quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We overwegen een Rijncruise.Dat klinkt wel als een leuke combi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We overwegen een Rijncruise.Goh bijzonder maar lijkt me wel leuk, Rammstein oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
12 uurquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Gerommel![]()
Ik zit net trouwens te kijken naar een YT video van een gast die in 12 uur van Amsterdam naar Kopenhagen gereden is met de trein. En nou krijg ik daar ook weer zin in
Ja maar in de TREINquote:
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uitquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Er is een drakenboemeltje
https://www.drachenfelsbahn.de/
Ik ga dus de Fles uithangen dan he.
Wat vreselijk, dat klinkt als mijn nachtmerrie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uit
Heerlijk vind ik het nu
Bussen bussen bussen met je neus ertussenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon één keer een bus van 36 uur nemen, daarna maakt het allemaal niks meer uit
Heerlijk vind ik het nu
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar in de TREIN![]()
en dan ben je helemaal DAAR![]()
Uurtje de stad in, hotelletje, volgende dag weer terug![]()
ff kijken voor komend weekend
Is er een bar aan boord?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook wel een beetje situatie-afhankelijk. Kijk, ik heb het nu over Keulen, dat is zķ enorm dichtbij met de auto (zelfs voor mij) dat trein weinig meerwaarde heeft. Bij grotere afstanden (kerel houdt niet zo van vliegen) wordt trein vanzelf interessanter.
Ik zal er wel wat van meekrijgen, je ontkomt er niet aanquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit jaar echt proberen om een paar dingen te kijken van de spelen.
Ik zit liever in de trein.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:22 schreef Ama het volgende:
12 uur vliegen ofzo vind ik niet zo erg maar dan kom je ook nog ergens.
Niet in verdiept, ik heb langer in de trein overleefd zonder bar aan boord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |