Wat ik begreep ging het tussen Marco Rubio en JD Vance. Waarbij de voorkeur van Trump uitging naar Vance, maar ze electoraal meer zouden hebben aan Rubio.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou hij niet altijd Vance gekozen hebben? Ik had de indruk dat hielenlikken, nadat Pence niet mee wilde doen met de coup, de belangrijkste kwaliteit was waar hij naar op zoek was.
Unfit, ongeschiktquote:Op maandag 22 juli 2024 09:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Way too old, way too criminal!
Ik sluit in deze campagne niets meer uit, dus ik zie Vance ook nog wel sneuvelen zodat ze alsnog Rubio naar voren kunnen schuiven.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:47 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat ik begreep ging het tussen Marco Rubio en JD Vance. Waarbij de voorkeur van Trump uitging naar Vance, maar ze electoraal meer zouden hebben aan Rubio.
dat op zich hoeft geen probleem te zijn. zou wel een probleem kunnen worden als ze een keer een domme uitspraak doet. ik herinner mij een tegenstander van Theresa May. toen net na de brexit vote kreeg May het premierschap cadeau omdat miss leadsum de domme opmerking maakte dat May geen moeder was en daarom geen inlevingsvermogen tentoon kon spreiden. niet weten dat May geen kinderen kon krijgen vanwege medische problemenquote:Op maandag 22 juli 2024 07:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wel interessant dat een deel van de Democratische kiezers wil dat ze Trump hard aanpakt op de abortus kwestie. Begrijp namelijk dat ze geen kinderen (van zichzelf) heeft.
Weet niet of die aanvalslijn logisch zou zijn.
Zo'n opmerking zou dan vooral uit Republikeinse hoek komen lijkt mequote:Op maandag 22 juli 2024 10:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat op zich hoeft geen probleem te zijn. zou wel een probleem kunnen worden als ze een keer een domme uitspraak doet. ik herinner mij een tegenstander van Theresa May. toen net na de brexit vote kreeg May het premierschap cadeau omdat miss leadsum de domme opmerking maakte dat May geen moeder was en daarom geen inlevingsvermogen tentoon kon spreiden. niet weten dat May geen kinderen kon krijgen vanwege medische problemen
Maar het zal niemand van mening doen veranderen over abortus. Dus de republikeinen kunnen het daar beter zo min mogelijk over hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n opmerking zou dan vooral uit Republikeinse hoek komen lijkt me
Ik vind het echt totale waanzin dat dit gewoon kan. Dat iemand die zulke teksten plaatst weer kans maakt o president te worden. Totale idioterie.quote:
Nee preciesquote:Op maandag 22 juli 2024 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar het zal niemand van mening doen veranderen over abortus. Dus de republikeinen kunnen het daar beter zo min mogelijk over hebben.
Welkom in Amerikaquote:Op maandag 22 juli 2024 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het echt totale waanzin dat dit gewoon kan. Dat iemand die zulke teksten plaatst weer kans maakt o president te worden. Totale idioterie.
Met Ben heeft ze een kansquote:Op maandag 22 juli 2024 09:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Harris moet voor alles presidentieel en gedegen beetje conservatieve bekwaamheid uitstralen. Met een zeker dedain neerkijken op de idioterie van de Trump-clan.
Met iemand als Shapiro als VP lijkt mij de kans op een ommezwaai zeker aanwezig, maar wel lastig
Democraten kunnen nu ook vol ingaan op de leeftijd nu ze zelf de oude man eruit gegooid hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:28 schreef Mike het volgende:
Republikeinen tot gisteren:"Biden is seniel, schandalig dat hij meedoet voor het presidentschap!".
Republikeinen vandaag:"Biden is democratisch tot kandidaat gekozen tijdens de voorverkiezingen en het is een coup als hij niet de kandidaat is!".
Eigenlijk is het gewoon geniaal bedacht van de Democraten, ze hebben de Republikeinen miljoenen laten spenderen en nu ook alle munitie voor de campagne uit de handen geslagenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:28 schreef Mike het volgende:
Republikeinen tot gisteren:"Biden is seniel, schandalig dat hij meedoet voor het presidentschap!".
Republikeinen vandaag:"Biden is democratisch tot kandidaat gekozen tijdens de voorverkiezingen en het is een coup als hij niet de kandidaat is!".
Als dit werkt kan ik het nog wel eens als een blijvende strategie voor de Democraten zien. Zolang de GoP weigert zelf ergens campagne voor te voeren behalve te haten op de ander, is het allemaal weggegooid geld zodra de Democraten wisselen van kandidaat. En dan is het nu helemaal mooi, want de campagne die de Republikeinen gevoerd hebben, dat de ander te oud en seniel is, is praktisch campagne voor de Democraten geworden.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
In ieder ander ontwikkeld land, zou Trump al lang in het verzorgingshuis zitten...in de meest ontwikkelde landen zou hij zelfs gesloten zitten. Met zachte muren en een geschilderd raam met vergezicht...
Ziedende donoren genot.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon geniaal bedacht van de Democraten, ze hebben de Republikeinen miljoenen laten spenderen en nu ook alle munitie voor de campagne uit de handen geslagen
Altijd zo mooi 'degene die echt aan de touwtjes trekken'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |