Zou de NOS hem aandacht geven?quote:
https://nos.nl/video/2530(...)eld-met-van-de-veldequote:Woordvoerder Mark Adams van het IOC reageert op de situatie rond beachvolleyballer Steven van de Velde, in 2016 veroordeeld tot vier jaar cel voor seks met een minderjarige.
Prima joh. Als die knakkers naar huis zijn is dat gezeik ook weer wegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:26 schreef Szura het volgende:
Zie nu pas de loting, Boermans/De Groot heeft het prima getroffen met die Fransen erbij. Immers/Van de Velde not so much, met die altijd moeilijke Noren en de Chilenen die de laatste maanden een goede run hebben (volgens mij nog podium laatst in Wenen)
Het zit je wel dwars he?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:11 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie je oranje EK spullen uit de kast getrokken voor verkrachter Van de Velde?
Heb jij je protestdoek en sta je met Amerikaanse incels in Parijs?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:11 schreef Nober het volgende:
Hebben jullie je oranje EK spullen uit de kast getrokken voor verkrachter Van de Velde?
Mja daar kijk ik nu. Al zullen die zo wel gaan schieten, geen idee of er een Mofrikaan in de vinale te vinden isquote:
Moeten zij wetenquote:
Het neemt bizarre vormen aan ja. Ik snap echt de emotie ook wel, maar vooral ook van die onzin als "Nederland en de volleybalwereld doen alsof er nooit iets is gebeurd, ze praten het goed!". Dan ben je echt heel ver van het padje afquote:Op zondag 28 juli 2024 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Van de Velde al dat gezeik niet van invloed laat zijn... hij heeft een grote fout gemaakt in het verleden en is daar terecht voor gestraft. De hele heksenjacht die er nu zoveel jaar na dato en terwijl die jongen al een heel ander stabiel leven heeft opgebouwd gaat me veel te ver.
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het neemt bizarre vormen aan ja. Ik snap echt de emotie ook wel, maar vooral ook van die onzin als "Nederland en de volleybalwereld doen alsof er nooit iets is gebeurd, ze praten het goed!". Dan ben je echt heel ver van het padje af
Ja, dat is toch bizar? Ik zal echt niet snel voor hem juichen, want ja, het is wel meer dan een dom foutje natuurlijk, maar heb er echt geen moeite mee dat hij hier gewoon speelt.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.
Volgens mij leeft het in Nederland totaal niet. Maakt het voor mij nog vreemder.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Momo het volgende:
Bijna 100.000 handtekeningen, het leeft wel online..
https://www.change.org/p/(...)l&utm_medium=twitter
Hun stilte zegt alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoevaak ik ook wel niet gelezen heb dat Femke Bol en Sifan Hassan zich moeten verantwoorden… Amerikaanse idioten.
Benieuwd of die mensen dus iedereen met een strafblad permanent willen weren, of dat ze liever keuzes maken over welke misdaad wel en welke niet. Zouden ze ook zo fel zijn over bijvoorbeeld veroordeeld terroristen op de Paralympische Spelen?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef Momo het volgende:
Bijna 100.000 handtekeningen, het leeft wel online..
https://www.change.org/p/(...)l&utm_medium=twitter
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat is toch bizar? Ik zal echt niet snel voor hem juichen, want ja, het is wel meer dan een dom foutje natuurlijk, maar heb er echt geen moeite mee dat hij hier gewoon speelt.
Ik vind het ook bizar dat hij weg wordt gezet alsof hij elke 12-jarige de bosjes in wil trekken. Dat is totaal niet aan de orde (geweest). En nee, dat praat niet goed wat hij wél heeft gedaan, maar dat lijken veel mensen ook niet te begrijpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 10:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.
Vraag mij af of andere zaken zijn waar na een veroordeling is besloten om daarna een atleet voor altijd uit te sluiten van de Olympische Spelen?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of die mensen dus iedereen met een strafblad permanent willen weren, of dat ze liever keuzes maken over welke misdaad wel en welke niet. Zouden ze ook zo fel zijn over bijvoorbeeld veroordeeld terroristen op de Paralympische Spelen?
https://en.wikipedia.org/(...)odr%C3%ADguez_Veloso
Ik heb nergens gelezen dat andere sporters zoals Femke of Sifan zich hebben moeten 'verantwoorden'. Is dat echt gebeurd ja?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kijk, als ik om me heen kijk wie er nu 12 zijn denk ik ook, wtf man. Blijft een bizar verhaal. Maar om andere sporters daar bij te betrekken, rot een eind op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |