Algerijntjes blijven nog best aardig bij. Dat is nog niet gratis voor Tabeling en Piek straks.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:37 schreef Felagund het volgende:
Eerste punt VS! Het kan nog in deze set.
Ach, ik ga er voor het gemak van uit dat het op de reguliere tour ook wel eens het geval is. Ik zou het denk ik lekkerder vinden dan later op de dag, dan moet je de hele dag alles goed timen, nu ben je om 10u weer klaarquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
8.30 al moeten spelen is wel echt kut voor slechte slapers. Je moet al om 5 uur op ongeveer
Baan 1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke baan zijn Tabeling/Piek dadelijk? Dan schakel ik daarheen
Ze is juist heel aardigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Piek altijd zo'n bitchy uitstraling hebben
Moest er net aan denken. Beetje Vriesekoop gevoel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:45 schreef H.Vviv het volgende:
Veel zwaarder had het Nederlandse koppel ook niet kunnen loten.
Dit is het vijfde beste duo?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:45 schreef H.Vviv het volgende:
Veel zwaarder had het Nederlandse koppel ook niet kunnen loten.
Mja, benieuwd naar de eerste schoonspringfinalequote:
Ja nog 2e set te gaan. Laat dan niks zienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS schakelt weg naar zet 1 en gaat daarna naar random zwemmen
Zesde en zijn in 2021 ook nog wereldkampioen geweest. Volgende wedstrijd tegen de nummers drie van de wereld. Veel succes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het vijfde beste duo?
Ja, jammer.
En nu 'NOS live' de rest, ook op de stream.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:00 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja nog 2e set te gaan. Laat dan niks zien
Teleurstellend vrij kansloos verloren. Al was dat te verwachtenquote:
31-16 is geen veegpartij, dit, nouja, wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:34 schreef Sabata het volgende:
Nu bezig Piek en Tabeling tegen Chae en Seo. Ik vreesde een blowout maar NL begon wel heel voortvarend, stonden even vijf punten los. Helaas kwamen de Koreanen de eerste set toch ophalen met 21 16. Nu set 2
Intanon gewonnen van Tai waardoor de nummer drie van de wereld eruit ligt. Ook bij de mannen ligt als derde geplaatste eruit. Christie verloor in de poule van Sen. Dus best wat verrassingen in het badmintontoernooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:01 schreef H.Vviv het volgende:
Prima niveau haalt Intanon. Gaat morgenmiddag een prachtwedstrijd opleveren tussen haar en Tai Tzu-Ying
Dan zie dat de opzet werkelijk onzinnig is. Intanon en Sen hebben nu een bye voor de volgende ronde en staat in de kwartfinale. Alleen de poules met de eerste drie geplaatste spelers heeft dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Intanon gewonnen van Tai waardoor de nummer drie van de wereld eruit ligt. Ook bij de mannen ligt als derde geplaatste eruit. Christie verloor in de poule van Sen. Dus best wat verrassingen in het badmintontoernooi.
Met een laatste punt waarbij Li 'm liet gaan en de shuttle precies binnen de lijn vielquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heerlijke pot met de veelzijdige Chinees en de geïmporteerde Maleisiër.
Zometeen ook nog pijltjes schietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima vermaak zo tot atletieken
Ik vind die Denen nogal triest met de onzinnige vreugdedansjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:55 schreef Salina het volgende:
Deense mannen staan voor tegen Taiwan.
Hup Denen.
Zijn heel veel clubs, goede trainers en veel kinderen komen er al op jonge leeftijd mee in aanraking, beetje vicieuze cirkel of vliegwieleffect. Zo hebben de meeste landen wel een paar sporten waar ze opvallend goed in zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef zorro28 het volgende:
Waarom is Denemarken hier bij de mannen eigenlijk zo goed in? Verder is het bijna alleen maar Azie.
Ja mooiquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:56 schreef Salina het volgende:
Spaanse Marin naar de halve finales enkelspel vrouwen @:Mexicanobakker
Het is in de basis Denemarken, af en toe een verdwaalde uit Spanje en Azië jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:22 schreef zorro28 het volgende:
Waarom is Denemarken hier bij de mannen eigenlijk zo goed in? Verder is het bijna alleen maar Azie.
Naweeën van Deshima genot.quote:
Tafeltennis is al klaar. Er is ook nog turnen en judo mixed teams.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:10 schreef Salina het volgende:
Dalijk badmintonfinale dames dubbel.
Tegelijk met vrouwenfinale tennis enkelspel en tafeltennisfinale vrouwen enkel.
En wielrennen uiteraard.
Daar heeft het veel van weg jaquote:
Gaat het toch proberen?quote:
Maar ja, als het als bij een wonder nog lukt om die 11 punten te pakken...quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:21 schreef kilon het volgende:
Gaat ze het nou nog proberen met extra steun? Ik snap dat in deze situatie, maar je wendbaarheid is weg.
Ja, dat gaat 'm niet worden inderdaad. Zou me helemaal niks verbazen als dit ook einde carrière is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons kan ook nog wel eens een w / o worden.
Dat lijkt me wel. Mentaal stuk en fysiek als ik het zo zie ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brons kan ook nog wel eens een w / o worden.
Twee keer kruisband scheuren is per definitie einde alles, hoorde ik althans van een arts.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm niet worden inderdaad. Zou me helemaal niks verbazen als dit ook einde carrière is.
Rebecca Andrade zegt nee maar dat doet natuurlijk niets af aan de tragiekquote:Op zondag 4 augustus 2024 10:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Twee keer kruisband scheuren is per definitie einde alles, hoorde ik althans van een arts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, heb/had toch geen mentale ruimte voor nog een stream.quote:
ES2 godquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
He Bingjao trouwens met een Spaans pinnetje voor Marin bij de medailleceremonie.
[ afbeelding ]
troostfinale damesenkelquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:48 schreef Szura het volgende:
Dit was misschien wel z’n makkelijkste partij van het toernooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |