Zeker maar buiten het centrum moet je niet komen.quote:
Nee. 3 uur.quote:
Ach, gewoon alle moslims eruitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland kan niet eens de beveiliging van de Israėlische equipe betalen
is het ook. en gevaarlijk vanaf een een paar 100 mtr buiten het centrumquote:
HIer kijken alleen oude witte boze mannen naar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochters zijn cultuurbarbaren die liever robloxen dan de Olympische Spelen kijken
Doen alsof je Frans kanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef Em31 het volgende:
Zowat niets horen omdat het commentaar zo hard staat
omdat het beetje niveau songfestival is ditquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarom houdt die commentator zijn bek niet? Ik zie ook wel dat dat Zidane is
Slechte opvoeding!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:31 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochters zijn cultuurbarbaren die liever robloxen dan de Olympische Spelen kijken
Ik ben een jonge bruine blije godquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
HIer kijken alleen oude witte boze mannen naar.
sorry schatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat gewoon een stukje Engels ook tussen hoor
Maarja dat hoor je dus bijna niet!!
Heb je iets tegen (half)blinde mensenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Waarom houdt die commentator zijn bek niet? Ik zie ook wel dat dat Zidane is
BBC is zonder commentaarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:32 schreef Em31 het volgende:
Zowat niets horen omdat het commentaar zo hard staat
Als hij zwart was was hij al neergeschoten.quote:
Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
BBC is zonder commentaar
en beter geluid,
BBC1!quote:
Alle commentatoren krijgen gewoon een script en draaiboek wanneer iets gezegt moet worden. Dus ik gok geen enkele zender.quote:
Loopt wel een paar seconden achter.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
BBC is zonder commentaar
en beter geluid,
Prima componistquote:
Olympisch kampioen 1976!quote:
Goeie tip!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
BBC is zonder commentaar
en beter geluid,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |