemaal zo moe van en je kan er zo weinig aan doen![]()
Oke is goed, Modusquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo toch nog even 50km gefietst met 1000hmBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
dat jij niet met de olympische spelen meedoet?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo toch nog even 50km gefietst met 1000hm![]()
Ja, misschien nog wel snellerquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Mijn white pilled vrienden helpen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen post daar even precies hetzelfdeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je geen foto van de egel?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn white pilled vrienden helpen.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
huehuequote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem jou ook altijd heel serieusOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja bedtijd
_____
Zeg, gezelligerd.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Super realistischquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gewoon altijd wakker blijven.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: