Dat moest ook 3 x?quote:
dat zou hier ook prima zijn, dan doe ik alles op maandagavond uiterlijk... maar als ze altijd om 13u ofzo komen dan kan dat prima smorgensquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
de vullis komt hier altijd om een uur 7 langs
wat zeg je?quote:
"Ja."quote:
Anders kunnen ze niet iedereen uit bed trommelen met die herrie. Dan heeft het geen zin meer natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
snap ook niet waarom dat zo vroeg moet allemaal
Zou wel raar zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitprinten, inlijsten en op de wc hangen
of savonds om 7 uur na het eten als de files weg zijn en iedereen thuis isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou hier ook prima zijn, dan doe ik alles op maandagavond uiterlijk... maar als ze altijd om 13u ofzo komen dan kan dat prima smorgens
Kunnen die mensen eerder naar huisquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:45 schreef Karzai het volgende:
snap ook niet waarom dat zo vroeg moet allemaal
Past wel bij jequote:
Iedere keer dat ding aan de kant als je naar de wc moetquote:
euh ik denk dat die mensen ook lekker willen etenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
of savonds om 7 uur na het eten als de files weg zijn en iedereen thuis is
maja okay
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vergeet het dus meestal. Als ik er aan denk dan is het omdat ik dan toevalljg s ochtends al rondje ga lopen ipv s middags. Maar tegen die tijd heeft de buurvrouw hem meestal al voor me aan de weg gezet
ik heb ook nog niet gegetenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ik denk dat die mensen ook lekker willen eten
Kan ook handig zijn als het toiletpapier op isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere keer dat ding aan de kant als je naar de wc moet
Papier komt hier s avonds.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staan
Meestal maakt het niet zo uit, maar afgelopen keer met papier was het wel jammer want die zat al helemaal ramvol en die komt maar 1 keer per 4 weken
mijn vader had gisteren een vuilniszak van mijn zus (ze moeten bij haar dokken en ik niet) er bij in gedaan dus mijn grijze was ook echt vol. Kon niet zeggen ach lamaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er meestal pas achter als ik dan 's ochtends wegrijdt en aan de straat allemaal kliko's zie staan
Meestal maakt het niet zo uit, maar afgelopen keer met papier was het wel jammer want die zat al helemaal ramvol en die komt maar 1 keer per 4 weken
Hier zijn die er gerust om 06.30 al, en dan zijn ze dus al geleefd voor ik mijn bed uit komquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Papier komt hier s avonds.
En dat zie ik dan weer wel want als ik dan rondje ga lopen zie ik al overal papier staan
Ik had nog meerdere zakken met afval van het dak isoleren in de berging staan (allemaal droog spul). Het idee was om steeds 1 zak erin te gooien en het zo langzaam weg te werken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader had gisteren een vuilniszak van mijn zus (ze moeten bij haar dokken en ik niet) er bij in gedaan dus mijn grijze was ook echt vol. Kon niet zeggen ach lama
Lolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn die er gerust om 06.30 al, en dan zijn ze dus al geleefd voor ik mijn bed uit kom
betere werkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had nog meerdere zakken met afval van het dak isoleren in de berging staan (allemaal droog spul). Het idee was om steeds 1 zak erin te gooien en het zo langzaam weg te werken.
Maar laatst hadden ze hier een container neergezet voor het afval van de oude kozijnen en daar mocht ik troep bijgooien van de monteurs.
Nou oke dan
En daarna nog meerdere buren aan de deur gehad of die er ook zooi bij mochten gooien. Allemaal priem
Het werd een bende met al dat afval?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:52 schreef Karzai het volgende:
maar was er gedetacheerd en maakte er op een gegeven moment een potje van, waren mijn mensen ook niet
Ja je moest ook troep weggooien niet je levenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
blij dat ik daar weg was 6 jaar van mijn leven weggegooid en ik werd elke dag een stukje dommer
ja het ligt daar opgestapeld je kan je niet voorstellen hoeveel afval een mens produceertquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het werd een bende met al dat afval?
sorteren recyclen, alles voor hergebruikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je moest ook troep weggooien niet je leven
Klein chemisch afvalquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS kan het ook een keer normaal ?
quote:schreef 4EverBlackEyed
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om in WORD 3 bladzijdes naast elkaar te gooien
FFS kan het ook een keer normaal ?
Haha. Klein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klein chemisch afval
In mijn geval
Want ik drink RB
In de verte: gillende sirenesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee uur toenemend gefrustreerd klikken naar de oplossing later zit je met 93 pagina's als een postzegelverzameling op je scherm.
Kom vechten, Zwabquote:
Dat kan je dan ook niet meer niet - lezen, zeg maarquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waar mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.
Grofvuil?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zou dat onder moeten? GFT? Restafval? Zit er statiegeld op?
ja daar komt het terecht, maar wij ontmantelden ook xtc labsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er zit hier een knutsel en schilderclub die KCA heet waa mijn moeder wel eens langsging, en ik denk dus altijd aan Klein Chemisch Afval als ik die afkorting zie.
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aanquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik heb me een beetje vertild en bukken gaat wat lastig.
Oh ja, bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, hij zwabbert de vloer met je aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |