Wie, de tandarts?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het maar niet die mallote bouwvakker is
Dit klinkt weer een beetje verontrustendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel
Iets met een broekzak
Leef, assof ut je laatste dag isquote:
*extra dutje doetquote:
Preciesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja als ze je altijd al raar aankijken dan is er niet zoveel aan de hand
ik ga meteen in zomerslaapquote:
Nou ja niet letterlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustend
Dit klinkt zo zalig hequote:
Niks ant handjequote:
Alsof hij ooit niet zo raar isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk natuurlijk
Maak het eens niet zo raar, broer
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt weer een beetje verontrustend
quote:
Nôôôhhhhhquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die van ons Moeder Zeej nog
Ja, wat was ik denkende ?quote:
Niet, denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
absoluutquote:
werd vanmorgen wakker van de containerauto..... en dacht.... verrek is het al 13u?!?!
dus kijk op de klok en zie 7,55
en bedenk me... kut de container staat nog niet bij de straat...
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je jezelf even uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hij doet toch niet wat zn ma zegtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, die van ons Moeder Zeej nogOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hier komen ze ergens na de lunchquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
werd vanmorgen wakker van de containerauto..... en dacht.... verrek is het al 13u?!?!
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.
En mijn buren zetten mijn bak aan de weg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk natuurlijk
Maak het eens niet zo raar, broerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Winstquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut
heel snel een broek en een trui aan gedaan en naar beneden gerend om de container even achter de wagen aan te brengen. Gelukkig was hij toen ter hoogte van het tussenpad dus kon meteen nadat hij klaar was achterom met de container naar huis.
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaagquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Goed zoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaagBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Afvaldiefquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Ik had vorige week de kliko aan de kant van de weg gezet, dus ik achterafcontroleren of het wel klikodag was (want dat is handig ja). Bleek niet zo te zijn, dus ik dat ding weer ophalen, was hij wel geleegd
Oke, priem
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Rare situaties kweken ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodig
Ja dat klopt
100 miljoen miljard stapjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb braaf een rondje gelopen vandaag
_____
Nou, veel plezier met m'n GFTquote:
ja hier normaal dus ookquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komen ze ergens na de lunch
En mijn buren zetten mijn bak aan de weg
ze waren dus extreem vroeg.
ik neem op containerdag altijd in alle rust het afval uit de douche nog even mee enzo en doe dan toiletzakje er bij en laatste uit de keuken...
Dan zet ik hem bij de deur en staat hij er normaal tussen 8 en 10 (afhankelijk hoe laat ik begin met werken)
maar ja als ze om 7.45u er al zijn en ik pas om 8.30 er uit hoef dan gaat dat scheefOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zet kleine stapjes maar nou ook weer niet zoveelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
huh een lege container op niet containerdag?!?!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winst
Oke, priem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, dat kun je zelf al goed genoeg, daar heb je geen hulp bij nodigBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rare situaties kweken ?
Ja dat kloptOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja, heel bijzonder.. :/quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh een lege container op niet containerdag?!?!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Noem je me nu de bestequote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat geleerd van de beste en goed voorbeeld doet volgen![]()
_____
Bleek dat jij dat al had aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je er nog geen patent op hebt aangevraagdBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezetquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier normaal dus ook
ze waren dus extreem vroeg.
ik neem op containerdag altijd in alle rust het afval uit de douche nog even mee enzo en doe dan toiletzakje er bij en laatste uit de keuken...
Dan zet ik hem bij de deur en staat hij er normaal tussen 8 en 10 (afhankelijk hoe laat ik begin met werken)
maar ja als ze om 7.45u er al zijn en ik pas om 8.30 er uit hoef dan gaat dat scheef
nouja ik red me hier prima met eens in 4 week grijs en blauw en eens in 2 week gft... in de zomer doen ze eens per week gft maar dat heb ik niet eens nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet niet of je trots moet zijn op deze twijfelachtige eerquote:
Maar indien je dat niet erg vindt: ja.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Een zeldzaam 4e complimentquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja kniktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja kniktquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je na de 3e keer het nog niet verstaan hebt en maar ja knikt![]()
![]()
aardige buufquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uitprinten, inlijsten en op de wc hangenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: