Oh dit zijn de leuke weetjesquote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Engelsen en Amerikanen gebruiken graag gauge voor gekke imperial redenen.
De reden waarom de maat omgekeerd loopt, is omdat je met je met een dikke staaf of buis begint, en hoe vaker je hem door de huehuetrekmachine haalt hoe dunner hij wordt. En als je dat ding 22 keer door de machine moest halen voor de juiste maat werd het 22 gauge.
Zo.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel punten halen jullie op het gebied van "zielsgelukkig op het werk"?
Je kwaliteiten kunnen benutten
0/10 Broodballetjes rollen kan ik helaas niks mee op m'n werk![]()
Zelf kunnen bepalen hoe je werkdag eruit ziet
8/10
Afwisselende taken binnen een bepaalde structuur
8/10
Voldoende uitdaging in je werk
5/10
Leuke collega’s, goed sociaal contact
9
8/10
Een salaris waar je blij van wordt
9/10
Een veilige en aangename werkomgeving
10/10
Een goede verhouding met de leidinggevende
9/10
Ontwikkelmogelijkheden en toekomstperspectief
Geen idee, weet niet wat ik wil in de toekomst![]()
Respect voor afkomst, geslacht en religie
10/10
Een prettige bedrijfscultuur
9/10
Niet teveel reistijd
6/10
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Waar koop ik een huehuetrekmachine?quote:
Ik vind wel lekker nu buiten.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor. Loopje van niks. maar zelfs met dit weer is een lange broek te warm. Kan de warmte gewoon niet kwijt. enorm kut
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja nog wat geleerd![]()
Is dit nou parate kennis voor je?
Ja best kans dat ik zo in korte broek nog een rondje de andere kant op ga of zo.quote:
Bij Zwabbie, hij heeft een collectie in z'n fietstassen die hij je na middernacht in een steegje kan laten zien. Is de moeite waard hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: Waar koop ik een huehuetrekmachine?
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij Zwabbie, hij heeft een collectie in z'n fietstassen die hij je na middernacht in een steegje kan laten zien. Is de moeite waard hoor
Aha. We hadden het kunnen weten dusquote:AWG is also commonly used to specify body piercing jewelry sizes (especially smaller sizes), even when the material is not metallic.
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AWG, American Wire Gauge kom je vaak tegen als je met Amerikaanse electronica onderdelen te maken hebt bijvoorbeeld. En dan ga je je ook afvragen waarom dat zo raar zit. En hoeveel is één gauge nou etc. Dus ik heb dit jaren geleden een keer opgezocht en dan onthoud ik het meestal wel.
quote:In the North American electrical industry, conductors larger than 4/0 AWG are generally identified by the area in thousands of circular mils (kcmil), where 1 kcmil = 0.5067 mm2. The next wire size larger than 4/0 has a cross section of 250 kcmil. A circular mil is the area of a wire one mil in diameter. One million circular mils is the area of a circle with 1,000 mil (1 inch) diameter. An older abbreviation for one thousand circular mils is MCM.
Net als je dacht dat je de logica begreep en het overzichtelijk was.. Amerikanenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou snap ik die vaxxxx paniek. 5G is natuurlijk een naald van 4,621 mm dik
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Het voordeel van een warm huis: als je je te koud hebt gekleed omdat je zomers weer had verwacht, is die muur van warmte toch wel even lekker.
Ik geef het een uur voor ik de airco weer aan gooi, maar toch.
quote:
Pirkje tegen de kraaienpootjes?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende TT "een pirkje zetten met dimmy"
De reactie die je wist dat zou komen.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu gewoon heel erg in de war, dus ik ga weer in m'n korte broek naar buiten om boodschappen te doen
Ik neem het vervelende gedrag van mensen hier met enige regelmatig overquote:Op maandag 22 juli 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Nee oprecht, ik had deze verwacht, alleen niet van jou
en ze rammen hem er met de kracht van 5G in je bovenarmquote:Op maandag 22 juli 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou snap ik die vaxxxx paniek. 5G is natuurlijk een naald van 4,621 mm dik
stop dan met mopperen en doe wat je leuk vindt.quote:
hahahaaha nee dat ken ik niet. ik verlang niet naar koffie.quote:Hallo Nizno,
Ken je dat gevoel? Je verlangt naar die perfecte kop koffie, precies zoals jij 'm lekker vindt. Nou, we hebben iets speciaals voor je! Stap in de wereld van de WMF Perfection 660 - de volautomatische koffiemachine die je laat proeven wat échte koffie-expertise betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |