Ja heb hem nog op dvdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij die serie ergens op dvd of zo ?
okequote:
Volgens mij heb jij altijd met Lego uit China gespeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
sinds wanneer zijn lego poppetjes niet meer normaal geel maar "divers"?
*quote:
Vroeger waren de poppetjes gewoon geelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij altijd met Lego uit China gespeeld.
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger waren de poppetjes gewoon geel
Dat is een grote foutquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb genoeg mensen die op mijn lijssie staan en daar staat haagie ver onder aan
Toen hadden ze ook maar 1 gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger waren de poppetjes gewoon geel
Altijd vrolijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook maar 1 gezichtsuitdrukking
[ afbeelding ]
Dat mag ze zelf weten als ze dat wil dragen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers is
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vroeger", aldus het meisje dat net uit de luiers is
Zie jequote:In April 2004, the Harry Potter theme began to use natural skin tones, and Lego Star Wars followed in June, and by 2005 the use of natural skin tones was expanded to all licensed products; in which figures were created to represent film actors and other living people. Popular examples between 2005 and 2008 include Star Wars, Marvel, Batman, The Lord of the Rings and Indiana Jones minifigures.[4]
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mag ze zelf weten als ze dat wil dragen.
Flex flex flexquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Airco toch maar weer aangezet. Lekker in de koelte slapen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |