Deze kende ik nog nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het voelde ook stom om niets te doen. Het raakt me persoonlijk niet en ik vind alleen de spam irritant, maar het is gewoon echt intens onnodig ditMeteen aanpakken dat soort gespuis. Account van een dag oud ook maar geloof ik.
Lucky jij.Wel mooi dat Snoop Dog het Olympisch vuur gaat dragen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg er geen ban voor
Livin on the edge.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kingsize bed (geeeen idee waarom) en dan ga ik steeds precies op de rand liggen zodat ik er bijna uit val.
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet
FB / Spamuser opsporing service #13
Of enquêtes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerMaar ik kwam die reeks laatst toevallig tegen en toen zag ik alleen maar van dat soort accounts
Die gast is er wel zelf gaan postenquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is meer voor van die sales accounts die random meuk proberen te verkopen toch? Weet ik eigenlijk helemaal niet zekerMaar ik kwam die reeks laatst toevallig tegen en toen zag ik alleen maar van dat soort accounts
Gaat hij dat aansteken met een joint?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lucky jij.Wel mooi dat Snoop Dog het Olympisch vuur gaat dragen.
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat hij dat aansteken met een joint?
Straks ben ik 10 jaar fokdagboek kwijtquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:54 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand een ban krijgt zou er een vinkje moeten zijn 'wis alle posts'
Las elders dat ook @Sally tig TRs heeft gezetquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
Heb ik nu een verkapte banaanvraag gedaan?
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks ben ik 10 jaar fokdagboek kwijt
Maar apart dat je bij dergelijke spam accounts alle posts handmatig moet doorakkerenquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.
Het duurt ook even voordat er gehandeld wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar apart dat je bij dergelijke spam accounts alle posts handmatig moet doorakkeren
Nee maar dat is wat Koen voorsteltquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb toch ook vakantie.Alles blijft wel staan hoor.
In 40+ staat ie nog zie ikquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het duurt ook even voordat er gehandeld wordt.
Ik bedoel bij een account als dat van daarstraks, niet van iemand die af en toe stout isquote:Op woensdag 24 juli 2024 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar dat is wat Koen voorstelt
quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
Welke vinden jullie mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |