Het werd een bende met al dat afval?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
maar was er gedetacheerd en maakte er op een gegeven moment een potje van, waren mijn mensen ook niet
Ja je moest ook troep weggooien niet je levenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
blij dat ik daar weg was 6 jaar van mijn leven weggegooid en ik werd elke dag een stukje dommer
ja het ligt daar opgestapeld je kan je niet voorstellen hoeveel afval een mens produceertquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werd een bende met al dat afval?
sorteren recyclen, alles voor hergebruikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven
Klein chemisch afvalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS kan het ook een keer normaal ?
quote:schreef 4EverBlackEyed
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om in WORD 3 bladzijdes naast elkaar te gooien
FFS kan het ook een keer normaal ?
Haha. Klein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klein chemisch afval
In mijn geval
Want ik drink RB
In de verte: gillende sirenesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.
Kom vechten, Zwabquote:
Dat kan je dan ook niet meer niet - lezen, zeg maarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waar mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.
Grofvuil?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?
ja daar komt het terecht, maar wij ontmantelden ook xtc labsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waa mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aanquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik heb me een beetje vertild en bukken gaat wat lastig.
Oh ja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |