Zou de NOS hem aandacht geven?quote:
https://nos.nl/video/2530(...)eld-met-van-de-veldequote:Woordvoerder Mark Adams van het IOC reageert op de situatie rond beachvolleyballer Steven van de Velde, in 2016 veroordeeld tot vier jaar cel voor seks met een minderjarige.
Prima joh. Als die knakkers naar huis zijn is dat gezeik ook weer wegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:26 schreef Szura het volgende:
Zie nu pas de loting, Boermans/De Groot heeft het prima getroffen met die Fransen erbij. Immers/Van de Velde not so much, met die altijd moeilijke Noren en de Chilenen die de laatste maanden een goede run hebben (volgens mij nog podium laatst in Wenen)
Het zit je wel dwars he?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:11 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie je oranje EK spullen uit de kast getrokken voor verkrachter Van de Velde?
Heb jij je protestdoek en sta je met Amerikaanse incels in Parijs?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:11 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie je oranje EK spullen uit de kast getrokken voor verkrachter Van de Velde?
Mja daar kijk ik nu. Al zullen die zo wel gaan schieten, geen idee of er een Mofrikaan in de vinale te vinden isquote:
Moeten zij wetenquote:
Het neemt bizarre vormen aan ja. Ik snap echt de emotie ook wel, maar vooral ook van die onzin als "Nederland en de volleybalwereld doen alsof er nooit iets is gebeurd, ze praten het goed!". Dan ben je echt heel ver van het padje afquote:Op zondag 28 juli 2024 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Van de Velde al dat gezeik niet van invloed laat zijn... hij heeft een grote fout gemaakt in het verleden en is daar terecht voor gestraft. De hele heksenjacht die er nu zoveel jaar na dato en terwijl die jongen al een heel ander stabiel leven heeft opgebouwd gaat me veel te ver.
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het neemt bizarre vormen aan ja. Ik snap echt de emotie ook wel, maar vooral ook van die onzin als "Nederland en de volleybalwereld doen alsof er nooit iets is gebeurd, ze praten het goed!". Dan ben je echt heel ver van het padje af
Ja, dat is toch bizar? Ik zal echt niet snel voor hem juichen, want ja, het is wel meer dan een dom foutje natuurlijk, maar heb er echt geen moeite mee dat hij hier gewoon speelt.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.
Volgens mij leeft het in Nederland totaal niet. Maakt het voor mij nog vreemder.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Momo het volgende:
Bijna 100.000 handtekeningen, het leeft wel online..
https://www.change.org/p/(...)l&utm_medium=twitter
Hun stilte zegt alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.
Benieuwd of die mensen dus iedereen met een strafblad permanent willen weren, of dat ze liever keuzes maken over welke misdaad wel en welke niet. Zouden ze ook zo fel zijn over bijvoorbeeld veroordeeld terroristen op de Paralympische Spelen?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Momo het volgende:
Bijna 100.000 handtekeningen, het leeft wel online..
https://www.change.org/p/(...)l&utm_medium=twitter
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is toch bizar? Ik zal echt niet snel voor hem juichen, want ja, het is wel meer dan een dom foutje natuurlijk, maar heb er echt geen moeite mee dat hij hier gewoon speelt.
Ik vind het ook bizar dat hij weg wordt gezet alsof hij elke 12-jarige de bosjes in wil trekken. Dat is totaal niet aan de orde (geweest). En nee, dat praat niet goed wat hij wél heeft gedaan, maar dat lijken veel mensen ook niet te begrijpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.
Vraag mij af of andere zaken zijn waar na een veroordeling is besloten om daarna een atleet voor altijd uit te sluiten van de Olympische Spelen?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of die mensen dus iedereen met een strafblad permanent willen weren, of dat ze liever keuzes maken over welke misdaad wel en welke niet. Zouden ze ook zo fel zijn over bijvoorbeeld veroordeeld terroristen op de Paralympische Spelen?
https://en.wikipedia.org/(...)odr%C3%ADguez_Veloso
Ik heb nergens gelezen dat andere sporters zoals Femke of Sifan zich hebben moeten 'verantwoorden'. Is dat echt gebeurd ja?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.
Was wel te verwachten.quote:
Sport of niet, die gigantische ophef uit de welbekende anglosaksische hoek slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:12 schreef kilon het volgende:
We zijn hier voor de sport. Dus hup Nederland uiteraard.
Vanochtend weer even op Reddit gekeken, daar blijven ze maar topics over hem openenquote:Op zondag 28 juli 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sport of niet, die gigantische ophef uit de welbekende anglosaksische hoek slaat helemaal nergens op.
Gelukkig zitten hier vooral Fransen op de tribune
Online kreeg dat soort zooi tienduizenden likes, maar goed zoals gelukkig wel vaker slaat wat online gebeurt niet altijd over naar de echte wereld.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat andere sporters zoals Femke of Sifan zich hebben moeten 'verantwoorden'. Is dat echt gebeurd ja?
Alleen die Paula Radcliffe heeft haar mening gewijzigd of iig zich meer genuanceerd uitgedrukt, waarschijnlijk onder 'druk' van de tabloids.
Maar goed, tabloids zijn dan ook wel het gif op aarde.
Reddit is ook wel het afvoerputje van het internetquote:Op zondag 28 juli 2024 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanochtend weer even op Reddit gekeken, daar blijven ze maar topics over hem openen
Mja, Reddit. Wat zullen we eens zeggen over het niveau daar.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanochtend weer even op Reddit gekeken, daar blijven ze maar topics over hem openen
Die titel gaat absoluut nog naar 4chanquote:Op zondag 28 juli 2024 10:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Reddit is ook wel het afvoerputje van het internet
of de frontpage van FOK!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die titel gaat absoluut nog naar 4chan
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht NWSquote:Op zondag 28 juli 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze spelen ook een keer om 16.00 uur en zelfs om 20.00 uur!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze hun extra vroeg geprogrammeerd? Want zie dat rest van herenwedstrijden veel later is vandaag
Er zit een logica achter, maar zo ver wij weten is dit gewoon willekeurig.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze hun extra vroeg geprogrammeerd? Want zie dat rest van herenwedstrijden veel later is vandaag
Ja, alle 3 eigenlijk wel, maar het zit wel heel dichtbij elkaarquote:Op zondag 28 juli 2024 10:28 schreef tompsv18 het volgende:
Maar is dit Nederlandse duo medaillekandidaat uiteindelijk?
Wanneer is dat? Dan moeten we even opletten.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel zin om hier op de tribune te zitten
Heb wel de slechtste plek van heel categorie C, maar dat mag de pret niet drukken
Ok, viel me op voor vandaag vandaar de vraag.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze spelen ook een keer om 16.00 uur en zelfs om 20.00 uur!
Dus nee.
Clean sweep dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, alle 3 eigenlijk wel, maar het zit wel heel dichtbij elkaar
Ik bij handbal welquote:Op zondag 28 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een logica achter, maar zo ver wij weten is dit gewoon willekeurig.
Als je tickets koopt voor een finalesessie staat er ook nog niet bij of je de mannen of de vrouwen krijgt.
Avondsessie op 8 augustusquote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Dan moeten we even opletten.
Als ik op de wereldranglijst kijk lijkt goud al wel vergeven aan dat Zweedse duo. Daarachter kan meer gebeuren jaquote:Op zondag 28 juli 2024 10:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, alle 3 eigenlijk wel, maar het zit wel heel dichtbij elkaar
Oh, online. Dat volg ik gelukkig allemaal niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Online kreeg dat soort zooi tienduizenden likes, maar goed zoals gelukkig wel vaker slaat wat online gebeurt niet altijd over naar de echte wereld.
Die steken er samen met de Noren wel wat bovenuit, maar als je kijkt hoeveel duo’s podium halen op de ProTour of zelfs een toernooi winnen is er voor veel teams wat mogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:31 schreef kilon het volgende:
[..]
Als ik op de wereldranglijst kijk lijkt goud al wel vergeven aan dat Zweedse duo. Daarachter kan meer gebeuren ja
Mwah, het was meer zo dat het eens tijd werd dat de hooivork-en-brandstapelmeute eens een beetje van repliek gediend kreeg.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh, online. Dat volg ik gelukkig allemaal niet.
Ik zag wel gistermiddag het zoveel duizendste topic over Van de Velde in NWS.![]()
![]()
Die lopen ook wat achter denk ik.
quote:
En, is dat gelukt? Kreeg men van jetje? Het gemiddelde NWS-volk is normaal gesproken nogal...nou ja, laat maar.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, het was meer zo dat het eens tijd werd dat de hooivork-en-brandstapelmeute eens een beetje van repliek gediend kreeg.
Juichen voor het vlaggetje ipv voor de sporterquote:
Een sporter die een gigantische fout maakte maar ook een tweede kans verdient en waarover je anders nooit iemand hoort.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juichen voor het vlaggetje ipv voor de sporter
Ik ben een trots supporter van het vlaggetjequote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stagair zit weer aan de knoppen #werkenbijdenosquote:Eerste set is voor Van de Velde/Immers - https://nos.nl/l/2530571#UPDATE-container-79346475
Ondergoed kwam zijn kant op bij zijn aankondiging. Je had er bij moeten zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. Ik heb een flink ochtendrondje gefietst. De rest van de dag kan ik nu met goed fatsoen met mijn hand in de broek sport kijken.
Nog iets gemist?
Is dit hem nou, onze controversiële landgenoot? Kreeg hij een warm onthaal?
Ja, hij kreeg een 12-jarig meisje aangeboden als vredesoffer.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. Ik heb een flink ochtendrondje gefietst. De rest van de dag kan ik nu met goed fatsoen met mijn hand in de broek sport kijken.
Nog iets gemist?
Is dit hem nou, onze controversiële landgenoot? Kreeg hij een warm onthaal?
Prima. Laat jij je zoon of dochter maar bij Steven achter.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik juich voor mensen die van hun fouten hebben geleerd.
Gisteren ook al een artikel over de kanoslalomster die nog kans zou maken op de medailles. Ze kwalificeerde zich net aan voor de finale als 16e, ogenschijnlijk kansloos voor ook maar een top 10.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stagair zit weer aan de knoppen #werkenbijdenos
Net zoals de choke die erop volgt.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef Szura het volgende:
5 punten op rij, vrij uniek bij beachvolleybal
Voor ¤10 heb je er geen last van. HBO goden.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stagair zit weer aan de knoppen #werkenbijdenos
Blijven doneren.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor ¤10 heb je er geen last van. HBO goden.
1e run was ze gewoon 10esquote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren ook al een artikel over de kanoslalomster die nog kans zou maken op de medailles. Ze kwalificeerde zich net aan voor de finale als 16e, ogenschijnlijk kansloos voor ook maar een top 10.
Finaleplaats kan echt wel johquote:Op zondag 28 juli 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren ook al een artikel over de kanoslalomster die nog kans zou maken op de medailles. Ze kwalificeerde zich net aan voor de finale als 16e, ogenschijnlijk kansloos voor ook maar een top 10.
De enige mening die ik heb is dat die titel van de NOS nergens op slaatquote:Op zondag 28 juli 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nattekat heeft niet gekeken maar heeft wel zn mening klaar
Die gun je wel een permanente verkoudheidquote:
Dat dus.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een sporter die een gigantische fout maakte maar ook een tweede kans verdient en waarover je anders nooit iemand hoort.
Dit is de zwakste opponent?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:04 schreef Szura het volgende:
1-1
Maar eigenlijk al vervelend in deze poule om een set te verliezen in dit potje, je brengt jezelf onnodig in de problemen om evt nog beste nr 3 te worden en de tussenronde over te slaan
Chilenen zijn weliswaar lager geplaatst, maar beter in vormquote:
Volgens mijn informatie zijn dit de rankings van deze poule:quote:
Zweden en Noren zijn goed in beachvolleybal?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:06 schreef kilon het volgende:
Je moet vooral voorkomen om te snel tegen de Zweden of Noren te komen (weet niet wanneer dat mogelijk is in het schema)
De Zweden winnen bijna alles dit jaar als ik naar de resultaten kijkquote:Op zondag 28 juli 2024 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zweden en Noren zijn goed in beachvolleybal?
Als er één ding is wat ik weet van de onderlinge verhoudingen, is dat dat er een Zweeds duo absoluut domineert.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zweden en Noren zijn goed in beachvolleybal?
Het is een serieuze zaakquote:Op zondag 28 juli 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al grappen gemaakt over de pedofilie ?
Letterlijk en figuurlijk idd. Nu aanhaken......quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik weet van de onderlinge verhoudingen, is dat dat er een Zweeds duo absoluut domineert.
Wat grappigquote:Op zondag 28 juli 2024 11:09 schreef kilon het volgende:
[..]
De Zweden winnen bijna alles dit jaar als ik naar de resultaten kijk
De ballen komen wel down.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:17 schreef Szura het volgende:
Echt een mongool die Italiaan met z’n service
Fophef.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:17 schreef Falco het volgende:
Wat is hier de opinie over pedofielen op de OS?
Tsja, dan moet je iedereen met een serieus strafblad weren.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:17 schreef Falco het volgende:
Wat is hier de opinie over pedofielen op de OS?
23 Chinesen bv.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je iedereen met een serieus strafblad weren.
Terug naar Uruguay.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik keur pedofilie in alle vormen af, maar wat doe Italiaan doet is ook een misdaad tegen de menselijkheid
quote:Op zondag 28 juli 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat je verliest van die gekke Italiaan met die debiele opslag, die leek wel op het strand bezig op vakantie ergens ipv op de OS
Meestal zijn dat kinderen onder de 13, maar dat is geen harde definitie.quote:Een pedofiel is een volwassen persoon met seksuele gevoelens voor kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen (zoals verlaging stem, haargroei, borstontwikkeling).
Die staan nog in de kinderschoenen voor later in het toernooi.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
Zijn er al grappen gemaakt over de pedofilie ?
Nummers 3 gaan ook doorquote:Op zondag 28 juli 2024 11:20 schreef PippenScottie het volgende:
De Noren zijn te sterk dus het is al einde toernooi?
Reddit gelezen.quote:
Mensen die meezingen met Hazes sr. en nu met een fakkel klaarstaan voor vd Velde 🥲quote:Op zondag 28 juli 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mia Khalifagodinnenquote:Op zondag 28 juli 2024 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Deze "dames" uit Bahrein houden de kleren aan. @:coco @:de_boswachter
Verkeerde topic.quote:
Verkeerde topicquote:
Mja, die ander wordt denk ik dan ook in heel veel landen geweigerd.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege hoor, dit is denk ik wel het herenduo dat het verst kan komen
Er is judo voor de medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:27 schreef koffieleuk het volgende:
Spannende pot tussen Frankrijk en Spanje
Er is tennis voor het vlaggetjequote:
Erg benieuwd hoe vaak we gaan horen dat de tegenstander in de NBA heeft gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |