Van Deviant Art is sowieso lastig om de img-tag te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah....krijg om de een of andere reden geen foto geplaatst
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.quote:
Ik heb dat met Flickr ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Van Deviant Art is sowieso lastig om de img-tag te gebruiken.
Dan zou je bijna moeten downloaden of screenshotten en dan uploaden en dan weer plaatsen.
Zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.
Gewoon posten hier. De mannen zijn hier niet de baas eh.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd
Sowieso klaagde ik hier vaak dat het vooral een topic voor de heren is hier...
Dus toen maar mannelijk schoon gezocht voor in de OP
I knowquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gewoon posten hier. De mannen zijn hier niet de baas eh.
Ik ben haar naam vergeten.quote:
Afbreken is veel leuker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
I know
Maar nu wel even wat doorhalen en naar vrijwilligerswerk zo. Anders te laat om goed mee te helepn opbouwen
Ja maar anders kunnen de mensjes niet komen afrekenenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Afbreken is veel leuker.
Succes!
Dat veranderd de zaak!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar anders kunnen de mensjes niet komen afrekenen
Is dat belangrijk dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....beetje gespierd, baardje erbij...ja...leuk om naar te kijken.
quote:
Hier zit de eerste week er ook op....nog twee weken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:15 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de 1e week van de vakantie er vandaag op.
Hoop dat de komende twee weken nog iets meer... rust brengen
Ja....dat is minder.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
Ik switch heen en weer tussen mantelzorg en vakantie, dat belemmert het vakantiegevoel behoorlijk.
Nee, dus vooral bezig mijn uk een paar mooie weken te bezorgen, daar haal ik dan mijn eigen energie uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja....dat is minder.
Echt opladen zit er dan niet in.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:20 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan?Dan zal het wel goed zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Sterkte met de mantelzorg!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
Ik switch heen en weer tussen mantelzorg en vakantie, dat belemmert het vakantiegevoel behoorlijk.
Dat lukt hier weer dus niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, dus vooral bezig mijn uk een paar mooie weken te bezorgen, daar haal ik dan mijn eigen energie uit
Nee, andersom.quote:
Jaaaa! Al is die nu wel op leeftijd.quote:
Ahja dan zit je met diverse dimensies tegelijk, want soms is zorgen en mamma zijn al... een botsing in zichzelfquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat lukt hier weer dus niet.
Op dit moment, naast mama zijn, ben ik de mantelzorger voor mijn jongste en die is dit weekend hier bij me.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dan zit je met diverse dimensies tegelijk, want soms is zorgen en mamma zijn al... een botsing in zichzelf
Weet je ook waarom ze geen horloge draagt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
Anderson in betere tijden![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms is dat ook een koers waarin je zelf heel blijft...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja best wel.
En dan kan ik geen partner zijn.
Dus....doen we het alleen
Ik kan werkelijk niet begrijpen wat mensen hierin opwindend vinden. Het is zo ontzettend ongelofelijk nep allemaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
Anderson in betere tijden![]()
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de ander ook...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soms is dat ook een koers waarin je zelf heel blijft...
Ook datquote:
Nou?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze geen horloge draagt?
Klopt, dat moet ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet begrijpen wat mensen hierin opwindend vinden. Het is zo ontzettend ongelofelijk nep allemaal.
Whehehehe, sjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge.....quote:
Ahja maar soms wil iemand wel eens wat anders?quote:
Ik moet een horloge dragen of op de telefoon kijken....want zat heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar soms wil iemand wel eens wat anders?
Toen nog niet.quote:
Dat moet ik zo ook nog even doen; de motorfiets moet even 0.2 erbij hebben voor vanavond.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....inmiddels heeft de fietspomp wel zijn werk gedaan.
Flink pompen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat moet ik zo ook nog even doen; de motorfiets moet even 0.2 erbij hebben voor vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |