britneycheers is vermoeiendquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Dit staat er los van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Hoe zorg je in dit soort gevallen ervoor dat de gevoelens weggaan en je de controle weer naar jezelf toe trekt?
Werkt dat echt? 😕quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Mijn vrienden geven aan dat ik meerdere personen tegelijk moet daten zodat ik niet all-in op 1 persoon ga. Dit gaat erg moeilijk als 1 persoon jou stemming bepaald.
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Kost minder moeite als je de mannen gewoon gelijk vraagt of ze zijn n hebben in een potje neuken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃
Geen idee. Het probleem is dat ik gevoelens heb. Het zou betekenen dat ik voor meerdere mannen tegelijk gevoelens moet creėren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?
Ja, dat is zo. Al focus je je op 10 mannen tegelijk, zodra je 1 daarvan toch leuker begint te vinden dan komen die onzekere gevoelens ook weer natuurlijk. Daarom beste om de onzekerheid aan te pakken. En juist even niet te daten misschien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.
Ik vind zelf dat je best mag laten zien dat je iemand leuk vindt. Enthousiasme is goed. Wanhoop en claimen en te snel te veel verwachten is niet goed.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?
Er zijn een aantal rode vlaggen. Maar je hebt gelijk. Ik heb geen controle over of hij mij wel of niet leuk vind.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je hem leuk vind dan kan je het toch gewoon een kans geven? Zijn 'intenties' worden vanzelf duidelijk toch? Snap niet goed dat je vantevoren zo loopt te stressen.
Wat voor rode vlaggen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er zijn een aantal rode vlaggen. Maar je hebt gelijk. Ik heb geen controle over of hij mij wel of niet leuk vind.
Jazeker, hoe hoger de hoeveelheid THC, des te groter het verdovende gevoel. Moet je wel als een stoner door het leven gaan, maar dat went wel hoor.quote:
Doordat ik hem ooit is online heb ontmoet kan ik niet verifiėren wie hij is en of wat hij zegt klopt. Het gevaar met dates via een app is dat het voor die personen makkelijk is om zich als een bepaald persoon voor te doen.quote:
het probleem is _niet_ dat je gevoelens hebt, dat kun je namelijk nooit veranderen... zaak is vooral je eigen gevoelens te herkennen en te weten hoe je ermee moet omgaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen idee. Het probleem is dat ik gevoelens heb. Het zou betekenen dat ik voor meerdere mannen tegelijk gevoelens moet creėren?
Heb je hem nog nooit in het echt ontmoet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Doordat ik hem ooit is online heb ontmoet kan ik niet verifiėren wie hij is en of wat hij zegt klopt. Het gevaar met dates via een app is dat het voor die personen makkelijk is om zich als een bepaald persoon voor te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Duidelijk. Hoe moet ik met die gevoelens omgaan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het probleem is _niet_ dat je gevoelens hebt, dat kun je namelijk nooit veranderen... zaak is vooral je eigen gevoelens te herkennen en te weten hoe je ermee moet omgaan.
Meestal is het eerder contra-productief je eigen gevoelens 'weg' te willen krijgen, of ze te willen negeren; controleren impliceert juist veelal dat je zelf goed bewust van je eigen gevoelens moet zijn.
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je hem nog nooit in het echt ontmoet?
Heeft die ook een verentooi?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.
Oh huh!! Je spreekt hem al jaren en dat is eigenlijk al een red flag voor je? En nu je weet dat hij niet in Nederland is ingeschreven is dat weer een red flag?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.
Kom maar door met het verhaal, dan. Wat is zijn verhaal?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft een lange tijd vast gezeten in het buitenland zegt hij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar door met het verhaal, dan. Wat is zijn verhaal?
Contact was toen opeens uit het niets verdwenen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:47 schreef prunus het volgende:
[..]
Oh huh!! Je spreekt hem al jaren en dat is eigenlijk al een red flag voor je? En nu je weet dat hij niet in Nederland is ingeschreven is dat weer een red flag?
Waarom begin je er dan überhaupt aan? Klinkt niet logisch!
FFS. Je weet toch van tevoren al hoe dat gaat aflopen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft een lange tijd vast gezeten in het buitenland zegt hij.
I know
Was dit maar verzonnen. Ik vind het vervelend voor mijzelf dat ik iedere keer tegen dit soort mannen aanloop.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Hij is weer fijn.
Ik wacht nog even op de eerste user die iets post over waarom we nog serieus reageren op deze trol.
Als je je pohi terug kijkt denk je dan niet dat je daar zelf debet aan bent?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Was dit maar verzonnen. Ik vind het vervelend voor mijzelf dat ik iedere keer tegen dit soort mannen aanloop.
In heb binnenkort een afspraak met een psycholoog. Ik wil het vooral hebben over de ervaringen met mannen die ik meemaak en hoe ze mij behandelen. Ik kan met niemand over mijn gevoelens praten omdat alles altijd doorverteld wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan toch na al je perikelen alleen maar concluderen dat het echt aan jou ligt ts. Jij bent de enige constante factor in alle verhalen.
Misschien eens therapie proberen ofzo?
Mja, lijkt me wel de logische conclusie. Hopelijk kan de psycholoog je helpen 👍quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat het aan mij ligt.
Je trekt aan wat je uitstraalt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Was dit maar verzonnen. Ik vind het vervelend voor mijzelf dat ik iedere keer tegen dit soort mannen aanloop.
Als je 1 keer een foute man tegen komt is het pech. Een tweede foute man: extreem pech. De derde of (in jouw geval) meer? Dan ligt het echt aan jou...quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
In heb binnenkort een afspraak met een psycholoog. Ik wil het vooral hebben over de ervaringen met mannen die ik meemaak en hoe ze mij behandelen. Ik kan met niemand over mijn gevoelens praten omdat alles altijd doorverteld wordt.
Ik heb niet het gevoel dat het aan mij ligt.
Das dus het verkeerde signaal om af te geven als je iemand leuk vindt. Maar goed, gezienquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Afgelopen week had ik tegen hem gezegd dat het niks gaat worden en we beter vrienden kunnen zijn.
kun je misschien beter even verder kijken?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef britneycheers het volgende:
Heeft hij ook verteld wat hij gedaan heeft waardoor hij lange tijd binnen heeft gezeten?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef britneycheers het volgende:
I know
Ik val altijd gewoon meer op de macho mannen. Dat hoeft niet te betekenen dat ze fout of crimineel zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je 1 keer een foute man tegen komt is het pech. Een tweede foute man: extreem pech. De derde of (in jouw geval) meer? Dan ligt het echt aan jou...
Dus jawel.. het ligt wel aan jou.
En stop in godsnaam toch eindelijk eens met al die gare mannen... Waar blijf je ze vandaag halen joh..
Ja. Maar hij heeft nu gewoon werk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heeft hij ook verteld wat hij gedaan heeft waardoor hij lange tijd binnen heeft gezeten?
Verkoper buitendienst?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja. Maar hij heeft nu gewoon werk.
Een macho man hoeft niet per se crimineel te zijn. Maar misschien kunnen we, enigszins generaliserend, wel vaststellen dat de keuze voor een macho man de kans op een problematische relatie ernstig verhoogt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:07 schreef britneycheers het volgende:
Ik val altijd gewoon meer op de macho mannen. Dat hoeft niet te betekenen dat ze fout of crimineel zijn.
Nee gewoon een normale baan nu. Ik moet het allemaal maar zien. Al die verhalen kunnen natuurlijk ook verzonnen zijn.quote:
Waaraan merk je het macho-niveau als je eerst jaren alleen internetcontact hebt? Stoere verhalen, foto's met dure auto’s, praat hij ‘alpha’ over vrouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:12 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee gewoon een normale baan nu. Ik moet het allemaal maar zien. Al die verhalen kunnen natuurlijk ook verzonnen zijn.
Ja, het beste is gewoon om voor een Gijs of Jeroen te gaan die filiaalmanager bij de Kruidvat ofzo is. Gewoon een rustig en stabiel leven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Een macho man hoeft niet per se crimineel te zijn. Maar misschien kunnen we, enigszins generaliserend, wel vaststellen dat de keuze voor een macho man de kans op een problematische relatie ernstig verhoogt.
Nee zo doet hij totaal niet. Maar in het algemeen val ik meer op dat type mannen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waaraan merk je het macho-niveau als je eerst jaren alleen internetcontact hebt? Stoere verhalen, foto's met dure auto’s, praat hij ‘alpha’ over vrouwen?
En wat weerhoudt je ervan om daar gewoon voor te gaan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, het beste is gewoon om voor een Gijs of Jeroen te gaan die filiaalmanager bij de Kruidvat ofzo is. Gewoon een rustig en stabiel leven.
Maar in jouw geval waren ze dat dus WEL allemaal...quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik val altijd gewoon meer op de macho mannen. Dat hoeft niet te betekenen dat ze fout of crimineel zijn.
"Dear Kop....."quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:16 schreef britneycheers het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb al eerder een topic gemaakt over dat ik zorgen had dat ik HIV had opgelopen in de Dominicaanse republiek. Na maanden twijfelen om een test te doen, heb ik afgelopen week uiteindelijk een 4e generatie hiv sneltest gedaan omdat ik zo een 4 /5 weken geleden onveilige sex heb gehad.
Deze test heb ik gedaan 33 dagen na mijn “exposure”, en de testuitslag was negatief. De dokter gaf aan dat er vrijwel zeker kan worden gesteld dat ik geen HIV heb maar dat ik officieel weer moet testen over 8 weken volgens de richtlijnen. Volgens hem heeft dit te maken dat er wereldwijd verschillende testen zijn en dat de universele afspraak daarom 3 maanden is.
Na wat googlen kom ik er achter dat deze test voor maar 95% betrouwbaar is!
Ik maak mij nu echt zorgen over dit percentage want ik vind 5% nog best een hoog getal. Ik kan online helaas geen studies vinden met resultaten of uitslagen die veranderde na een aantal weken.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben met vroeg testen? En hoe ging dat bij jullie na de 3 maanden test?
Zou je niet beter eerst maar even je HIV herhaaltest nog even afwachten voordat je een 'Gijs, Jeroen, Juan of Delano' meetrekt in jouw heen en weer knallende leventje, je bent nogal wispelturig en van het onveilige?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef britneycheers het volgende:
Ja, het beste is gewoon om voor een Gijs of Jeroen te gaan die filiaalmanager bij de Kruidvat ofzo is. Gewoon een rustig en stabiel leven.
Nee totaal niet onveilig juist. Zij trekken mij eerder mee in hun leven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:23 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
[..]
Zou je niet beter eerst maar even je HIV herhaaltest nog even afwachten voordat je een 'Gijs, Jeroen, Juan of Delano' meetrekt in jouw heen en weer knallende leventje, je bent nogal wispelturig en van het onveilige?
Ik ontmoet ze nooit en/of ze vinden mij niet leuk. Ik maak het weinig mee dat ik gewoon door een simpele blonde Hollandse man wordt aangesproken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat weerhoudt je ervan om daar gewoon voor te gaan?
Ik zou dit toch allemaal aangeven bij die psycholoog als je straks die afspraak hebt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee totaal niet onveilig juist. Zij trekken mij eerder mee in hun leven.
Heb je dan alleen vrienden die onderdeel zijn van een vriendengroep die jou allemaal kennen en waarin van alles over elkaar doorverteld wordt?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:20 schreef britneycheers het volgende:
Ik kan met niemand over mijn gevoelens praten omdat alles altijd doorverteld wordt.
Alle voorbeelden?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zou dit toch allemaal aangeven bij die psycholoog als je straks die afspraak hebt.
Dat je je zo laat meetrekken, en zo de behoefte hebt aan bad boys (of macho's zoals jij ze noemt, alle voorbeelden die langsgekomen zijn op fok waren allemaal niet echt partnermateriaal), daar zal toch iets aan ten grondslag liggen. Wellicht kun je erachterkomen en zo in elk geval wat meer inzicht krijgen in jezelf.
Dat valt wel mee maar ze kennen me al langer en zitten altijd te wachten op de volgende “soapserie”.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je dan alleen vrienden die onderdeel zijn van een vriendengroep die jou allemaal kennen en waarin van alles over elkaar doorverteld wordt?
Dan zou je hun advies ook niet al te serieus moeten nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat valt wel mee maar ze kennen me al langer en zitten altijd te wachten op de volgende “soapserie”.
Maar zeker niet de tweede keer dat je over relatieperikelen en mannen vertelt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:19 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Alle voorbeelden?
Dit is misschien de tweede keer dat ik over een date vertel.
Jij LAAT je mee trekken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee totaal niet onveilig juist. Zij trekken mij eerder mee in hun leven.
Als ze zo reageren en jouw relatieperikelen schijnbaar vooral amusant vinden, dan vraag ik me toch een beetje af in hoeverre dat echte vrienden zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:20 schreef britneycheers het volgende:
Dat valt wel mee maar ze kennen me al langer en zitten altijd te wachten op de volgende “soapserie”.
Klopt ik hoor ondertussen beter te weten. Iedere keer val ik voor dezelfde type mannen. Je kan er niks aan doen als je verliefd wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij LAAT je mee trekken.
En JIJ loopt niet hard weg als iemand stiekem een condoom uitdoet, je loopt niet weg als ze op date 3 een kind met je willen maken, je loopt niet weg als ze je om proberen te kopen met cadeau's, je loopt niet weg als je erachter komt dat iemand in de gevangenis heeft gezeten, enz enz enz.
Het ligt WEL aan jou en zolang je niet een bepaalde verantwoordelijkheid begint te nemen over je vrij 'domme' keuzes zal er niets veranderen.
Dat ze jou benaderen is niet jouw schuld, dat je het niet afkapt is het absoluut wel.
Dat vraag ik mij ook af. Daarom vertel ik niet veel meer. Ik vraag liever advies op Fok!quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ze zo reageren en jouw relatieperikelen schijnbaar vooral amusant vinden, dan vraag ik me toch een beetje af in hoeverre dat echte vrienden zijn.
Dat klopt. Maar je hebt in principe wel zelf in de hand hoe je met die verliefdheid omgaat, dus of je die negeert of dat je eraan toegeeft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef britneycheers het volgende:
Klopt ik hoor ondertussen beter te weten. Iedere keer val ik voor dezelfde type mannen. Je kan er niks aan doen als je verliefd wordt.
Verliefdheid negeren? Nahh, dat kan volgens mij niet!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je hebt in principe wel zelf in de hand hoe je met die verliefdheid omgaat, dus of je die negeert of dat je eraan toegeeft.
Nee op zich niet maar je kan dat gevoel wel negeren en dat gaat dan vanzelf weer over.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Klopt ik hoor ondertussen beter te weten. Iedere keer val ik voor dezelfde type mannen. Je kan er niks aan doen als je verliefd wordt.
Zie post 83quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee op zich niet maar je kan dat gevoel wel negeren en dat gaat dan vanzelf weer over.
En met de snelheid dat jij nieuwe verhalen vertelt, lijk je ook snel over iets heen te geraken, dus loslaten en verder gaan.
Mja ben het daar niet mee eens..quote:
Wij vallen waarschijnlijk op verschillende type mannen. Aan verliefdheid doe je niet veel. Het is juist mooi als het je overkomt. Het is bijna onnatuurlijk om er tegen in te gaan en het te negeren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ben het daar niet mee eens..
Het zou snel over zijn bij mij als ik zo iemand zou tegenkomen zoals de types in haar verhalen.
Als je verliefdheden regelmatig eindigen in teleurstelling vanwege bedrog en leugens, dan moet je je eens afvragen waar je dan zo verliefd op wordt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wij vallen waarschijnlijk op verschillende type mannen. Aan verliefdheid doe je niet veel. Het is juist mooi als het je overkomt. Het is bijna onnatuurlijk om er tegen in te gaan en het te negeren.
Omdat ik ooit eens twee jaar liefdesverdriet had en ik er achteraf achter kwam dat het verspilling van me tijd is geweest. Het is niet erg om een paar weken te rouwen maar daarna moet je wel weer door gaan daten. Door nieuwe ervaringen op te doen, maak je weer dingen mee waardoor je niet in het verleden blijft hangen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En met de snelheid dat jij nieuwe verhalen vertelt, lijk je ook snel over iets heen te geraken, dus loslaten en verder gaan.
Zo ervaar ik het ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Aan verliefdheid doe je niet veel. Het is juist mooi als het je overkomt. Het is bijna onnatuurlijk om er tegen in te gaan en het te negeren.
De aandacht hoogstwaarschijnlijk. Maar waarom vind ik zijn aandacht leuker dan die van Gijs uit Noordwijk met een koopwoning? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je verliefdheden regelmatig eindigen in teleurstelling vanwege bedrog en leugens, dan moet je je eens afvragen waar je dan zo verliefd op wordt.
Je hebt nog nooit aandacht gehad van een Gijs, denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
De aandacht hoogstwaarschijnlijk. Maar waarom vind ik zijn aandacht leuker dan die van Gijs uit Noordwijk met een koopwoning? Dat weet ik niet.
Oh heel mooi hoor!quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wij vallen waarschijnlijk op verschillende type mannen. Aan verliefdheid doe je niet veel. Het is juist mooi als het je overkomt. Het is bijna onnatuurlijk om er tegen in te gaan en het te negeren.
Waarom dan dit topic? Waarin je stelt dat jouw huidige verliefdheid een groot probleem is en grote onzekerheid met zich meebrengt?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Omdat ik ooit eens twee jaar liefdesverdriet had en ik er achteraf achter kwam dat het verspilling van me tijd is geweest. Het is niet erg om een paar weken te rouwen maar daarna moet je wel weer door gaan daten. Door nieuwe ervaringen op te doen, maak je weer dingen mee waardoor je niet in het verleden blijft hangen.
Omdat iedereen weet dat Gijs uit Noordwijk een enorme natte tosti is die geen erectie kan krijgen. Niemand die je dat kwalijk neemt hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar waarom vind ik zijn aandacht leuker dan die van Gijs uit Noordwijk met een koopwoning?
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Omdat iedereen weet dat Gijs uit Noordwijk een enorme natte tosti is die geen erectie kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:59 schreef Bzzzzt het volgende:
Ah kind nummer 5 van vader nr 5 in aankomst?
En of dat kan. Het is niet alsof verliefdheid je geheel ontoerekeningsvatbaar maakt. Dat zou het ook wel een heel makkelijk excuus maken om vreemd te gaan. "Schat, ik kon er niets aan doen. Ik was opeens zo verliefd, dat ik wel moest ....". Is het makkelijk? Nee. Maar het kan wel degelijk. En na verloop van tijd ebt die verliefdheid dan ook wel weer weg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Verliefdheid negeren? Nahh, dat kan volgens mij niet!
We verschillen van mening.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En of dat kan. Het is niet alsof verliefdheid je geheel ontoerekeningsvatbaar maakt. Dat zou het ook wel een heel makkelijk excuus maken om vreemd te gaan. "Schat, ik kon er niets aan doen. Ik was opeens zo verliefd, dat ik wel moest ....". Is het makkelijk? Nee. Maar het kan wel degelijk. En na verloop van tijd ebt die verliefdheid dan ook wel weer weg.
Doe. Dan. Ook. Iets. Met. Die. Adviezen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af. Daarom vertel ik niet veel meer. Ik vraag liever advies op Fok!
Eens.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En of dat kan. Het is niet alsof verliefdheid je geheel ontoerekeningsvatbaar maakt. Dat zou het ook wel een heel makkelijk excuus maken om vreemd te gaan. "Schat, ik kon er niets aan doen. Ik was opeens zo verliefd, dat ik wel moest ....". Is het makkelijk? Nee. Maar het kan wel degelijk. En na verloop van tijd ebt die verliefdheid dan ook wel weer weg.
Verliefdheid is een drug die je misleidt en keuzes doet maken waar je achteraf spijt van hebt. Zeker niet dat je jezelf dan onder controle kan houden en toegeven hieraan is gewoon te lekker (en pijnlijk tegelijk). In het beste geval is het wederzijds en kun je samen verder. Maar als je in een relatie zit en je wordt verliefd dan kun je daar weinig aan doen. Vreemdgaan is het dan eigenlijk ook niet want je kunt nog altijd van je partner houden en ondertussen op iemand verliefd worden en daar seks mee hebben, daar kun je niet zoveel aan doen. Het had dan gewoon zo moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Negeren hoeft niet, je hoeft er ook niet op in te gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Negeren hoeft niet, je hoeft er ook niet op in te gaan.
Geef toe aan jezelf dat het zo is en meestal gaat het ook weg ja.
O, dat gaat mij altijd prima af.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
en niet appen is echt een uitdaging.
Eh, heb je gekeken naar hoe vaak TS gemiddeld post?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:44 schreef Atmosphere72 het volgende:
Krijg steeds meer het vermoeden dat deze TS gewoon een vent blijkt te zijn. 😂 Kan me niet voorstellen dat een vrouw zo ontiegelijk veel op een forum rondhangt en 86000 topics in de week opent.
TS is gewoon een keurige huisvrouw die hier haar fantasieėn op de vrije loop laat en dan kijkt wat anderen hier van vinden. In haar volgende post is ze onder invloed van LSD uit elkaar getrokken door vijf illegale Somaliėrs en wil ze ook weten wat heel FOK! hier nu weer van vindt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:06 schreef MultiBanaan het volgende:
TS waarom is alles wat ik van je lees zo ongelofelijk hulpeloos en alles overkomt je maar en je hebt zelf totaal geen zeggenschap over wat er in je leven allemaal gebeurt?
"Ja ik ben verliefd maar ik wil helemaal geen kind meer maar Delano wil me graag met zijn blote pik neuken en ik zit in mijn periode van vruchtbaarheid want dan vind Delano me het lekkerst, dat wordt geheid weer een nieuw kindje op komst en er is echt niets wat ik daar aan kan doen om dat te voorkomen. Wat zielig voor me dat mij dat soort dingen nou altijd overkomt."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |