Alle Indoleden van de familie hebben het, lolquote:Op maandag 22 juli 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er meer die dit hebben en Indo bloed hebben.
B12 tekort ja?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle Indoleden van de familie hebben het, lol
Maar kan er redelijk mee dealen tegenwoordig, nu ik geen injecties meer krijg.
Ken een vrouw wiens leven er aardig door op de kop staat, krijgen ze met injecties ook niet meer omhoog, helaas.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle Indoleden van de familie hebben het, lol
Maar kan er redelijk mee dealen tegenwoordig, nu ik geen injecties meer krijg.
quote:Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
krijgen ze met injecties ook niet meer omhoog
quote:
Niets is zo inconsistent als Amerikaanse meeteenheden. Dus nee.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zo leer je nog eens wat. Is dat ook waar 12 gauge shotgun vandaan komt?
De secret service bestond veel eerder. Nazi's zijn een vrij recente uitvinding. Presidenten bestaan langer.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wie heeft besloten het SS te noemen...
Ik neem een tweetal vitaminen niet goed op uit mijn eten, is onderdeel van een erfelijke aandoening.quote:
Oh okeequote:Op maandag 22 juli 2024 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De secret service bestond veel eerder. Nazi's zijn een vrij recente uitvinding. Presidenten bestaan langer.
Gewoon 0 energie?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken een vrouw wiens leven er aardig door op de kop staat, krijgen ze met injecties ook niet meer omhoog, helaas.
quote:Op maandag 22 juli 2024 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets is zo inconsistent als Amerikaanse meeteenheden. Dus nee.
De gauge van een wapenloop wordt bepaald door het gewicht van een bal lood die precies in de loop past. (yup)
Als de loden bal die in de loop van je wapen past een twaalfde van een pond is, is dat een 12 gauge. Als er 22 van in een pond passen een 22 gauge etc.
9 puntenquote:Op maandag 22 juli 2024 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel punten halen jullie op het gebied van "zielsgelukkig op het werk"?
Je kwaliteiten kunnen benutten
Zelf kunnen bepalen hoe je werkdag eruit ziet
Afwisselende taken binnen een bepaalde structuur
Voldoende uitdaging in je werk
Leuke collega’s, goed sociaal contact
Een salaris waar je blij van wordt
Een veilige en aangename werkomgeving
Een goede verhouding met de leidinggevende
Ontwikkelmogelijkheden en toekomstperspectief
Respect voor afkomst, geslacht en religie
Een prettige bedrijfscultuur
Niet teveel reistijd
Weer wat geleerd!quote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Engelsen en Amerikanen gebruiken graag gauge voor gekke imperial redenen.
De reden waarom de maat omgekeerd loopt, is omdat je met je met een dikke staaf of buis begint, en hoe vaker je hem door de huehuetrekmachine haalt hoe dunner hij wordt. En als je dat ding 22 keer door de machine moest halen voor de juiste maat werd het 22 gauge.
Oh dit zijn de leuke weetjesquote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Engelsen en Amerikanen gebruiken graag gauge voor gekke imperial redenen.
De reden waarom de maat omgekeerd loopt, is omdat je met je met een dikke staaf of buis begint, en hoe vaker je hem door de huehuetrekmachine haalt hoe dunner hij wordt. En als je dat ding 22 keer door de machine moest halen voor de juiste maat werd het 22 gauge.
Zo.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel punten halen jullie op het gebied van "zielsgelukkig op het werk"?
Je kwaliteiten kunnen benutten
0/10 Broodballetjes rollen kan ik helaas niks mee op m'n werk![]()
Zelf kunnen bepalen hoe je werkdag eruit ziet
8/10
Afwisselende taken binnen een bepaalde structuur
8/10
Voldoende uitdaging in je werk
5/10
Leuke collega’s, goed sociaal contact
9
8/10
Een salaris waar je blij van wordt
9/10
Een veilige en aangename werkomgeving
10/10
Een goede verhouding met de leidinggevende
9/10
Ontwikkelmogelijkheden en toekomstperspectief
Geen idee, weet niet wat ik wil in de toekomst![]()
Respect voor afkomst, geslacht en religie
10/10
Een prettige bedrijfscultuur
9/10
Niet teveel reistijd
6/10
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Waar koop ik een huehuetrekmachine?quote:
Ik vind wel lekker nu buiten.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. Loopje van niks. maar zelfs met dit weer is een lange broek te warm. Kan de warmte gewoon niet kwijt. enorm kut
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja nog wat geleerd![]()
Is dit nou parate kennis voor je?
Ja best kans dat ik zo in korte broek nog een rondje de andere kant op ga of zo.quote:
Bij Zwabbie, hij heeft een collectie in z'n fietstassen die hij je na middernacht in een steegje kan laten zien. Is de moeite waard hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Waar koop ik een huehuetrekmachine?
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij Zwabbie, hij heeft een collectie in z'n fietstassen die hij je na middernacht in een steegje kan laten zien. Is de moeite waard hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |