SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 22-07-2024 19:14:57 ]-XOXO-
Vond je bosbes nu lekkerder ?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juneberry is milder, minder uitgesproken. Maar prima te doen.
Maar blij dat je hem lekker vindt. Is mijn go to energy ( @:RockNijntje ) geworden nadat de orange dreamsicle niet meer in de schappen ligt.
Zijn het wel muggenbulten?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik zit onder de muggenbulten, maar kan geen mug vinden in huis
Ziet er goed uitquote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
lekker hapje gemaakt , de wrapjes waren nog over van gisteren
[ afbeelding ]
Ugh meervoudquote:
Ja, wtf.. hoezo blijven mensen hangen??quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso... als ik aan het inhalen ben, dan geef ik altijd even gas bij om het snel te maken als ik mensen zie aanstormen in m'n spiegels zodat ik niet met 1km verschil ernaast blijf hangen. Waarom is dat voor zo veel mensen een wereldvreemd iets?
Alleen als ik 30km te hard rij, krijgen mensen het een beetje in de gaten.
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroomquote:
dat maakt geluidquote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroom
Ik neem altijd dingen met bosbessmaak als de kans er is. Of blauwe bessen, maar iets dat daar op lijkt.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je bosbes nu lekkerder ?
Ik moet wel zeggen dat ik niet half in slaap viel tijdens de terugreis
een mug maakt ook geluid en is een stuk irritanterquote:
Ipv luchtstroom, las ik kerstboomquote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan toch een ventilator neerzetten op je slaapkamer. net over je heen richten, muggen hebben hekel aan die luchtstroom
Brakecheckersquote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Kut Aygo op mn bumper, terwijl er al een rijtje auto's voor me rijdt, iets harder geremd dan nodig
Daarna een Volvo die wilde dat ik over wat fietsers heen reed, terwijl ze voorrang hadden op de rotondeDoe normie
Meestal is dat wel lekkerquote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem altijd dingen met bosbessmaak als de kans er is. Of blauwe bessen, maar iets dat daar op lijkt.
Tijd van het jaar hé.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ipv luchtstroom, las ik kerstboom
Gaat wel echt goed hier
komt door mn tagjequote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat wel echt goed hier
Hou afstand danquote:
Ja, zininquote:
Oh jaquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat wel echt goed hier
1. Mensen voor wie de cruise control heilig isquote:Op maandag 22 juli 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf.. hoezo blijven mensen hangen??
Vinden ze dat gezellig of zo?
Nu maak ik dat niet zo vaak mee, want ik zit meestal op de linkerbaan, maar af en toe komt het voor
HALLO MODIEquote:
Huh wat, waarom word ik getagd?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juneberry is milder, minder uitgesproken. Maar prima te doen.
Maar blij dat je hem lekker vindt. Is mijn go to energy ( @:RockNijntje ) geworden nadat de orange dreamsicle niet meer in de schappen ligt.
Waar kan de anonieme 360 graden feedback over de invulling van je moderatorschap naartoe?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
mag eind van de maand inderdaad wel weer eens gaan beginnen met zorgen dat ik mijn tagje waard blijf
Ik vind CC irritant en ik gebruik het niet in mn autoquote:Op maandag 22 juli 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Mensen voor wie de cruise control heilig is
2. Moraalridders
3. Mensen die sowieso niets meer te zoeken hebben op een weg
dat tagje bedoelde ik niet. die er achter hangtquote:Op maandag 22 juli 2024 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar kan de anonieme 360 graden feedback over de invulling van je moderatorschap naartoe?
Ik mis dat echt enorm voor trajectcontroles. Ik haat zulke wegen met passie omdat ik dat hele klotestuk naar m'n meter moet staren.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind CC irritant en ik gebruik het niet in mn auto
Wil zelf de controle houden.. .
Die op de A4 haat ik intensquote:Op maandag 22 juli 2024 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis dat echt enorm voor trajectcontroles. Ik haat zulke wegen met passie omdat ik dat hele klotestuk naar m'n meter moet staren.
Iedereen hierquote:
het wordt alleen maar ergerquote:
Kijk, dat komt dus van een overheid en milieuterroristen die geloven in de papieren werkelijkheid.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die op de A4 haat ik intens
Wtf is dat voor shit
Doe eens niet zo extreem rechts, Nattekatquote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Kut, dit triggert natuurlijk een puntmutsenuurtje.
Ohquote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder reden gebruikte ik een Engelse term.
Ik weiger naar deze vrouw te kijkenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extreem rechts, Nattekat
je hoeft alleen te luisterenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weiger naar deze vrouw te kijken
Ga je nog naar de sportschool deze week?quote:
Vandaag was het idee maar dat is gezondheid-technisch niet zo'n strak plan. Morgen ga ik weer zwemmen indien mogelijk, met sportschool als backup. Anders donderdag weer.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nog naar de sportschool deze week?
Ik ben jaloers dat jij gewoon kan gaan
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Kut, dit triggert natuurlijk een puntmutsenuurtje.
Niet om het een of ander. Maar ik overwoog de afgelopen dagen serieus of ik wel terug wilde komen. Want ik was wel een beetje klaar met constant gezeur hier eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo extreem rechts, Nattekat
dan luister je nietquote:Op maandag 22 juli 2024 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net zo kut want ze is niet grappig
Indien niet duidelijk; deze posts hebben maar één doel: dat gezeur belachelijk maken. Denk dat praktisch iedereen er hetzelfde in staat als jij. De uitzonderingen kennen we.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Niet om het een of ander. Maar ik overwoog de afgelopen dagen serieus of ik wel terug wilde komen. Want ik was wel een beetje klaar met constant gezeur hier eigenlijk.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik toch nog maar even een stukje gaan lopen dan?
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
rennend ben je snellerquote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is Bilal nietquote:
Er is totaal geen gezeur als er niet overgevoelig gereageerd wordt.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Niet om het een of ander. Maar ik overwoog de afgelopen dagen serieus of ik wel terug wilde komen. Want ik was wel een beetje klaar met constant gezeur hier eigenlijk.
Retorische vraag dit natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Welk gezeur?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Bakkesquote:Op maandag 22 juli 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is totaal geen gezeur als er niet overgevoelig gereageerd wordt.
quote:
quote:
Welja.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r heeft een negatieve invloed op me
Ban hemquote:Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r heeft een negatieve invloed op me
Diep dit.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je er weerquote:Op maandag 22 juli 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ga nou gewoon Death Proof kijkenquote:
Ik weet dat jullie niet zo goed gaan op de felheid van McGrath z'n reacties. Maar van hoe hij hier honend de deur uitgejaagd wordt ben ik ook geen fan. Ik heb hier ook de wind van voren gekregen omdat ik het niet met dingen eens ben of vroeg of het wat minder kan.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Indien niet duidelijk; deze posts hebben maar één doel: dat gezeur belachelijk maken. Denk dat praktisch iedereen er hetzelfde in staat als jij. De uitzonderingen kennen we.
Kijk je dan wel de originele Death Race 2000?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee Death Race is een classic
ik heb een washandquote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
De wattenschijfjes zijn het duurste bij het Kruidvat en het goedkoopste bij Etos.
Doe er je voordeel mee.
Ik heb net wattenschijfjes bij het Kruidvat gekocht, janken.
Geen idee waar ik wattenschijfjes voor nodig heb, maar bedankt voor dit gedegen marktonderzoekquote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
De wattenschijfjes zijn het duurste bij het Kruidvat en het goedkoopste bij Etos.
Doe er je voordeel mee.
"de sfeer is goed zolang iedereen die het er niet mee eens is z'n bek houdt"quote:Op maandag 22 juli 2024 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al jaren was er geen noemenswaardige discussie
Ik heb van die hele goedkope van Kruidvat.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
Doe er je voordeel mee.
Zgn “gezeur” is pas sinds hier wokies zijn. Verder alleen wat alcoholisten gebrabbel en narcistisch gelul (ja dat ben ikquote:
Ga nou niet weer met me beginnen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"de sfeer is goed zolang iedereen die het er niet mee eens is z'n bek houdt"
Daadwerkelijk nuttige informatiequote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
Doe er je voordeel mee.
Een deel van de mensen hier wegzetten als mafketels is dan weer totaal niet sfeerverpestend natuurlijk. Nee, het zijn de gekke wokies die niet als vuil behandeld willen worden die het probleem zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zgn “gezeur” is pas sinds hier wokies zijn. Verder alleen wat alcoholisten gebrabbel en narcistisch gelul (ja dat ben ik)
Waarom ben je niet aan het genieten van een Oostenrijks avondmaal?quote:
Je gaat gewoon door hè?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de mensen hier wegzetten als mafketels is dan weer totaal niet sfeerverpestend natuurlijk. Nee, het zijn de gekke wokies die niet als vuil behandeld willen worden die het probleem zijn.
Burp, net op.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je niet aan het genieten van een Oostenrijks avondmaal?
mijn afwasmachine draait een rondjequote:
Gefeliciteerd met je washand.quote:
Ja, dat weet ik ook niet en graag gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar ik wattenschijfjes voor nodig heb, maar bedankt voor dit gedegen marktonderzoek
Ik had zo'n 2+1 gratis pack gekocht, geen idee hoeveel dat nou precies kostte..quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die hele goedkope van Kruidvat.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daadwerkelijk nuttige informatieM'n voorraad is bijna op, dus ik moet weer even ergens zo'n 3-pack halen
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren ofzo, hebben jullie allebei meer aanquote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door hè?
Wat vind je moeder daar nou van als je dat doet?
Ik vind dat wel knap van jouw wasmachine.quote:
zolang hij na dat rondje weer braaf op zn eigen plekkie staat met schone en hele vaat mopper ik nietquote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap van jouw wasmachine.
Dat kan de mijne niet.
Weet ook niet of ik dat wenselijk vind.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2+1 gratis pack gekocht, geen idee hoeveel dat nou precies kostte..
[..]
match made in heavenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n voorraad is bijna op, dus ik moet weer even ergens zo'n 3-pack halen
Als je hier continu anderen de les zit te lezen en schijnheilig probeert af te dwingen dat men moet veranderen dmv de moderatie omdat je zelf een rare kronkel in je kop hebt, heb ik echt werkelijk geen idee waarom ik nog een positieve mening van je moet hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie niet zo goed gaan op de felheid van McGrath z'n reacties. Maar van hoe hij hier honend de deur uitgejaagd wordt ben ik ook geen fan. Ik heb hier ook de wind van voren gekregen omdat ik het niet met dingen eens ben of vroeg of het wat minder kan.
Het hoeft van mij ook echt niet dat alles altijd 100% politiek correct is of zo. Maar er is een groeiende lijst van dingen waar ik het niet meer over wil of kan hebben hier vanwege de reacties.
Fair point.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij na dat rondje weer braaf op zn eigen plekkie staat met schone en hele vaat mopper ik niet
Het gaat niet om je bek houden.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
En dit is het dus. Ik voel me hier steeds minder thuis en welkom. En de oplossing is dat ik m'n bek moet houden.
Gezellige club waar ruimte is voor iedereen.
Volgens mij doet echt iedereen die wattenschijfjes gebruikt datquote:
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
En dit is het dus. Ik voel me hier steeds minder thuis en welkom. En de oplossing is dat ik m'n bek moet houden.
Nee de Statham versie natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk je dan wel de originele Death Race 2000?
Niks mis met wokkenquote:
Gaat dit over cavia’s?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
Doe er je voordeel mee.
ja daarom ben ik af en toe even weg zodat jij hier weer even kan zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.
Waarom niet gewoon het origineelquote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de Statham versie natuurlijk
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ben ik af en toe even weg zodat jij hier weer even kan zijn
nee wattenschijfjes zijn goed voor je wil je zeggenquote:
Was het leuk in mijn wandelgebied?quote:
Wordt het daar in de winter niet koud?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn op de plaats van bestelling in een luxe villa/huis. Complete buitenkeuken met vaatwasser, grill, koelkast, zwembad, Jacouzi, sauna, etc
Ja die Sauna snap ik ook nie, is een buitensauna en het wordt hier zo 42C
Ja, specifiek over die fluffy dikke witte met donkere randjes.quote:
Moeten jullie me hier wel even helpen een hele vervelende irritante kinderachtige kerstkaart te vindenquote:
Wattiequote:Op maandag 22 juli 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee wattenschijfjes zijn goed voor je wil je zeggen
Kerstkaart? Het is juliquote:Op maandag 22 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten jullie me hier wel even helpen een hele vervelende irritante kinderachtige kerstkaart te vinden
wat hebbie te wattieenquote:
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de mensen hier wegzetten als mafketels is dan weer totaal niet sfeerverpestend natuurlijk. Nee, het zijn de gekke wokies die niet als vuil behandeld willen worden die het probleem zijn.
Watwatwatquote:
ja ik moet op tijd zijn, goede voorbereiding is het halve werk, anders dan raak ik mijn tagje kwijtquote:
Ik zag vandaag op Reddit ook al iemand die kerstkoekjes had gemaakt. Wat gebeurt erquote:
Gewoon de blokkeerknop gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
Prepareren voor het winterseizoen is al begonnen hoorquote:
kerssemis is zo'n leuke tijd van het jaarquote:
Een Trump supportende Swifty zelfs. Dat is helemaal al niet uit te leggen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?
Schouders ophalen en door
Wat ben je nou voor ongelooflijk treurige debiel. Wat zeg je zo tegen je dochters 'nou meiden bedtijd hoor, papa moet weer even krampachtig het alfamannetje uithangen tegen mensen op internet die geen enkele rol in mijn echte leven spelen' ?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door hè?
Wat vind je moeder daar nou van als je dat doet?
Daar heb ik echt niks mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik vind sinterklaas ook een leuke tijd
Over niet al te lange tijd weer sinterklaasspul in de winkel![]()
![]()
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnotenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ja, dat kan.quote:
Omdquote:
Omdat Jason Stathamquote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnoten
Nee man, kerst wint.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnoten
Nou nou Modus je kunt dat ook met een Gifje zeggen hè?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor ongelooflijk treurige debiel. Wat zeg je zo tegen je dochters 'nou meiden bedtijd hoor, papa moet weer even krampachtig het alfamannetje uithangen tegen mensen op internet die geen enkele rol in mijn echte leven spelen' ?
Wees er maar trots op hoor.
* kwiwi haalt de ski's en wax uit de kelderquote:Op maandag 22 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prepareren voor het winterseizoen is al begonnen hoor
Voordat ze zich politiek ging uitspreken gingen velen ervan uit dat ze een Republikein was.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een Trump supportende Swifty zelfs. Dat is helemaal al niet uit te leggen.
En chocoladelettersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
En gevulde speculaas
quote:
Ja ik ben druk bezig met de wintercampagne op werk, moet ook eind van de maand ver klaar zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi haalt de ski's en wax uit de kelder
Met slagroomquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin in pepernoten en warme chocolademelk
Van die verse pepernoten die nog lekker zacht zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin in pepernoten en warme chocolademelk
Ja stel je voor dat je er eens op ingaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou Modus je kunt dat ook met een Gifje zeggen hè?
Ben je alvast in de stemmingquote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben druk bezig met de wintercampagne op werk, moet ook eind van de maand ver klaar zijn
Precies, diequote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die verse pepernoten die nog lekker zacht zijn
Ja kan ik in augustus gelijk verder met de kerstquote:
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef Ama het volgende:
Oooh of die heerlijke grote kerstkoeken met mokkavulling.
Jottem.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik in augustus gelijk verder met de kerst
Dat zijn gewoon slappe aftreksels van sinterklaassnacksquote:
Volgens mij komt dat hier ook uit de buurt en dat verkoopt de Jumbo dan maar oh mijn god die dingen zijn zo lekker.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.
Zodat ik in september op zomervakantie kanquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon slappe aftreksels van sinterklaassnacks
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.quote:
ja, best aardig, morgen weerquote:
ik wist niet dat jij een antivax wappie wasquote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?
Schouders ophalen en door
Er is meer.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.
mokka ladies zijn wel erg lekkerquote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.
Ga je er dan ook een rondje lopenquote:
Leven is te kort om ergens op in te gaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je er eens op ingaat.
Hoe heet dat ? Of heb je een linkje?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat hier ook uit de buurt en dat verkoopt de Jumbo dan maar oh mijn god die dingen zijn zo lekker.
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ik in september op zomervakantie kan
donderdag maar even meenemen bij de boodschappenquote:
ik ben wel op 2x mn stappendoel van vandaagquote:
Ik maak wel een foto als ik ze weer met kerst heb gekocht.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet dat ? Of heb je een linkje?
Tenzij het die koekjes zijn die gewoon hetzelfde zijn als koekjes die je heel het jaar kunt kopen alleen dan in een andere vormquote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.
Ik hou sowieso heel erg van de smaak van mokka.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
donderdag maar even meenemen bij de boodschappen
Uhm, heftig.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind denk ik alles aan kerst leukOp één ding na, mensen die ongewenst kindertrauma's of verhalen over verstoorde familiebanden op je droppen wanneer je zegt kerst leuk te vinden of uitkijkt naar kerst
"Nou, IK NIET, want" en dan komt voor de zoveelste keer het verhaal over hoe klote de familie is en weet ik veel wat. Mag soms ook, maar ugh, gewoon niet altijd
mijn kerssemislampjes hangen al aan de bovenkant voor het raamquote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook zo gezellig als rond kerst overal weer buiten lampjes hangen.
zal jou eens ophangen als lampjequote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook zo gezellig als rond kerst overal weer buiten lampjes hangen.
Jeetje heftig meteen weer.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens ophangen als lampje
Ja, doe eens, dat vergeet je vast nietquote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto als ik ze weer met kerst heb gekocht.
jij weet het vast ook nog rond 20december dat ze een foto zou makenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dat vergeet je vast niet
👀quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dat vergeet je vast niet
Oh absoluutquote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij weet het vast ook nog rond 20december dat ze een foto zou maken
En dan ook nog eens een Swifty die zich in de lgbtqai2s community begeeftquote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een Trump supportende Swifty zelfs. Dat is helemaal al niet uit te leggen.
Ja makkelijke plek om je stapjes te halen, hoe denk je dat ik er aan zoveel komquote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel op 2x mn stappendoel van vandaag
Dan pas.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij weet het vast ook nog rond 20december dat ze een foto zou maken
Jij wil gewoon pepernoten en chocoladeletters vretenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Je punt is?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wil gewoon pepernoten en chocoladeletters vreten
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een Swifty die zich in de lgbtqai2s community begeeft
quote:
100%quote:Op maandag 22 juli 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij wil gewoon pepernoten en chocoladeletters vreten
"Had ik al gezegd dat Zwab een jankbal is" een paar dagen terug.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leven is te kort om ergens op in te gaan.
De wat nou?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had haar wel een 11/10 gemaaktquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordat ze zich politiek ging uitspreken gingen velen ervan uit dat ze een Republikein was.
'zomer'quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ik in september op zomervakantie kan
Doe dat nou nietquote:
En in de takels hangt.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee koen, het gaat over sinterklaassnacksquote:
Ja jeetje moet ik dat in mijn sig gaan zetten ofzoquote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best aardig, morgen weer
[..]
ik wist niet dat jij een antivax wappie was
Gewoon, ook een beetje nostalgiequote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
Chocoladeletters begrijp ik echt niet want dan kan je toch beter gewoon een reep chocola eten.
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik ga lekker langer dan @:Nattekat naar the land of the free and home of the brave
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had haar wel een 11/10 gemaakt
quote:
Nee joh, chocoladeletters zijn veel dikker dan normale chocoladerepenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef Ama het volgende:
Chocoladeletters begrijp ik echt niet want dan kan je toch beter gewoon een reep chocola eten.
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het tochquote:
Dat zou tot begin november verboten mieten zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee koen, het gaat over sinterklaassnacks
Ik voel mijm vullingen al breken als ik dit lees.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, chocoladeletters zijn veel dikker dan normale chocoladerepen
En op 6 december kun je ze voor de helft van het geld kopen
Ik heb een Californische vlagquote:
neequote:
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondjequote:
En alle kerstgerelateerde meuk mag dan ook pas vanaf 6 december worden verkochtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou tot begin november verboten mieten zijn
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja makkelijke plek om je stapjes te halen, hoe denk je dat ik er aan zoveel komOf was het gewoon omdat je aan het werk was
@UitStralingquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het toch
Ben je gek in je hoofd of zo?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopen
Apart dat sommige hobbies ook een politieke kleur hebbenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
tukkie tukkieja?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n flex-alarm gaat wel continu af, zeg
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze mallootquote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ons moeder zeej nog, doe da nou nie, maar ik deej het toch
Good busyquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11000 werk stapjes en net nog 8km hardlopen
Ditquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alle kerstgerelateerde meuk mag dan ook pas vanaf 6 december worden verkocht
Ik identificeer me gewoon als Hollander in zulke gevallenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds als mede Brabander voor deze malloot
hmm, neh, het is leuk om nog af en toe verrast te wordenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja jeetje moet ik dat in mijn sig gaan zetten ofzo
Je bent dus eigenlijk ultra-links op een klein detail na: je bent erg rechts.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja de kinkcommunity is ook niet zo happig op pittig rechtse mensen dus ik hou regelmatig wijselijk mijn mondje
Oh man. Hoeveel enbies, radicaal linksies en weet ik het allemaal tegenkomquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart dat sommige hobbies ook een politieke kleur hebben
Nee gewoon gekocht, ben toch geen boefquote:
Dat nooit, dan ben ik liever Belg of Limburgerquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik identificeer me gewoon als Hollander in zulke gevallen
hoe klinkt dat?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n flex-alarm gaat wel continu af, zeg
ja, maar dat wist je alquote:
Nou ja op mijn paspoort staat Dordt, dus dan lieg ik nietquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat nooit, dan ben ik liever Belg of Limburger
Ik steel alleen de harten van vrouwenquote:
Op alle drie mijn documenten staat wat andersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja op mijn paspoort staat Dordt, dus dan lieg ik niet
Eigenlijk ben ik gewoon klassiek liberaal met een nationalistisch randje.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk ultra-links op een klein detail na: je bent erg rechts.
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe klinkt dat?
[..]
ja, maar dat wist je al
Ja, maar ik vind het jammer dat het dan blijkbaar zo moet. Zo filteren de leuke users zichzelf weg.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.
Ik heb er volgens mij maar 1quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op alle drie mijn documenten staat wat andersIk kies wel gewoon wat het beste uitkomt, of zo
Alleen maar moeten negeren lijkt me ook niet de beste insteek van mods. Dan kunnen we mods wel afschaffenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het jammer dat het dan blijkbaar zo moet. Zo filteren de leuke users zichzelf weg.
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij maar 1
Waarom stress je mij a zinaquote:
Leuker kunnen we het niet makenquote:
Heel m'n algoritme weer naar de vaantjesquote:
Helapika.quote:
Dat algoritme was vast erg kwalitatief inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel m'n algoritme weer naar de vaantjes
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IK BEN OP STRAAT MET DIEVEN. IK BEN MET DIEVEN. IK DENK NIET EENS AAN LIEFDE
Is Habiba geen Israëlische uitspraak?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Om nom nom nomquote:
Je bent geen fan van sekswerk? Als in, je ziet het liever verdwijnen?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon klassiek liberaal met een nationalistisch randje.
Maar goed, het is prima ik kap politieke discussies meestal gelijk af. Had laatst een gesprekje waarin in liet merken dat ik geen fan ben van sekswerk en dat was al op het randje.
Duurde bij Ali B ook wel wat jaartjes.mquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik had nog de hoop paar jaar terug dat die Boef gecancelt zou worden maar nee dus
Joejoequote:Op maandag 22 juli 2024 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat algoritme was vast erg kwalitatief inderdaad
Weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is Habiba geen Israëlische uitspraak?
Cutequote:
Nee, gewoon een verbastering van het arabische habibi, wat lieverd/schatje betekentquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als de bediende komt vragen of alles smaakt, zie ik er dus altijd zo uitquote:
Nee, is Arabisch voor schatjequote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet geluktquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik had nog de hoop paar jaar terug dat die Boef gecancelt zou worden maar nee dus
Vroem vroem bitchesquote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet gelukt
70mm vertoning van een oude western.quote:
Matig inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is met Famke Louise en Lil kleine ook niet gelukt
Een paar jaar geleden heb ik nog eens een keer zo'n pika geadopteerdquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als de bediende komt vragen of alles smaakt, zie ik er dus altijd zo uit
Wow da's wel een aparte nichequote:Op maandag 22 juli 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
70mm vertoning van een oude western.
The Searchers(1956)7.8adventure, drama, western119Passed6John FordFrank S. Nugent, Alan Le MayJohn Wayne, Jeffrey Hunter, Vera MilesAn American Civil War veteran embarks on a years-long journey to rescue his niece from the Comanches after the rest of his brother's family is massacred in a raid on their Texas farm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |