quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wandeling maken, lekker in een bad met bubbelschuim liggen, boekje lezen.. Niks voor jou?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, laten we het vertalen naar mschol-termen:
Beetje virtueel rondrijden, Lego bouwen, stadjes managen
Heel het land op z'n gatquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou wel mooi zijn, iedereen tegelijk vrij.
Nee, het wordt nooit meer droog.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Blijft het vandaag eens droog? Dan kan ik de was buiten ophangen.
Aangezien ik te lui ben om de was van afgelopen weekend die binnen hangt op te ruimen.
Had je kinkhoest ? Of TBC ?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn hoest is na 7 maanden eindelijk écht bijna weg, ik ben zo blij
Geen idee, dat laatste sowieso niet lijkt me. Dat eerste mogelijk. Zou na 3 maanden over moeten zijn, dus fijn dat het bij mij dan 7 maanden duurdequote:
Even investeren in een regenjas dan maar.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het wordt nooit meer droog.
Nee, weerquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds over bezig? dat was drie weken terug dat je er last van had
Zie nu het linkje met het skateboard.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon allergisch voor slecht weer. Oh nee wacht, dan was het met deze zomer vast nog niet over geweest.
FLIRT.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat volgens mij ook een nare griep rond.
De avatar/UI? Of echt een linkje? Want dan weet ik even niet waar het over gaatquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie nu het linkje met het skateboard.
zwak gestel dus dat je binnen zulks een korte tijd ziek wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, weer
Dacht even dat ik corona had opgelopen zelfs.
als je ze zwart lakt moet dat prima kunnenquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:59 schreef RockNijntje het volgende:
Zwart shirt aantrekken terwijl ik mijn nagels aan het doen ben was een goed doordachte keuze_!
Dat is waar. Maar eerst: OVERAL POEDER.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
zwak gestel dus dat je binnen zulks een korte tijd ziek wordt.
[..]
als je ze zwart lakt moet dat prima kunnen
waarom zit er poeder op je nagelsquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar eerst: OVERAL POEDER.
ik zou ze vijlen maar vooruit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |