Waarom ben je niet aan het genieten van een Oostenrijks avondmaal?quote:
Je gaat gewoon door hè?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de mensen hier wegzetten als mafketels is dan weer totaal niet sfeerverpestend natuurlijk. Nee, het zijn de gekke wokies die niet als vuil behandeld willen worden die het probleem zijn.
Burp, net op.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je niet aan het genieten van een Oostenrijks avondmaal?
mijn afwasmachine draait een rondjequote:
Gefeliciteerd met je washand.quote:
Ja, dat weet ik ook niet en graag gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee waar ik wattenschijfjes voor nodig heb, maar bedankt voor dit gedegen marktonderzoek
Ik had zo'n 2+1 gratis pack gekocht, geen idee hoeveel dat nou precies kostte..quote:Op maandag 22 juli 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die hele goedkope van Kruidvat.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daadwerkelijk nuttige informatieM'n voorraad is bijna op, dus ik moet weer even ergens zo'n 3-pack halen
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren ofzo, hebben jullie allebei meer aanquote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door hè?
Wat vind je moeder daar nou van als je dat doet?
Ik vind dat wel knap van jouw wasmachine.quote:
zolang hij na dat rondje weer braaf op zn eigen plekkie staat met schone en hele vaat mopper ik nietquote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat wel knap van jouw wasmachine.
Dat kan de mijne niet.
Weet ook niet of ik dat wenselijk vind.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2+1 gratis pack gekocht, geen idee hoeveel dat nou precies kostte..
[..]
match made in heavenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n voorraad is bijna op, dus ik moet weer even ergens zo'n 3-pack halen
Als je hier continu anderen de les zit te lezen en schijnheilig probeert af te dwingen dat men moet veranderen dmv de moderatie omdat je zelf een rare kronkel in je kop hebt, heb ik echt werkelijk geen idee waarom ik nog een positieve mening van je moet hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie niet zo goed gaan op de felheid van McGrath z'n reacties. Maar van hoe hij hier honend de deur uitgejaagd wordt ben ik ook geen fan. Ik heb hier ook de wind van voren gekregen omdat ik het niet met dingen eens ben of vroeg of het wat minder kan.
Het hoeft van mij ook echt niet dat alles altijd 100% politiek correct is of zo. Maar er is een groeiende lijst van dingen waar ik het niet meer over wil of kan hebben hier vanwege de reacties.
Fair point.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang hij na dat rondje weer braaf op zn eigen plekkie staat met schone en hele vaat mopper ik niet
Het gaat niet om je bek houden.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
En dit is het dus. Ik voel me hier steeds minder thuis en welkom. En de oplossing is dat ik m'n bek moet houden.
Gezellige club waar ruimte is voor iedereen.
Volgens mij doet echt iedereen die wattenschijfjes gebruikt datquote:
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
En dit is het dus. Ik voel me hier steeds minder thuis en welkom. En de oplossing is dat ik m'n bek moet houden.
Gezellige club waar ruimte is voor iedereen.
Nee de Statham versie natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk je dan wel de originele Death Race 2000?
Niks mis met wokkenquote:
Gaat dit over cavia’s?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja..
De wattenschijfjes zijn het duurste bij het Kruidvat en het goedkoopste bij Etos.
Doe er je voordeel mee.
Ik heb net wattenschijfjes bij het Kruidvat gekocht, janken.
ja daarom ben ik af en toe even weg zodat jij hier weer even kan zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik negeer de mensen waar ik me aan erger ook gewoon. En soms lukt dat niet omdat ze te aanwezig zijn, dus dan vertrek ik voor een tijdje.
Waarom niet gewoon het origineelquote:Op maandag 22 juli 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de Statham versie natuurlijk
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom ben ik af en toe even weg zodat jij hier weer even kan zijn
nee wattenschijfjes zijn goed voor je wil je zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |