britneycheers is vermoeiendquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Dit staat er los van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Hoe zorg je in dit soort gevallen ervoor dat de gevoelens weggaan en je de controle weer naar jezelf toe trekt?
Werkt dat echt? 😕quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Mijn vrienden geven aan dat ik meerdere personen tegelijk moet daten zodat ik niet all-in op 1 persoon ga. Dit gaat erg moeilijk als 1 persoon jou stemming bepaald.
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Kost minder moeite als je de mannen gewoon gelijk vraagt of ze zijn n hebben in een potje neuken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃
Geen idee. Het probleem is dat ik gevoelens heb. Het zou betekenen dat ik voor meerdere mannen tegelijk gevoelens moet creëren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?
Ja, dat is zo. Al focus je je op 10 mannen tegelijk, zodra je 1 daarvan toch leuker begint te vinden dan komen die onzekere gevoelens ook weer natuurlijk. Daarom beste om de onzekerheid aan te pakken. En juist even niet te daten misschien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.
Ik vind zelf dat je best mag laten zien dat je iemand leuk vindt. Enthousiasme is goed. Wanhoop en claimen en te snel te veel verwachten is niet goed.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?
Er zijn een aantal rode vlaggen. Maar je hebt gelijk. Ik heb geen controle over of hij mij wel of niet leuk vind.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je hem leuk vind dan kan je het toch gewoon een kans geven? Zijn 'intenties' worden vanzelf duidelijk toch? Snap niet goed dat je vantevoren zo loopt te stressen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |