Was je weg dan?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:31 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond allemaal! Ik ben weer terug in Nederland.
Thanks! Ja, ik was afgelopen week in Duitsland. 's Ochtends op mijn hotelkamer wat werk verzet, en 's middags lekker in de natuur gelopen of een museum bezocht.quote:
Wereldreiziger!quote:Op maandag 22 juli 2024 18:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ik was afgelopen week in Duitsland. 's Ochtends op mijn hotelkamer wat werk verzet, en 's middags lekker in de natuur gelopen of een museum bezocht.
Was het bier een beetje koud?quote:Op maandag 22 juli 2024 18:31 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond allemaal! Ik ben weer terug in Nederland.
Zeker! De witte wijn ook (Grauburgunder en Riesling). En iets dat kennelijk Elster heet: een mengeling van bier en appelsap. Heel verfrissend. Maar in je eentje drink je wel gematigder.quote:
Klinkt als een goede vakantie.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker! De witte wijn ook (Grauburgunder en Riesling). En iets dat kennelijk Elster heet: een mengeling van bier en appelsap. Heel verfrissend. Maar in je eentje drink je wel gematigder.
Zingend naar het hotel met een paar frauleinsquote:
Alleen daarvoor zou ik al gaan.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zingend naar het hotel met een paar frauleins
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.quote:
Eensquote:
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.
Zet die helm dan ook es af!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Je weet dat ze cijfers geven he? Ik had er laatst een die alleen maar 9 bleef roepen.
Dan ging ze misschien nog harder 9 roepenquote:
Nog zo'n erge!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ging ze misschien nog harder 9 roepen
Over welk topic van de rare topics op het Fok-Forum hebben we het precies?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?
Oh dat topicquote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het zo erg met je gesteld? Je bent toch niet die incel uit dat rare topic eh?
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Over welk topic van de rare topics op het Fok-Forum hebben we het precies?
Die kende de betekenis van het woord niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...
Denk het ook. Maar goed, die moet eerst maar eens langs de meisjes van plezier.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kende de betekenis van het woord niet.
Heeft ie daar dan wel geld voor?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar goed, die moet eerst maar eens langs de meisjes van plezier.
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft ie daar dan wel geld voor?
Kan ie net even de leuter in de uitlaat duwen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.
Dat telt niet! De stofzuiger ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie net even de leuter in de uitlaat duwen.
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar auto's wassen en je hebt je 50 euro ontmaagding.
Geen idee. Ik verwacht wel veel voor 50 euro.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.
Geen grote beurtquote:Op maandag 22 juli 2024 19:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, bij die prijs zal weinig service inbegrepen zijn.
Alleen maar wat handwerk en gesabbel? Ik pas.quote:
Olie peilen, en dat was het.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar wat handwerk en gesabbel? Ik pas.
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...quote:Op maandag 22 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er zo'n kwibus. Noemde zichzelf incel, maar wilde wel neuken met meisjes. Tja...
Whehe, dipstick.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Olie peilen, en dat was het.
Je had ook een bruin hemd moeten aantrekken!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...
Daar kom je nu mee!quote:Op maandag 22 juli 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Je had ook een bruin hemd moeten aantrekken!
Duitse logica.quote:
Ach so. Tja, maar dan ga jij ervan uit dat het aan mijn kleding lag. Terwijl ik met een fout hemd toch nog steeds zelf initiatief zou hebben moeten nemen. Bovendien weet ik niet of vrouwen die op bruinhemden vallen wel bij mij passen. Hoewel je daar 's nachts in een dronken bui natuurlijk niets van voelt.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ich auch! Maar ik mis de charme om een vrouw, laat staan meerdere, met mij mee te krijgen. Zelfs Tinder mocht niet baten.
Lekker man. Nazi chicks scoren met een goed glas koud Duits bier in je hand.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ach so. Tja, maar dan ga jij ervan uit dat het aan mijn kleding lag. Terwijl ik met een fout hemd toch nog steeds zelf initiatief zou hebben moeten nemen. Bovendien weet ik niet of vrouwen die op bruinhemden vallen wel bij mij passen. Hoewel je daar 's nachts in een dronken bui natuurlijk niets van voelt.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, die! Tja, nee. Ik ben geen incel. Maar ik zou best wat makkelijker een gesprek met een wildvreemde willen kunnen beginnen. Er deed zich op vakantie ook daadwerkelijk een kans voor. Maar pas 15 minuten nadat ik al van het terras was weggelopen bedacht ik hoe ik dat op een charmante, niet-opdringere, manier had kunnen aanpakken. Tja, ...
Haha. Gelukkig kan ik mezelf ook goed vermaken. Ik was niet 'op missie'. Wat ik sowieso altijd vrij kansloos vind klinken. Je kunt beter zorgen dat je 't alleen ook leuk hebt. En dan kom je iemand tegen, of niet.quote:
Sowieso merkte ik dat als je niet op zoek bent het makkelijker gaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kan ik mezelf ook goed vermaken. Ik was niet 'op missie'. Wat ik sowieso altijd vrij kansloos vind klinken. Je kunt beter zorgen dat je 't alleen ook leuk hebt. En dan kom je iemand tegen, of niet.
Voor iedereen die wel 'op missie' gaat, onthoudt:
Dat heb ik altijd bij het tuincentrum.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso merkte ik dat als je niet op zoek bent het makkelijker gaat.
Lord!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij het tuincentrum.![]()
Goedemorgen allemaal!
Hey Stigs!quote:
Ik had niet eens dekens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hey Stigs!![]()
Had jij je handjes wel boven de dekens?
Nee, warm!quote:
Ja, dat was wel het geluid als ik dekens op me zou hebbenquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat was wel het geluid als ik dekens op me zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |