Ik vind het er ook goor uitzien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, croissantdeeg en koekje klinkt niet helemaal top.
Oefffquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren was wel serieus zwaar trouwens, midden in de nacht wakker worden met migraine, joy.
Diabetes moet een feestje zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als heel veel dagen in de sportschool
Goed genoeg in ieder geval.quote:
Dat doe ik m'n hoofd nog even niet aan nu.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doe ik m'n hoofd nog even niet aan nu.
Vliegende piranha's.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had een oud croissantje in de voederdispenser gedaan voor de musjes enz
Maar alles is al helemaal op tot de laatste kruimel
Wat zijn dat voor turbo-mussen ?
Vogelsquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou om 10 uur losbarsten. Toen werd het 11, toen 12, toen 13 en nu om 14 uur.
Nou, ik zit lekker in de zon te genieten van de vogels.
Verder gaat het goed hoor, maar frenchcore staat net als koffie op de "nu even niet"-lijst.quote:
Leuke MIquote:
Ik heb alleen meeuwen.quote:
Oke, dat heet een: no thanksquote:
Kerstkransjes, die zien er goor uitquote:
Dat heb ik ze al vaker gezegd, maar ze luisteren niet naar me.quote:
Ho ho je kan te ver gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerstkransjes, die zien er goor uit
Misschien even werken aan je assertiviteit en dominantiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ze al vaker gezegd, maar ze luisteren niet naar me.
Kom vechtenquote:
Zo'n foodfight met kerstkransjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
JaKerstkransjes MET VULLING zijn heilig.
Die beesten zijn eng van dichtbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien even werken aan je assertiviteit en dominantie
Auw.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik ga jou dan bekogelen met chocoladeletters
Iewww wat is dit?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ok, nieuwsgierigheid is gewekt, maar esthetisch gezien geen toppertje:
[ afbeelding ]
Ze gaan zelf maar eten zoekenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denkdat je ze best nog tam kan maken als je ze op dezelfde tijd laat voeren
Nee, lijkt een beetje op Indonesisch eten (wat overigens wel lekker is, maar dat even terzijdequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon hier boven gaan staan Ama.quote:
Zwart snorretje. Geruit picknickkleed. Bretons gestreept truitje aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie die musjes al zitten, met een klein barretje op
Als dit ding kon praten zou het smeken om de zoete verlossing van de dood.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En grootquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die beesten zijn eng van dichtbij.
Denk wel dat 'ie zoet is ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dit ding kon praten zou het smeken om de zoete verlossing van de dood.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon hier boven gaan staan Ama.
Ik bedoel, een treetje op het keukentrappetje is hoog genoeg.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwart snorretje. Geruit picknickkleed. Bretons gestreept truitje aan.
Looks goorliequote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En grootEn hebben een enge oogopslag. Heb je ze weleens in de ogen gekeken? Pure horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oh ja.. broedse meeuwen..quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Sterker nog, ik heb ze wel eens achter me aangehad omdat ik te dicht bij een nest kwam ofzo. Alsof ik er wat aan kan doen dat ze op m'n dak gaan zitten broeden.
Ik vind @Ama hier de aangewezen persoon voorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
Is er al iemand viral gegaan met kerstcroissansjes? Nu we toch in het tijdperk van de croissant chimaeras zijn.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
En ipv tjielp tjielp, hoor je blie bloe bla
Mja, poepen doen die musjes ook welquote:
Het is hier perfect voor ze.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. broedse meeuwen..
Ik heb in al die jaren Den Haag daar geen last van gehad, maar dat kan weleens een probleem vormen
Print to pdf ook foetsie?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende kut, ik kan ineens geen pdf's meer maken van excelbestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |