Moeten jullie me hier wel even helpen een hele vervelende irritante kinderachtige kerstkaart te vindenquote:
Wattiequote:Op maandag 22 juli 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee wattenschijfjes zijn goed voor je wil je zeggen
Kerstkaart? Het is juliquote:Op maandag 22 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten jullie me hier wel even helpen een hele vervelende irritante kinderachtige kerstkaart te vinden
wat hebbie te wattieenquote:
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een deel van de mensen hier wegzetten als mafketels is dan weer totaal niet sfeerverpestend natuurlijk. Nee, het zijn de gekke wokies die niet als vuil behandeld willen worden die het probleem zijn.
Watwatwatquote:
ja ik moet op tijd zijn, goede voorbereiding is het halve werk, anders dan raak ik mijn tagje kwijtquote:
Ik zag vandaag op Reddit ook al iemand die kerstkoekjes had gemaakt. Wat gebeurt erquote:
Gewoon de blokkeerknop gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
En dit is het dus. Ik voel me hier steeds minder thuis en welkom. En de oplossing is dat ik m'n bek moet houden.
Gezellige club waar ruimte is voor iedereen.
Prepareren voor het winterseizoen is al begonnen hoorquote:
kerssemis is zo'n leuke tijd van het jaarquote:
Een Trump supportende Swifty zelfs. Dat is helemaal al niet uit te leggen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet de nodige oordelen krijg als rechtsleunende Trump supporting antivax wappie?
Schouders ophalen en door
Wat ben je nou voor ongelooflijk treurige debiel. Wat zeg je zo tegen je dochters 'nou meiden bedtijd hoor, papa moet weer even krampachtig het alfamannetje uithangen tegen mensen op internet die geen enkele rol in mijn echte leven spelen' ?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door hè?
Wat vind je moeder daar nou van als je dat doet?
Daar heb ik echt niks mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik vind sinterklaas ook een leuke tijd
Over niet al te lange tijd weer sinterklaasspul in de winkel![]()
![]()
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnotenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ik vind sinterklaas ook een leuke tijd
Over niet al te lange tijd weer sinterklaasspul in de winkel![]()
![]()
Ja, dat kan.quote:
Omdquote:
Omdat Jason Stathamquote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft wel veruit de lekkerste snacks, chocoladekruidnoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |