SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zijn er ook andere plaatsen waar je gestoord kan zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
HIj noemde haar net gestoord. Hij zei je bent gewoon gestoord in je kop
huhquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:17 schreef rival het volgende:
Mooie dag om erachter te komen dat het niet espirit is
Seks in een hittegolf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in een hittegolf.HoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol
Mond
OverstromenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is het Mandingo effect.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:17 schreef rival het volgende:
Mooie dag om erachter te komen dat het niet espirit is
quote:
Oh nou. Dat was het dus nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie dat al mn hele leven als espirit ipv esprit.
Nee, helderquote:
Ja in je buikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er ook andere plaatsen waar je gestoord kan zijn?
Maar......quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is het Mandingo effect.
In een andere tijdlijn heet dat het Mandela effect.
quote:Mandingo Effect. When you're fucked by so many black guys that you wake up believing or wanting to be from a different timeline or dimensions.
Ben je geīntrigeerd?quote:
Dat niet!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zeg.. ik maak zulke opmerkingen niet
quote:
Liefst die ene.quote:
Buikstreepjes.quote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm oke.
*drinkt warme chocolademelk
Slurp
Nee, we moeten nog wel door de deur passenquote:
*knippert met ogen.quote:
Zijwaartsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog wel door de deur passen
Bij voorkeur
Zeg ik nietquote:
Ja, sad. Ze hadden jeans die ik fijn vind en die niet binnen drie keer dragen uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien bij esprit van de week maar durf ze nu niet meer te bestellen
Wat doe je met mijn prive ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je net toegaf van wel....
Speelt 'ie met je privé?quote:
Buiken met streepjesquote:
M'n zus draagt ook niks anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, sad. Ze hadden jeans die ik fijn vind en die niet binnen drie keer dragen uit elkaar vallen.
Ja en @TaMieke ook alquote:
Moet ik gelijk aan zo'n spek-takel denkenquote:
Is dat het probleem waarschijnlijk ook, ik heb een aantal van die broeken al ruim tien jaar en ze zijn nog steeds goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus draagt ook niks anders eigenlijk.
Ja, echt welquote:
Ergens op de wereld vast wel ja.quote:
Waarschijnlijk in India.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens op de wereld vast wel ja.
Denk in Nederland wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens op de wereld vast wel ja.
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door rival op 23-07-2024 12:43:39 ]
Oddly specific, but okequote:
Ja, dat zou ook nog wel kunnenquote:
Mag dat in een spoiler ?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar raken ze ook opgewonden van koeienpoep en huilende blanke vrouwen.
quote:
Goh hee. Nou je t zegt. Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer water uit de lucht. Nou nou nou.
Daarom.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar raken ze ook opgewonden van koeienpoep en huilende blanke vrouwen.
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar onweert het hier nu. Maar ik zie het niet.
Zeg je nu dat ik het me inbeeld?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?
Werelddominantie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?
Haha, zou wel mooi zijn.quote:
Dat zou wel een rode vlag zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, zou wel mooi zijn.
Nee, ik ben niet zo van gaslighten.
Franse mussen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een oud croissantje in de voederdispenser gedaan voor de musjes enz
Maar alles is al helemaal op tot de laatste kruimel
Wat zijn dat voor turbo-mussen ?
Volgende keer krijgen ze een stokbroodquote:
Champagne erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer krijgen ze een stokbrood
crompouce?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil nog een keer zo'n crookie. of hoe heette dat ding ook alweer?
quote:
Klinkt als heel veel dagen in de sportschoolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Needat is een croissant en een tompouce.
Ik bedoel een chocolat chip cookie in een croissant
Dus een chocoladecroissant?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel veel stapjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel dagen in de sportschool
Ik las mutsjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie die musjes al zitten, met een klein barretje op
Oh nooit van gehoord. en chipoissant dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.quote:
Ssst. verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou wel een rode vlag zijn.
Meh, net wat de omstandigheden zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.
Ja, daar ben ik goed inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.
[..]
Ssst. verpest het nou niet.
Alles binnen een bepaalde contextquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.
Dit.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, net wat de omstandigheden zijn.
Hmm, croissantdeeg en koekje klinkt niet helemaal top.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.
[..]
Ssst. verpest het nou niet.
Het valt niet mee, IJsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En sjonge. Ik had nieuwe batterijen (oplaadbare dit keer) gehaald voor in m'n personenweegschaal. Wil ik ze erin doen, kom ik bij een opengescheurd pakje en ontbreken er twee. Dat schiet niet op he.
Ik vind het er ook goor uitzien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, croissantdeeg en koekje klinkt niet helemaal top.
Oefffquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren was wel serieus zwaar trouwens, midden in de nacht wakker worden met migraine, joy.
Diabetes moet een feestje zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed genoeg in ieder geval.quote:
Dat doe ik m'n hoofd nog even niet aan nu.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doe ik m'n hoofd nog even niet aan nu.
Vliegende piranha's.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een oud croissantje in de voederdispenser gedaan voor de musjes enz
Maar alles is al helemaal op tot de laatste kruimel
Wat zijn dat voor turbo-mussen ?
Vogelsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou om 10 uur losbarsten. Toen werd het 11, toen 12, toen 13 en nu om 14 uur.
Nou, ik zit lekker in de zon te genieten van de vogels.
Verder gaat het goed hoor, maar frenchcore staat net als koffie op de "nu even niet"-lijst.quote:
Leuke MIquote:
Ik heb alleen meeuwen.quote:
Oke, dat heet een: no thanksquote:
Kerstkransjes, die zien er goor uitquote:
Dat heb ik ze al vaker gezegd, maar ze luisteren niet naar me.quote:
Ho ho je kan te ver gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerstkransjes, die zien er goor uit
Misschien even werken aan je assertiviteit en dominantiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al vaker gezegd, maar ze luisteren niet naar me.
Kom vechtenquote:
Zo'n foodfight met kerstkransjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
JaKerstkransjes MET VULLING zijn heilig.
Die beesten zijn eng van dichtbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien even werken aan je assertiviteit en dominantie
Auw.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik ga jou dan bekogelen met chocoladeletters
Iewww wat is dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ok, nieuwsgierigheid is gewekt, maar esthetisch gezien geen toppertje:
[ afbeelding ]
Ze gaan zelf maar eten zoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denkdat je ze best nog tam kan maken als je ze op dezelfde tijd laat voeren
Nee, lijkt een beetje op Indonesisch eten (wat overigens wel lekker is, maar dat even terzijdequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon hier boven gaan staan Ama.quote:
Zwart snorretje. Geruit picknickkleed. Bretons gestreept truitje aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie die musjes al zitten, met een klein barretje op
Als dit ding kon praten zou het smeken om de zoete verlossing van de dood.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En grootquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die beesten zijn eng van dichtbij.
Denk wel dat 'ie zoet is ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dit ding kon praten zou het smeken om de zoete verlossing van de dood.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon hier boven gaan staan Ama.
Ik bedoel, een treetje op het keukentrappetje is hoog genoeg.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwart snorretje. Geruit picknickkleed. Bretons gestreept truitje aan.
Looks goorliequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En grootEn hebben een enge oogopslag. Heb je ze weleens in de ogen gekeken? Pure horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh ja.. broedse meeuwen..quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Sterker nog, ik heb ze wel eens achter me aangehad omdat ik te dicht bij een nest kwam ofzo. Alsof ik er wat aan kan doen dat ze op m'n dak gaan zitten broeden.
Ik vind @Ama hier de aangewezen persoon voorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
Is er al iemand viral gegaan met kerstcroissansjes? Nu we toch in het tijdperk van de croissant chimaeras zijn.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
En ipv tjielp tjielp, hoor je blie bloe bla
Mja, poepen doen die musjes ook welquote:
Het is hier perfect voor ze.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. broedse meeuwen..
Ik heb in al die jaren Den Haag daar geen last van gehad, maar dat kan weleens een probleem vormen
Print to pdf ook foetsie?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende kut, ik kan ineens geen pdf's meer maken van excelbestanden.
Croissantjes met kerstkransjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind @:Ama hier de aangewezen persoon voor
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zijn meeuwen beschermd, eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier perfect voor ze.Lekker in de buurt van de kust, maar nul roofdieren die bij ze kunnen komen.
Oh, en volop vreten, want vuilniszakken en prullenbakken rossen ze gewoon open.
Hoeveel kost zoiets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?
Dat heb ik (veel te duur) gekocht maar wil niet anders meer. Zo ideaal!
Zijn ze niet toch? Iedereen heeft er een hekel aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn meeuwen beschermd, eigenlijk?
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets?
Inb4 geld.
Ik heb het nog niet nodig gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?
Dat heb ik (veel te duur) gekocht maar wil niet anders meer. Zo ideaal!
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze niet toch? Iedereen heeft er een hekel aan.
Memememe
Ja, dat zijn ze wel.quote:BESCHERMDE DIERSOORT
Alle meeuwensoorten zijn beschermd door de Wet natuurbescherming. Dit betekent dat het verboden is om meeuwen opzettelijk te verontrusten, vangen of doden, de nesten te verwijderen en eieren te rapen, uit het nest te halen of te vernielen.
Jeetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!
Zijn niet alle vogels beschermd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zijn ze wel.![]()
https://www.dierenbescher(...)den/dossiers/meeuwen
Gewoon save as tegenwoordig. Hoeft geen virtuele printer meer te installeren n shit yoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
's werelds enige tevreden Adobe klant gevondenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!
quote:
Kleine nuance, maar ja dus.quote:
Nou ik ben ook wel tevreden met Adobe Pro hoor, ideaal voor werk (en privé).quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
's werelds enige tevreden Adobe klant gevonden
https://nl.trustpilot.com/review/www.adobe.com
Trustpilotquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat liep dus ook vast want zo doe ik het meestal.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon save as tegenwoordig. Hoeft geen virtuele printer meer te installeren n shit yo
Hoe staat het tegenwoordig met het vertaalwerk? Is er nog een beetje wat werk in te vinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar alles afgesloten en nu deed ie het wel. Maar het ging eerst een stuk soepeler.
Ze krijgen toch echt een mep als ze aan mijn visje komenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zijn ze wel.![]()
https://www.dierenbescher(...)den/dossiers/meeuwen
Ik dacht even dat je probeerde een 56k modem te ondertitelenquote:
Hoi Haags!quote:
En een muilpeer als toetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze krijgen toch echt een mep als ze aan mijn visje komen
quote:
Mwah, er was even een half jaar een opleving en ik had net ook weer drie leuke grote opdrachten, maar er is echt wel een dip. Hoor het ook van anderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het tegenwoordig met het vertaalwerk? Is er nog een beetje wat werk in te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Een bezoekje aan het strand is niet compleet zonder een stel meeuwen in je bak met kibbeling.quote:
Ja godver, mobiel blijft soms m'n oude post er in staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je probeerde een 56k modem te ondertitelen
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bezoekje aan het strand is niet compleet zonder een stel meeuwen in je bak met kibbeling.
Ik kwam altijd in Scheveningen (haven), maar gelukkig daar nooit last van gehadquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katwijk, bij die vistent op het pleintje.
Of gewoon op het strand zelf overal.
Bij de viskramen in het Centrum staan standaard waarschuwingsborden. Soort van jammer want het blijft leuk om te zien hoe een argeloze toerist wordt beroofd van hun versnapering.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De temperaturen stijgen
Ventilator zachtjes aan
Kom net van buiten, daar is het warm.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De temperaturen stijgen
Ventilator zachtjes aan
Ik zag het laatst in Leidenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij de viskramen in het Centrum staan standaard waarschuwingsborden. Soort van jammer want het blijft leuk om te zien hoe een argeloze toerist wordt beroofd van hun versnapering.
Ik heb net ook een rondje in de achtertuin gedaanquote:
Alleen maar mensen die niet kunnen lezen en dachten een gratisch proefabonnement te hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het gedoe ook niet zo, vind het ook erg fijn werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen maar mensen die niet kunnen lezen en dachten een gratisch proefabonnement te hebben.
Eindelijk kon ik al die pruts pdf programmatjes dumpen en 1 gebruiken die alles kan. Ook echt elk PDf document kun je met OCR aanpassen zonder dat het de indeling wijzigt en altijd vlekkeloos. Levert me wel ¤500 pm op.
Alles gaat naar de tering.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)spiegelstijging.html
Aw
Anyway
Lekker he dat thuiswerkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net ook een rondje in de achtertuin gedaan
Lekker in het zonnetje
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Aw
Anyway
Komkommertijd is begonnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Aw
Anyway
Dit roep ik al jarenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, waarom kíjk ik überhaupt nog naar of de trein de moeite waard is.Ben aan het kijken voor een weekendje Keulen en zelfs met dure parkeergarage en zonder tankpas is het onhandiger om de trein te pakken.
Ik weet niet of het vanwege de kosten of wat anders onhandigs is, maar NS International is zo belachelijk duur hčquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, waarom kíjk ik überhaupt nog naar of de trein de moeite waard is.Ben aan het kijken voor een weekendje Keulen en zelfs met dure parkeergarage en zonder tankpas is het onhandiger om de trein te pakken.
Vooral met meerdere mensen jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, het meeste van m'n rit is natuurlijk in Nederland, dus het zal nog steeds wel niet erg goedkoop zijn. En ik heb dus wel die tankpas, dus qua kosten is het absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vanwege de kosten of wat anders onhandigs is, maar NS International is zo belachelijk duur hčSoms kan je dezelfde rit trouwens goedkoper vinden op de website van de Deutsche Bahn.
Ja, dat. Als ik alleen zou gaan, zou ik nog iets hebben van "eh, paar uurtjes in een (gereserveerde) stoel en mooi zitten/dom kijken" voor zeg ¤60, prima. Helemaal omdat parkeren daar ook niet écht goedkoop is.quote:
We overwegen een Rijncruise.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We overwegen een Rijncruise.Dat klinkt wel als een leuke combi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]
We overwegen een Rijncruise.Goh bijzonder maar lijkt me wel leuk, Rammstein oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
12 uurquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerommel![]()
Ik zit net trouwens te kijken naar een YT video van een gast die in 12 uur van Amsterdam naar Kopenhagen gereden is met de trein. En nou krijg ik daar ook weer zin in
Ja maar in de TREINquote:
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uitquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een drakenboemeltje
https://www.drachenfelsbahn.de/
Ik ga dus de Fles uithangen dan he.
Wat vreselijk, dat klinkt als mijn nachtmerrie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uit
Heerlijk vind ik het nu
Bussen bussen bussen met je neus ertussenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uit
Heerlijk vind ik het nu
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar in de TREIN![]()
en dan ben je helemaal DAAR![]()
Uurtje de stad in, hotelletje, volgende dag weer terug![]()
ff kijken voor komend weekend
Is er een bar aan boord?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook wel een beetje situatie-afhankelijk. Kijk, ik heb het nu over Keulen, dat is zķ enorm dichtbij met de auto (zelfs voor mij) dat trein weinig meerwaarde heeft. Bij grotere afstanden (kerel houdt niet zo van vliegen) wordt trein vanzelf interessanter.
Ik zal er wel wat van meekrijgen, je ontkomt er niet aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit jaar echt proberen om een paar dingen te kijken van de spelen.
Ik zit liever in de trein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:22 schreef Ama het volgende:
12 uur vliegen ofzo vind ik niet zo erg maar dan kom je ook nog ergens.
Niet in verdiept, ik heb langer in de trein overleefd zonder bar aan boord.quote:
[..]
We overwegen een Rijncruise.Dat klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.quote:
Chillquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.
Travelsnackie makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.
Volgens mij is het dezelfde boot.quote:
Bittergarnituurtijd?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, er was even een half jaar een opleving en ik had net ook weer drie leuke grote opdrachten, maar er is echt wel een dip. Hoor het ook van anderen.
Al snap ik nu ook niet meer hoe ik dat oude tempo volhieldIk heb nu vrije avonden en vrije weekends
Maakt niet uit wat je met je vrije avonden en weekends doet, als je maar een beetje kunt ontspannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik waardeer deze manier van denken.quote:
Hebben jullie op de kringloop ook FC Knudde stripboeken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:06 schreef Karzai het volgende:
15 uur pas, al veel gedaan vandaag, vind het eigenlijk wel mooi geweest
Ja, ik krijg de deur niet meer open.quote:
nee ben al 3 keer gesneuveldquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon een random trein die rondrijdt? Dat kan niet zomaar.
Die is dus niet zo leuk begrijp ik?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
R&P SC en daar kwam ik al een hele tijd niet meer
Ja wel gezien en de stamgastenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie op de kringloop ook FC Knudde stripboeken?
Dat merk je gauw genoeg toch? Allemaal zo lichtgeraakt daar.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
R&P SC en daar kwam ik al een hele tijd niet meer
Hebben we hier gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat merk je gauw genoeg toch? Allemaal zo lichtgeraakt daar.
Niet te veel van drinken hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
WAT INSINUEER JIJ NOU VUILE KLOOTZAKquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben we hier gelukkig geen last van
RUSTAHG!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT INSINUEER JIJ NOU VUILE KLOOTZAK![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel van drinken heIk heb 1 blikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
optioneelquote:
pokemon maar dan anders?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Weer lekkere tijdsbesteding voor later vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |