quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We overwegen een Rijncruise.Dat klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.quote:
Chillquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.
Travelsnackie makenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bootje chillen, bandjes kijken, beetje toeristje uithangen.
Volgens mij is het dezelfde boot.quote:
Bittergarnituurtijd?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, er was even een half jaar een opleving en ik had net ook weer drie leuke grote opdrachten, maar er is echt wel een dip. Hoor het ook van anderen.
Al snap ik nu ook niet meer hoe ik dat oude tempo volhieldIk heb nu vrije avonden en vrije weekends
Maakt niet uit wat je met je vrije avonden en weekends doet, als je maar een beetje kunt ontspannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Ik waardeer deze manier van denken.quote:
Hebben jullie op de kringloop ook FC Knudde stripboeken?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:06 schreef Karzai het volgende:
15 uur pas, al veel gedaan vandaag, vind het eigenlijk wel mooi geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |