Nee man, kerst wint.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnoten
Nou nou Modus je kunt dat ook met een Gifje zeggen hè?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor ongelooflijk treurige debiel. Wat zeg je zo tegen je dochters 'nou meiden bedtijd hoor, papa moet weer even krampachtig het alfamannetje uithangen tegen mensen op internet die geen enkele rol in mijn echte leven spelen' ?
Wees er maar trots op hoor.
* kwiwi haalt de ski's en wax uit de kelderquote:Op maandag 22 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prepareren voor het winterseizoen is al begonnen hoor
Voordat ze zich politiek ging uitspreken gingen velen ervan uit dat ze een Republikein was.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een Trump supportende Swifty zelfs. Dat is helemaal al niet uit te leggen.
En chocoladelettersquote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
En gevulde speculaas
quote:
Ja ik ben druk bezig met de wintercampagne op werk, moet ook eind van de maand ver klaar zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi haalt de ski's en wax uit de kelder
Met slagroomquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin in pepernoten en warme chocolademelk
Van die verse pepernoten die nog lekker zacht zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik zin in pepernoten en warme chocolademelk
Ja stel je voor dat je er eens op ingaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nou Modus je kunt dat ook met een Gifje zeggen hè?
Ben je alvast in de stemmingquote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben druk bezig met de wintercampagne op werk, moet ook eind van de maand ver klaar zijn
Precies, diequote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die verse pepernoten die nog lekker zacht zijn
Ja kan ik in augustus gelijk verder met de kerstquote:
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:06 schreef Ama het volgende:
Oooh of die heerlijke grote kerstkoeken met mokkavulling.
Jottem.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik in augustus gelijk verder met de kerst
Dat zijn gewoon slappe aftreksels van sinterklaassnacksquote:
Volgens mij komt dat hier ook uit de buurt en dat verkoopt de Jumbo dan maar oh mijn god die dingen zijn zo lekker.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.
Zodat ik in september op zomervakantie kanquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon slappe aftreksels van sinterklaassnacks
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.quote:
ja, best aardig, morgen weerquote:
ik wist niet dat jij een antivax wappie wasquote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?
Schouders ophalen en door
Er is meer.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.
mokka ladies zijn wel erg lekkerquote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar klinkt intrigerend.
Ga je er dan ook een rondje lopenquote:
Leven is te kort om ergens op in te gaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je er eens op ingaat.
Hoe heet dat ? Of heb je een linkje?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat hier ook uit de buurt en dat verkoopt de Jumbo dan maar oh mijn god die dingen zijn zo lekker.
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat ik in september op zomervakantie kan
donderdag maar even meenemen bij de boodschappenquote:
Ik maak wel een foto als ik ze weer met kerst heb gekocht.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heet dat ? Of heb je een linkje?
Tenzij het die koekjes zijn die gewoon hetzelfde zijn als koekjes die je heel het jaar kunt kopen alleen dan in een andere vormquote:Op maandag 22 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind kerstkransjes niet lekker.
Ik hou sowieso heel erg van de smaak van mokka.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
donderdag maar even meenemen bij de boodschappen
Uhm, heftig.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind denk ik alles aan kerst leukOp één ding na, mensen die ongewenst kindertrauma's of verhalen over verstoorde familiebanden op je droppen wanneer je zegt kerst leuk te vinden of uitkijkt naar kerst
"Nou, IK NIET, want" en dan komt voor de zoveelste keer het verhaal over hoe klote de familie is en weet ik veel wat. Mag soms ook, maar ugh, gewoon niet altijd
mijn kerssemislampjes hangen al aan de bovenkant voor het raamquote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook zo gezellig als rond kerst overal weer buiten lampjes hangen.
zal jou eens ophangen als lampjequote:Op maandag 22 juli 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook zo gezellig als rond kerst overal weer buiten lampjes hangen.
Jeetje heftig meteen weer.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens ophangen als lampje
Ja, doe eens, dat vergeet je vast nietquote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto als ik ze weer met kerst heb gekocht.
jij weet het vast ook nog rond 20december dat ze een foto zou makenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dat vergeet je vast niet
👀quote:Op maandag 22 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe eens, dat vergeet je vast niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |