Ja, gewoon mailen.quote:
En poespics sturen!quote:
Prrrrrrrrr.quote:
Niet van die beesten.quote:
Spinnen ze bij jou niet dan?quote:
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:quote:
inderdaad.quote:
Striking Sally!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:
[..]
inderdaad.
Was effe nodig.
Persoonlijk gesprek.
Neen.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spinnen ze bij jou niet dan?
Doe maar weer.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:
[..]
inderdaad.
Was effe nodig.
Persoonlijk gesprek.
Nog veel te lerenquote:
Ik hou niet van katten.quote:
Maar wel van poesjesquote:
Ja, anders klopte er iets niet.quote:
Vind van niet. @Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.quote:
En terecht.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind van niet. @:Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.
Vind ik ook, al is het best patserig.quote:
Mwah, goed resource management.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook, al is het best patserig.
Da's andersquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind van niet. @:Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.
Uhuhquote:
Altijd erboven! We zijn nette mensen.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's anders
Maar... jij toch onder de dekens dus. Maar met de handjes erboven....?
Goed subjequote:Op maandag 22 juli 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, goed resource management.
Dat heb je toch niet afgewezen eh?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Uhuh
Er bood zich van de week daadwerkelijk iemand aan, om aan mijn voeten te gaan zitten en mij koelte toe te waaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^^
De vraag was niet aan jou, maar aan degene die ons zei om neetjes handjes boven de dekens te houden...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd erboven! We zijn nette mensen.
Toen welquote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet afgewezen eh?
Dan ben ik het iig nietquote:
Ik fap nooit, want dat is vies en zondig.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:51 schreef Sally het volgende:
[..]
De vraag was niet aan jou, maar aan degene die ons zei om neetjes handjes boven de dekens te houden...
Jij deed dat niet, want geen deken(s)![]()
Aha, dus er is iemand geweest die het wel mocht doen.quote:
Jaja. Zeker. Uhuh.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik fap nooit, want dat is vies en zondig.
Dat zei ik toch?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aha, dus er is iemand geweest die het wel mocht doen.
Ik las zondagquote:Op maandag 22 juli 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik fap nooit, want dat is vies en zondig.
DAN NIET, JONGUH!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaja. Zeker. Uhuh.
* Sally gelooft er nixx van
Was het Stiggy?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?
Sally in SEX / [SEX SC #2642] Zomertetten!
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?
Sally in SEX / [SEX SC #2642] Zomertetten!
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
DAN NIET, JONGUH!
[..]
Was het Stiggy?
Nope.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
DAN NIET, JONGUH!
[..]
Was het Stiggy?
quote:
Jij temt mij nietquote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nope.
Stiggy zal geen sub zijn. Geen goede op z'n minst.
Mss wat Bratty
Maar die tame ik ook wel![]()
![]()
![]()
Evil post!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nope.
Mss wat Bratty
![]()
![]()
Brats, ik had het over Brats.quote:
En dat ben ik ook nietquote:
Nooouuuwwwww...quote:
NEEquote:
Welnee Stiggy is zo vanilla als maar zijn kanquote:Op maandag 22 juli 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nope.
Mss wat Bratty
![]()
![]()
Proud of itquote:Op maandag 22 juli 2024 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee Stiggy is zo vanilla als maar zijn kan
Zal jou eens brattenquote:
Zo vanilla dat ze van bevergeil zijn afgestapt om jou als vervangende bron te gebruiken.quote:
Ik snap deze niet dus ik gun je dezequote:Op maandag 22 juli 2024 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo vanilla dat ze van bevergeil zijn afgestapt om jou als vervangende bron te gebruiken.
https://npo.nl/npo3/best-(...)-in-jouw-vanille-ijsquote:Op maandag 22 juli 2024 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik snap deze niet dus ik gun je deze
Don't mind a nice beaver!quote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef aeque het volgende:
[..]
https://npo.nl/npo3/best-(...)-in-jouw-vanille-ijs
Was je weg dan?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:31 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond allemaal! Ik ben weer terug in Nederland.
Thanks! Ja, ik was afgelopen week in Duitsland. 's Ochtends op mijn hotelkamer wat werk verzet, en 's middags lekker in de natuur gelopen of een museum bezocht.quote:
Wereldreiziger!quote:Op maandag 22 juli 2024 18:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ik was afgelopen week in Duitsland. 's Ochtends op mijn hotelkamer wat werk verzet, en 's middags lekker in de natuur gelopen of een museum bezocht.
Was het bier een beetje koud?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:31 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond allemaal! Ik ben weer terug in Nederland.
Zeker! De witte wijn ook (Grauburgunder en Riesling). En iets dat kennelijk Elster heet: een mengeling van bier en appelsap. Heel verfrissend. Maar in je eentje drink je wel gematigder.quote:
Klinkt als een goede vakantie.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker! De witte wijn ook (Grauburgunder en Riesling). En iets dat kennelijk Elster heet: een mengeling van bier en appelsap. Heel verfrissend. Maar in je eentje drink je wel gematigder.
Zingend naar het hotel met een paar frauleinsquote:
Alleen daarvoor zou ik al gaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zingend naar het hotel met een paar frauleins
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.quote:
Eensquote:
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.
Zet die helm dan ook es af!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Je weet dat ze cijfers geven he? Ik had er laatst een die alleen maar 9 bleef roepen.
Dan ging ze misschien nog harder 9 roepenquote:
Nog zo'n erge!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ging ze misschien nog harder 9 roepen
Over welk topic van de rare topics op het Fok-Forum hebben we het precies?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?
Oh dat topicquote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Over welk topic van de rare topics op het Fok-Forum hebben we het precies?
Die kende de betekenis van het woord niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...
Denk het ook. Maar goed, die moet eerst maar eens langs de meisjes van plezier.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kende de betekenis van het woord niet.
Heeft ie daar dan wel geld voor?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar goed, die moet eerst maar eens langs de meisjes van plezier.
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft ie daar dan wel geld voor?
Kan ie net even de leuter in de uitlaat duwen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.
Dat telt niet! De stofzuiger ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie net even de leuter in de uitlaat duwen.
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.
Geen idee. Ik verwacht wel veel voor 50 euro.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.
Geen grote beurtquote:Op maandag 22 juli 2024 19:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.
Alleen maar wat handwerk en gesabbel? Ik pas.quote:
Olie peilen, en dat was het.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar wat handwerk en gesabbel? Ik pas.
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...
Whehe, dipstick.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Olie peilen, en dat was het.
Je had ook een bruin hemd moeten aantrekken!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...
Daar kom je nu mee!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Je had ook een bruin hemd moeten aantrekken!
Duitse logica.quote:
Ach so. Tja, maar dan ga jij ervan uit dat het aan mijn kleding lag. Terwijl ik met een fout hemd toch nog steeds zelf initiatief zou hebben moeten nemen. Bovendien weet ik niet of vrouwen die op bruinhemden vallen wel bij mij passen. Hoewel je daar 's nachts in een dronken bui natuurlijk niets van voelt.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.
Lekker man. Nazi chicks scoren met een goed glas koud Duits bier in je hand.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ach so. Tja, maar dan ga jij ervan uit dat het aan mijn kleding lag. Terwijl ik met een fout hemd toch nog steeds zelf initiatief zou hebben moeten nemen. Bovendien weet ik niet of vrouwen die op bruinhemden vallen wel bij mij passen. Hoewel je daar 's nachts in een dronken bui natuurlijk niets van voelt.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...
Haha. Gelukkig kan ik mezelf ook goed vermaken. Ik was niet 'op missie'. Wat ik sowieso altijd vrij kansloos vind klinken. Je kunt beter zorgen dat je 't alleen ook leuk hebt. En dan kom je iemand tegen, of niet.quote:
Sowieso merkte ik dat als je niet op zoek bent het makkelijker gaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kan ik mezelf ook goed vermaken. Ik was niet 'op missie'. Wat ik sowieso altijd vrij kansloos vind klinken. Je kunt beter zorgen dat je 't alleen ook leuk hebt. En dan kom je iemand tegen, of niet.
Voor iedereen die wel 'op missie' gaat, onthoudt:
Dat heb ik altijd bij het tuincentrum.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso merkte ik dat als je niet op zoek bent het makkelijker gaat.
Lord!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij het tuincentrum.![]()
Goedemorgen allemaal!
Hey Stigs!quote:
Ik had niet eens dekens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hey Stigs!![]()
Had jij je handjes wel boven de dekens?
Nee, warm!quote:
Ja, dat was wel het geluid als ik dekens op me zou hebbenquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was wel het geluid als ik dekens op me zou hebben
quote:
quote:
Sallyquote:
Gaat de zweep er weer over vandaag?quote:
Jij hebt wel een fascinatie voor zwepen he?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat de zweep er weer over vandaag?
Whehe, nee. Maar het paste prima bij onze @Sally .quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt wel een fascinatie voor zwepen he?
Nou. Eh.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat de zweep er weer over vandaag?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Eh.
Zo heel erg veel is er niet te doen vandaag. Maar we slepen ons er wel doorheen.
Moeten we je even opzwepen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Eh.
Zo heel erg veel is er niet te doen vandaag. Maar we slepen ons er wel doorheen.
Doe es.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten we je even opzwepen?
* TheStigsDutchCousin Sally opzweeptquote:
Bizar, hier helder zomerweerquote:
Ga kijken dan!quote:
Gast ik stond buiten!quote:
Zo mag ik het horen.quote:
quote:
Wie gaat er nou binnen zitten met onweer? Dan ben je zeker raar.quote:
Precies. Lekker onder een boom staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie gaat er nou binnen zitten met onweer? Dan ben je zeker raar.
Nee, gewoon onder de blote hemel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Lekker onder een boom staan.
Blootquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, gewoon onder de blote hemel.
Simpele ziel.quote:
Altijd geweest. Heerlijk levenquote:
Ach, dat ben ik zelf ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd geweest. Heerlijk leven
Simpele ziel, met een flinke piel!quote:
Hier de hele dag ongeveer onweer & regen. Dan weer even droog maar wel onweer gerommel.quote:
Geen honger?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier de hele dag ongeveer onweer & regen. Dan weer even droog maar wel onweer gerommel.
Nee. Jammer hè?quote:
Dan moet jij nog oppassen. Bliksem trekt graag naar het hoogste object.quote:
Met z'n bijna 2 meter moet hij inderdaad oppassenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet jij nog oppassen. Bliksem trekt graag naar het hoogste object.
Och, schokkendquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet jij nog oppassen. Bliksem trekt graag naar het hoogste object.
Hihiquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:46 schreef Groepfunder het volgende:
Voor wie het zich afvraagt: mijn nieuwe avatar is gemaakt in het Heinz Nixdorf MuseumsForum. En ja, ik ben het echt. Zonder helm.
Zeker op dit forum is die naam heel toepasselijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:07 schreef Sally het volgende:
Edit: goh - Nixdorf, een naam uit de oertijd![]()
Het is je vergevenquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad nog vergeten: goedemorgen allemaal
Zo ben ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Pfiew. Dat is een hele opluchting. Geenvoor mij.
Delegerenquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat besteed jij aan anderen uit?
Of ik kan het delegeren naar @Sallyquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ai, dan loop ik alsnog een risico op, of
van Sally.
Dat bedoel ik. Maar als ik dan tochquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ik kan het delegeren naar @:Sally
Goede keuze dan welquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar als ik dan tochmoet krijgen, dan liever van haar.
Mwah, ik blijf bescheiden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Simpele ziel, met een flinke piel!
Wat was er gebeurt?quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:09 schreef Sally het volgende:
Overal en nergens al TR's geplaatst, en in FB Spamuser opsporingstopic gemeld.
User al geband, posts worden zsm opgeruimd. Mods/Admins/Fa's nu slaapjes doen
Een of andere trolluserquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, ik blijf bescheiden.
[..]
Wat was er gebeurt?
Iedereen een goedemorgen!
Mogguh Stigs!quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een of andere trolluser
En Lord!
Nou, hier mistte je niks aan hoorquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs!![]()
Ik mis ook weer al het leuks hier eh?
Hmmm... nou vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier mistte je niks aan hoor
Hij was wel GTA-fan, aan zijn nick te zienquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... nou vooruit dan maar weer.
Toch wel van de eerste delen eh?quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij was wel GTA-fan, aan zijn nick te zien
Vice City.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch wel van de eerste delen eh?
Kan hij ook niks aan doen.quote:
Neuh. Dit scharen we onder "over smaak valt niet te twisten"quote:
Ik zette in 1 van die delen altijd de auto aan de kant om naar de Chatterbox te kunnen luisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh. Dit scharen we onder "over smaak valt niet te twisten"
Ik heb deel 3 en VC geprobeerd, maar ik kon er echt niet in komenquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zette in 1 van die delen altijd de auto aan de kant om naar de Chatterbox te kunnen luisteren.
Even de mistlampen gebruiken hè, in de mistquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hier mistte je niks aan hoor
Sallyquote:
Sally!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sally!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zei toch, sorry?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zei toch, sorry?![]()
Het is gewoon zó voorspelbaar. Maar ik zal het (voorlopig) niet meer doen.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
I know. En ik wil jou deze gimmick ook niet onthouden.
Mag wel hoorquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zei toch, sorry?![]()
Het is gewoon zó voorspelbaar. Maar ik zal het (voorlopig) niet meer doen.
Zie @Groepfunder , er zijn er meer blij om me te zienquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sally!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh-oh-OH! bij jullie krijg ik wél een uitroepteken!quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Trots opquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie @:Groepfunder , er zijn er meer blij om me te zien![]()
Oh, en het is echt niet zo dat ik het 'alleenrecht' heb bij Stiggy. Die doet dat bij zowat elke vrouw op FOK!![]()
Mr. FOK!flirt, zal ik maar zeggen
Pfff, veeleisend jijquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:30 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh-oh-OH! bij jullie krijg ik wél een uitroepteken!![]()
Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
Zie @:Groepfunder , er zijn er meer blij om me te zien![]()
Komt uit een goed hartquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.![]()
Jij bent zijn cardioloog?quote:
Nog nietquote:
VC nooit geprobeerd. Vond het allemaal wel prima. Raakte in die periode helemaal verslingerd aan Pokémon Gold en dat ging voor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 en VC geprobeerd, maar ik kon er echt niet in komen
Wij ook van jou!quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.![]()
Die is leukquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
VC nooit geprobeerd. Vond het allemaal wel prima. Raakte in die periode helemaal verslingerd aan Pokémon Gold en dat ging voor.
C'mere youquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Ik word er bijna verlegen van.![]()
Uuuuren mee vermaakt.quote:
Ik heb Heartgold nog op de DSquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Uuuuren mee vermaakt.Uiteraard op de pc met groot scherm.
Daarom pc en groot scherm.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb Heartgold nog op de DS
Whehehe, ook een optiequote:
Wel het geluid zacht zetten, anders hou je er een trauma aan over.quote:
Gameboy geluiden genotquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel het geluid zacht zetten, anders hou je er een trauma aan over.
Oh god nee..... nee!!!quote:
Jaaaaaquote:
Daar word je een zenuwpatient van!quote:
Oh nee hoorquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar word je een zenuwpatient van!
Jij liever dan ik.quote:
quote:
Lord!quote:
Alles flex, Stigsy?quote:
Ja, gaat welquote:
Niks te klagen.quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks te klagen.Nog niet, althans...
Ik hoop het.quote:
?quote:
Kan ik beter aan jou vragenquote:
Niks bijzonders. Wilde die smiley eens gebruiken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen
Ohwquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Wilde die smiley eens gebruiken.
Het is wat eh?quote:
Ow jeej! Ik ben nu een positieve bijdragequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé Luuntje! Fijn dat jij er bent. Anders wordt het hier zo'n sausage fest.
Jij? Altijd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow jeej! Ik ben nu een positieve bijdrage
Heb je zin om even een negatieve bijdrage te leveren dan? Okay, ik geef je een opzetje. Eigenlijk zou ik de laatste twee Britney Tears Topics (deze en deze) niet moeten volgen. Maar het intrigeert mij enorm.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Luuntje het volgende:
Nou....op dit moment....twijfelachtig statement.
Laat ik het zo zeggen.....ik weet waar ze vandaan komt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Heb je zin om even een negatieve bijdrage te leveren dan? Okay, ik geef je een opzetje. Eigenlijk zou ik de laatste twee Britney Tears Topics (deze en deze) niet moeten volgen. Maar het intrigeert mij enorm.
Ik vind dit eigenlijk best een positieve bijdrage.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.....ik weet waar ze vandaan komt.
Alleen herken ik het, zij niet.
Van wie moet dat als je alleen ligt?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:19 schreef Groepfunder het volgende:
Maar ik ga nu lekker slapen. Alleen. Met m'n handen boven de deken; zedig in elkaar gevouwen (als het moet).
Goed dat ik even weg was dusquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Luuntje het volgende:
En nu klaar met het negatieve hier want @:TheStigsDutchCousin wilt positiviteit en geen drama....vroemmmmmmm
Ja, ik kapte het maar meteen afquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed dat ik even weg was dus
Mag in DM hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, ik kapte het maar meteen af![]()
Ventileer wel ergens anders.
Gewoon doen. Je weet wat ze zeggen, blaffende honden bijten niet. En Stiggy lijkt groot maar is van binnen zo'n klein keffende en rillende chihuahua.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, ik kapte het maar meteen af![]()
Ventileer wel ergens anders.
Met chihuahua's kan ik prima overweg. Heb er zelf een.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je weet wat ze zeggen, blaffende honden bijten niet. En Stiggy lijkt groot maar is van binnen zo'n klein keffende en rillende chihuahua.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Met chihuahua's kan ik prima overweg. Heb er zelf een.
Koppig maar wél gesocialiseerd.
Nee joh, zit gewoon in een depressie. Ga er niemand verder mee lastig vallen.
Wat naar voor je. Hopelijk kom je er snel weer uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:44 schreef Luuntje het volgende:
Nee joh, zit gewoon in een depressie. Ga er niemand verder mee lastig vallen.
Groepenvinderquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat naar voor je. Hopelijk kom je er snel weer uit.![]()
En voor iedereen: goedemorgen. Bijna weekend!
Neuh, het is F1 dit weekendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Heb jij al een mooie tourtocht uitgezocht voor dit weekend?
Tja, je moet prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, het is F1 dit weekend
Mee eens.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Tja, je moet prioriteiten stellen.
Lord!quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat naar voor je. Hopelijk kom je er snel weer uit.![]()
En voor iedereen: goedemorgen. Bijna weekend!
Veel inkt ook weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:24 schreef Luuntje het volgende:
Voor de enkele dames hier....zomer!
![]()
![]()
https://www.deviantart.co(...)-the-beach-980011845
LInk?quote:
Mjah....krijg om de een of andere reden geen foto geplaatstquote:
Nee, was een flauwe woordgrapquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah....krijg om de een of andere reden geen foto geplaatst
Euh ja....sorry....had hem niet door...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, was een flauwe woordgrap
Haha, is dat je ding?quote:
Van Deviant Art is sowieso lastig om de img-tag te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah....krijg om de een of andere reden geen foto geplaatst
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.quote:
Ik heb dat met Flickr ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Van Deviant Art is sowieso lastig om de img-tag te gebruiken.
Dan zou je bijna moeten downloaden of screenshotten en dan uploaden en dan weer plaatsen.
Zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.
Gewoon posten hier. De mannen zijn hier niet de baas eh.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd
Sowieso klaagde ik hier vaak dat het vooral een topic voor de heren is hier...
Dus toen maar mannelijk schoon gezocht voor in de OP
I knowquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon posten hier. De mannen zijn hier niet de baas eh.
Ik ben haar naam vergeten.quote:
Afbreken is veel leuker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
I know
Maar nu wel even wat doorhalen en naar vrijwilligerswerk zo. Anders te laat om goed mee te helepn opbouwen
Ja maar anders kunnen de mensjes niet komen afrekenenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Afbreken is veel leuker.
Succes!
Dat veranderd de zaak!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar anders kunnen de mensjes niet komen afrekenen
Is dat belangrijk dan?quote:
Ja, hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.
quote:
Hier zit de eerste week er ook op....nog twee weken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de 1e week van de vakantie er vandaag op.
Hoop dat de komende twee weken nog iets meer... rust brengen
Ja....dat is minder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
Ik switch heen en weer tussen mantelzorg en vakantie, dat belemmert het vakantiegevoel behoorlijk.
Nee, dus vooral bezig mijn uk een paar mooie weken te bezorgen, daar haal ik dan mijn eigen energie uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja....dat is minder.
Echt opladen zit er dan niet in.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan?Dan zal het wel goed zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Sterkte met de mantelzorg!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
Ik switch heen en weer tussen mantelzorg en vakantie, dat belemmert het vakantiegevoel behoorlijk.
Dat lukt hier weer dus niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, dus vooral bezig mijn uk een paar mooie weken te bezorgen, daar haal ik dan mijn eigen energie uit
Nee, andersom.quote:
Jaaaa! Al is die nu wel op leeftijd.quote:
Ahja dan zit je met diverse dimensies tegelijk, want soms is zorgen en mamma zijn al... een botsing in zichzelfquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat lukt hier weer dus niet.
Op dit moment, naast mama zijn, ben ik de mantelzorger voor mijn jongste en die is dit weekend hier bij me.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zit je met diverse dimensies tegelijk, want soms is zorgen en mamma zijn al... een botsing in zichzelf
Weet je ook waarom ze geen horloge draagt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
Anderson in betere tijden![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms is dat ook een koers waarin je zelf heel blijft...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja best wel.
En dan kan ik geen partner zijn.
Dus....doen we het alleen
Ik kan werkelijk niet begrijpen wat mensen hierin opwindend vinden. Het is zo ontzettend ongelofelijk nep allemaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
Anderson in betere tijden![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de ander ook...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms is dat ook een koers waarin je zelf heel blijft...
Ook datquote:
Nou?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze geen horloge draagt?
Klopt, dat moet ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet begrijpen wat mensen hierin opwindend vinden. Het is zo ontzettend ongelofelijk nep allemaal.
Whehehehe, sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge.....quote:
Ahja maar soms wil iemand wel eens wat anders?quote:
Ik moet een horloge dragen of op de telefoon kijken....want zat heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar soms wil iemand wel eens wat anders?
Toen nog niet.quote:
Dat moet ik zo ook nog even doen; de motorfiets moet even 0.2 erbij hebben voor vanavond.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....inmiddels heeft de fietspomp wel zijn werk gedaan.
Flink pompen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook nog even doen; de motorfiets moet even 0.2 erbij hebben voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |