SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zijn er ook andere plaatsen waar je gestoord kan zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
HIj noemde haar net gestoord. Hij zei je bent gewoon gestoord in je kop
huhquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:17 schreef rival het volgende:
Mooie dag om erachter te komen dat het niet espirit is
Seks in een hittegolf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Seks in een hittegolf.HoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vol
Mond
OverstromenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat is het Mandingo effect.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:17 schreef rival het volgende:
Mooie dag om erachter te komen dat het niet espirit is
quote:
Oh nou. Dat was het dus nietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie dat al mn hele leven als espirit ipv esprit.
Nee, helderquote:
Ja in je buikquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er ook andere plaatsen waar je gestoord kan zijn?
Maar......quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is het Mandingo effect.
In een andere tijdlijn heet dat het Mandela effect.
quote:Mandingo Effect. When you're fucked by so many black guys that you wake up believing or wanting to be from a different timeline or dimensions.
Ben je geīntrigeerd?quote:
Dat niet!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zeg.. ik maak zulke opmerkingen niet
quote:
Liefst die ene.quote:
Buikstreepjes.quote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm oke.
*drinkt warme chocolademelk
Slurp
Nee, we moeten nog wel door de deur passenquote:
*knippert met ogen.quote:
Zijwaartsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we moeten nog wel door de deur passen
Bij voorkeur
Zeg ik nietquote:
Ja, sad. Ze hadden jeans die ik fijn vind en die niet binnen drie keer dragen uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke schoenen gezien bij esprit van de week maar durf ze nu niet meer te bestellen
Wat doe je met mijn prive ?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je net toegaf van wel....
Speelt 'ie met je privé?quote:
Buiken met streepjesquote:
M'n zus draagt ook niks anders eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, sad. Ze hadden jeans die ik fijn vind en die niet binnen drie keer dragen uit elkaar vallen.
Ja en @TaMieke ook alquote:
Moet ik gelijk aan zo'n spek-takel denkenquote:
Is dat het probleem waarschijnlijk ook, ik heb een aantal van die broeken al ruim tien jaar en ze zijn nog steeds goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus draagt ook niks anders eigenlijk.
Ja, echt welquote:
Ergens op de wereld vast wel ja.quote:
Waarschijnlijk in India.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens op de wereld vast wel ja.
Denk in Nederland wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens op de wereld vast wel ja.
quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door rival op 23-07-2024 12:43:39 ]
Oddly specific, but okequote:
Ja, dat zou ook nog wel kunnenquote:
Mag dat in een spoiler ?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar raken ze ook opgewonden van koeienpoep en huilende blanke vrouwen.
quote:
Goh hee. Nou je t zegt. Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Nog meer water uit de lucht. Nou nou nou.
Daarom.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar raken ze ook opgewonden van koeienpoep en huilende blanke vrouwen.
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar onweert het hier nu. Maar ik zie het niet.
Zeg je nu dat ik het me inbeeld?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?
Werelddominantie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou hun motivatie zijn om tegen ons te liegen?
Haha, zou wel mooi zijn.quote:
Dat zou wel een rode vlag zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, zou wel mooi zijn.
Nee, ik ben niet zo van gaslighten.
Franse mussen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een oud croissantje in de voederdispenser gedaan voor de musjes enz
Maar alles is al helemaal op tot de laatste kruimel
Wat zijn dat voor turbo-mussen ?
Volgende keer krijgen ze een stokbroodquote:
Champagne erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer krijgen ze een stokbrood
crompouce?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil nog een keer zo'n crookie. of hoe heette dat ding ook alweer?
quote:
Klinkt als heel veel dagen in de sportschoolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Needat is een croissant en een tompouce.
Ik bedoel een chocolat chip cookie in een croissant
Dus een chocoladecroissant?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heel veel stapjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel dagen in de sportschool
Ik las mutsjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie die musjes al zitten, met een klein barretje op
Oh nooit van gehoord. en chipoissant dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.quote:
Ssst. verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel dagen in de sportschool
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou wel een rode vlag zijn.
Meh, net wat de omstandigheden zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.
Ja, daar ben ik goed inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.
[..]
Ssst. verpest het nou niet.
Alles binnen een bepaalde contextquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vrouw en dochter zijn denk ik een grotere rode vlag.
Dit.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, net wat de omstandigheden zijn.
Hmm, croissantdeeg en koekje klinkt niet helemaal top.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee toch. Daar zit alleen chocola in.
[..]
Ssst. verpest het nou niet.
Het valt niet mee, IJsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En sjonge. Ik had nieuwe batterijen (oplaadbare dit keer) gehaald voor in m'n personenweegschaal. Wil ik ze erin doen, kom ik bij een opengescheurd pakje en ontbreken er twee. Dat schiet niet op he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |