Kan ik nog steeds niet naar kijken, was echt overtuigt dat ik naar een dodelijk ongeval had zitten kijkenquote:
Cirque du Soleil, geen sport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De oefening van Zonderland heb ik minimaal 3000 keer gezien
Hoezo alsofquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Dione praat alweer alsof ze de termen en namen niet kent. "Thierry....Brinkman?"
En ik sta ookquote:
9u inschakelen, prima tijdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed om scherp te beginnen morgen
Ik pak wel een potje badminton mee denk ikquote:
Ik kijk heel erg uit naar de eerste judo fails morgenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:11 schreef kilon het volgende:
Ik kan niet wachten tot de hockey mannen in de kwartfinale weer eruit worden geknikkerd.
Grande was er ook echt met haar tegenspeelster van Wicked, commercieel feestje geworden die Spelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Met Ariana Grande and Gaga is het Oscar seizoen al vroeg van start.
Van Tsjakka verwacht ik niet veel, elke gewonnen partij is meegenomenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk heel erg uit naar de eerste judo fails morgen
Ik kijk vooral voor Gojiraquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Met Ariana Grande and Gaga is het Oscar seizoen al vroeg van start.
1 fail maar, we hebben geen lichte vrouw.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kijk heel erg uit naar de eerste judo fails morgen
Wel een paar lichtekooien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1 fail maar, we hebben geen lichte vrouw.
Ach ja, hebben toch wel een beetje dit feest aan hem te danken. Maar wel een lul jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Opperracist De Coubertin nog even genoemd, jawel.
Verkeerde forum denk ik danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:17 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben hier voor de likes van @:ikgeefenkellikes en haxball in de rust.
Da's inclusief aanslagen.quote:
Neequote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Zouden we ooit nog meemaken dat Nederland gaat organiseren?
Nee.quote:
Als je het land failliet wil hebben dan wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Budget is op aan de verbouwing van het binnenhof.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Je moet dit niet nuchter bekijken.quote:
Vind ik het wel waardquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je het land failliet wil hebben dan wel.
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Zeker, als vierde.quote:
Alleen de winterspelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
Dan zou het denk ik in heel Nederland moeten mogen, in plaats van één stad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.
Dat was mooi hč, had beter zijn muil kunnen breken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Iedere keer dat Erben Wennemars in beeld verschijnt zie ik hem in gedachte in Nagano op dat ijs spartelen.
is niet meer te betalen voor een Nederlandse stadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
mwoah in Parijs is ook de hoogste staat van terreurdreiging, andere geschiedenis ook dan in Ned met aanslagen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk niet dat wij de faciliteiten hebben of moeten enorm grote projecten opzetten, zie ik ons niet doen om daar miljarden in te stoppen. Het is ook wel een heel gedoe als je ziet hoe dit in Parijs aan toegaat qua veiligheid.
Dat gebeurd nu ook al hoor. In bijvoorbeeld Tokyo 2021 zaten de wielrenners op uren rijden verder op.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zou het denk ik in heel Nederland moeten mogen, in plaats van één stad.
Gewoon in snowworld johquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Samen met Duitsland zou dat best kunnen. Wij het ijs, zij de sneeuw+bobbaan.
Zoetermeer/Landgraaf 2038quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Skiėn organiseren we in SnowWorld?
Ja maar ik meende toen te hebben gelezen dat dat minder opviel met een paar sporten, maar je hier dan ineens in Rotterdam, Enschede, Eindhoven bent en het hele idee dat je bij elkaar bent wel echt weg is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu ook al hoor. In bijvoorbeeld Tokyo 2021 zaten de wielrenners op uren rijden verder op.
Zonde dat de Efteling de Bob heeft afgebroken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Samen met Duitsland zou dat best kunnen. Wij het ijs, zij de sneeuw+bobbaan.
Schoolvakanties alweer afgelopen ja?quote:
Guillotine?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:28 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor wat oude Franse cultuur in de openingstijden ceremonie.
Nederland kan niet eens de beveiliging van de Israėlische equipe betalenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit ergens in OS nog wel een topic over waar allerlei onderdelen kunnen in Nederland.
Los van dat het alsnog een hoop geld kost.
Alsof er niemand anders isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |