Mils zijn een vloek op mijn bestaan.quote:
Milsquote:Op maandag 22 juli 2024 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mils zijn een vloek op mijn bestaan.
De spacing van veel pootjes op onderdelen, chips e.d. is meestal tienden of twintigsten van een inch.
Als je dan een printplaat ontwerpt, en je hebt een rooster als een soort van ruitjespapier in je tekenprogramma waar je koperbanen tegen aan snappen, dan is het veel makkelijker om dat ook op fracties van een inch te houden.
Maar dan is ineens alles in mils. Koperbanen zijn een x aantal mils breed. Laagdikte zijn in mils. Aaaargh.
Als pin headers en chip packages morgen metrisch zouden kunnen worden dan zou ik er meteen voor tekenen.
Ja wie niet!quote:Op maandag 22 juli 2024 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
Als pin headers en chip packages morgen metrisch zouden kunnen worden dan zou ik er meteen voor tekenen.
Verbaast me niets dat je er zo eentje bentquote:Op maandag 22 juli 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaaha nee dat ken ik niet. ik verlang niet naar koffie.
Een duizendste van een pond. Dat is bijna gratis. Vandaar dat ze terug willen naar een free Palestine.quote:
kan weken vooruit op water en limonadesiroop.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat je er zo eentje bent
Flex flex flexquote:Op maandag 22 juli 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van een warm huis: als je je te koud hebt gekleed omdat je zomers weer had verwacht, is die muur van warmte toch wel even lekker.
Ik geef het een uur voor ik de airco weer aan gooi, maar toch.
goed bezigquote:
5981 stapjes. ook moequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
oo em geequote:Op maandag 22 juli 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaaha nee dat ken ik niet. ik verlang niet naar koffie.
ander verkeer op de weg moeten ze afschaffen. gewoon maar 1 auto tegelijk op een wegquote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Kut Aygo op mn bumper, terwijl er al een rijtje auto's voor me rijdt, iets harder geremd dan nodig
Daarna een Volvo die wilde dat ik over wat fietsers heen reed, terwijl ze voorrang hadden op de rotondeDoe normie
Welnee, gewoon door blijven doenquote:
Ja, de mijne aubquote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ander verkeer op de weg moeten ze afschaffen. gewoon maar 1 auto tegelijk op een weg
De uitdaging is dan voor jou om erdoorheen te prikkenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door blijven doen
Vinden we leuk
ik heb geen rijbewijs of auto dus mij hoor je niet mopperenquote:
Ze moeten mensen die onnodig links rijden direct hun rijbewijs ontnemen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ander verkeer op de weg moeten ze afschaffen. gewoon maar 1 auto tegelijk op een weg
Game onquote:Op maandag 22 juli 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De uitdaging is dan voor jou om erdoorheen te prikken
Goed zo, dan zal ik je niet omver rijdenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs of auto dus mij hoor je niet mopperen
of in een Aygo rijdenquote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten mensen die onnodig links rijden direct hun rijbewijs ontnemen.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, dan zal ik je niet omver rijden
Juneberry is milder, minder uitgesproken. Maar prima te doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:kaneelstokje
Die bosbes is erg lekker, lekkerder dan de normale RB
De andere smaak die ik heb gekocht is Juneberry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |