Afvaldiefquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
Rare situaties kweken ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodig
100 miljoen miljard stapjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaag
Nou, veel plezier met m'n GFTquote:
ja hier normaal dus ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze ergens na de lunch
En mijn buren zetten mijn bak aan de weg
Ik zet kleine stapjes maar nou ook weer niet zoveelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
huh een lege container op niet containerdag?!?!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodig
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rare situaties kweken ?
Ja dat klopt
Ja, heel bijzonder.. :/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh een lege container op niet containerdag?!?!
Noem je me nu de bestequote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgen
Bleek dat jij dat al had aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagd
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier normaal dus ook
ze waren dus extreem vroeg.
ik neem op containerdag altijd in alle rust het afval uit de douche nog even mee enzo en doe dan toiletzakje er bij en laatste uit de keuken...
Dan zet ik hem bij de deur en staat hij er normaal tussen 8 en 10 (afhankelijk hoe laat ik begin met werken)
maar ja als ze om 7.45u er al zijn en ik pas om 8.30 er uit hoef dan gaat dat scheef
nouja ik red me hier prima met eens in 4 week grijs en blauw en eens in 2 week gft... in de zomer doen ze eens per week gft maar dat heb ik niet eens nodigquote:
Ik weet niet of je trots moet zijn op deze twijfelachtige eerquote:
Een zeldzaam 4e complimentquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja knikt
[..]
[..]
aardige buufquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezet
Uitprinten, inlijsten en op de wc hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |