britneycheers is vermoeiendquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Dit staat er los van.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Ene topic loopt nog want daten was zo vermoeiend
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Hoe zorg je in dit soort gevallen ervoor dat de gevoelens weggaan en je de controle weer naar jezelf toe trekt?
Werkt dat echt? 😕quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gewoon zoveel blowen totdat je een zombie wordt en geen emoties meer overhebt. Is een pro-tip overigens. Succes!
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:34 schreef britneycheers het volgende:
Mijn vrienden geven aan dat ik meerdere personen tegelijk moet daten zodat ik niet all-in op 1 persoon ga. Dit gaat erg moeilijk als 1 persoon jou stemming bepaald.
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je zelf ook dat dat een goed advies is?
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik snap waar ze heen willen. Op die manier ben je niet gefocust op een date en al het gedrag van de ander aan het analyseren.
Kost minder moeite als je de mannen gewoon gelijk vraagt of ze zijn n hebben in een potje neuken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar het zorgt er wel voor dat je niet de volle focus op 1 persoon gaat hebben. Dus ja, het kan werken natuurlijk! 😃
Geen idee. Het probleem is dat ik gevoelens heb. Het zou betekenen dat ik voor meerdere mannen tegelijk gevoelens moet creëren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Werkt dat enkel in de theorie of is er mischien soms een verschil tussen iets 'willen' en wat de realiteit zal zijn?
Ja, dat is zo. Al focus je je op 10 mannen tegelijk, zodra je 1 daarvan toch leuker begint te vinden dan komen die onzekere gevoelens ook weer natuurlijk. Daarom beste om de onzekerheid aan te pakken. En juist even niet te daten misschien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je ooit een langdurige relatie met iemand wilt opbouwen, zul je toch moeten leren omgaan met die gevoelens van onzekerheid. Met die acties als in je OP jaag je iemand alleen maar weg.
Rustig blijven. Focussen op het goede. Niet gaan saboteren.
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:59 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Op mijn handen zitten en niet appen is echt een uitdaging.
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trek duidelijk een grens. Met wanhopige appjes verpest je het, dus niet doen.
Ik vind zelf dat je best mag laten zien dat je iemand leuk vindt. Enthousiasme is goed. Wanhoop en claimen en te snel te veel verwachten is niet goed.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik ook een paar uur ertussen laat zitten voor ik reageer?
Er zijn een aantal rode vlaggen. Maar je hebt gelijk. Ik heb geen controle over of hij mij wel of niet leuk vind.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je hem leuk vind dan kan je het toch gewoon een kans geven? Zijn 'intenties' worden vanzelf duidelijk toch? Snap niet goed dat je vantevoren zo loopt te stressen.
Wat voor rode vlaggen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Er zijn een aantal rode vlaggen. Maar je hebt gelijk. Ik heb geen controle over of hij mij wel of niet leuk vind.
Jazeker, hoe hoger de hoeveelheid THC, des te groter het verdovende gevoel. Moet je wel als een stoner door het leven gaan, maar dat went wel hoor.quote:
Doordat ik hem ooit is online heb ontmoet kan ik niet verifiëren wie hij is en of wat hij zegt klopt. Het gevaar met dates via een app is dat het voor die personen makkelijk is om zich als een bepaald persoon voor te doen.quote:
het probleem is _niet_ dat je gevoelens hebt, dat kun je namelijk nooit veranderen... zaak is vooral je eigen gevoelens te herkennen en te weten hoe je ermee moet omgaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Geen idee. Het probleem is dat ik gevoelens heb. Het zou betekenen dat ik voor meerdere mannen tegelijk gevoelens moet creëren?
Heb je hem nog nooit in het echt ontmoet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Doordat ik hem ooit is online heb ontmoet kan ik niet verifiëren wie hij is en of wat hij zegt klopt. Het gevaar met dates via een app is dat het voor die personen makkelijk is om zich als een bepaald persoon voor te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Duidelijk. Hoe moet ik met die gevoelens omgaan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het probleem is _niet_ dat je gevoelens hebt, dat kun je namelijk nooit veranderen... zaak is vooral je eigen gevoelens te herkennen en te weten hoe je ermee moet omgaan.
Meestal is het eerder contra-productief je eigen gevoelens 'weg' te willen krijgen, of ze te willen negeren; controleren impliceert juist veelal dat je zelf goed bewust van je eigen gevoelens moet zijn.
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je hem nog nooit in het echt ontmoet?
Heeft die ook een verentooi?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.
Oh huh!! Je spreekt hem al jaren en dat is eigenlijk al een red flag voor je? En nu je weet dat hij niet in Nederland is ingeschreven is dat weer een red flag?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb jaren alleen via whatsapp contact gehad en nooit afgesproken. Sinds kort hebben we voor het eerst afgesproken. Nu blijkt dus al bijvoorbeeld dat hij niet ingeschreven in Nederland staat, maar in het buitenland. Maakt het allemaal vaag en geeft mij het gevoel dat iemand ‘elk moment kan verdwijnen’. Het is wel een Nederlander.
Kom maar door met het verhaal, dan. Wat is zijn verhaal?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:14 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft een lange tijd vast gezeten in het buitenland zegt hij.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar door met het verhaal, dan. Wat is zijn verhaal?
Contact was toen opeens uit het niets verdwenen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:47 schreef prunus het volgende:
[..]
Oh huh!! Je spreekt hem al jaren en dat is eigenlijk al een red flag voor je? En nu je weet dat hij niet in Nederland is ingeschreven is dat weer een red flag?
Waarom begin je er dan überhaupt aan? Klinkt niet logisch!
FFS. Je weet toch van tevoren al hoe dat gaat aflopen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij heeft een lange tijd vast gezeten in het buitenland zegt hij.
I know
Was dit maar verzonnen. Ik vind het vervelend voor mijzelf dat ik iedere keer tegen dit soort mannen aanloop.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Hij is weer fijn.
Ik wacht nog even op de eerste user die iets post over waarom we nog serieus reageren op deze trol.
Als je je pohi terug kijkt denk je dan niet dat je daar zelf debet aan bent?quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:15 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Was dit maar verzonnen. Ik vind het vervelend voor mijzelf dat ik iedere keer tegen dit soort mannen aanloop.
In heb binnenkort een afspraak met een psycholoog. Ik wil het vooral hebben over de ervaringen met mannen die ik meemaak en hoe ze mij behandelen. Ik kan met niemand over mijn gevoelens praten omdat alles altijd doorverteld wordt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:16 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan toch na al je perikelen alleen maar concluderen dat het echt aan jou ligt ts. Jij bent de enige constante factor in alle verhalen.
Misschien eens therapie proberen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |