abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214343847

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_214343871
Kijk deze mensen doen tenminste iets nuttigs, ze hebben het over de inhoud:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214343885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee het is niet zomaar een kandidaat.Het is een kandidaat die het waardeloos doet in de peilingen,
Eigenlijk viel dat wel mee, het is nu pas waardeloos omdat de partij hem laat vallen.

Overigens zou ik me niet teveel aantrekken van peilingen

quote:
waardeloos doet in debat,
Zozo, wel één debat. Terwijl debatten nooit beslissend zijn geweest. En dit debat bijzonder vroeg was.

quote:
waardeloos doet in interviews,
Niet mee eens overigens.

quote:
die de partij scheurt vlak voor de verkiezingen,
Biden verscheurt de partij? Biden wil gewoon doorgaan, dat kan nu niet opeens verscheurend zijn.

quote:
die de gehele partijtop tegen zich heeft,
Tja, Pelosi, Schiff en Schumer. Mensen met nauwelijks mandaat.

quote:
die het grootste deel van de democratische kiezers tegen zich heeft,
Niet waar, 14 miljoen mensen stemden op Biden, en in de peilingen doen anderen het niet significant beter (behalve fantasiekandidaten zoals Michelle Obama).

quote:
die zijn leeftijd tegen zich heeft.
So what.

quote:
Kun je blijven herhalen dat hij in een primary zonder tegenstand heeft gewonnen.
Dat was niet Bidens schuld, iedereen kon meedoen.

quote:
Of dat hij nipt van Trump kon winnen toen alles meezat.
Alles meezat. Alsof jij alle factoren kent die mee of tegen kunnen zitten.

quote:
Dit is uiteraard tijdig zat, in Frankrijk hebben ze in minder tijd hele verkiezingen gehad en een zekere extreem-rechtse overwinning omgebogen naar een overwinning voor links. Dat deden ze daar niet door allemaal de kont tegen de krib te gooien en te zeggen recht zo die gaat, misschien dat we lucky zijn in het stemhokje....
Heel slecht argument. Frankrijk is een ander land. En ze hebben een ander kiessysteem. Je hebt daar kiesrondes, waarin je samen kunt werken om één tegenstander tegen te werken.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 22:03:15 #4
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214343889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is echt bizar dat mensen dit nog steeds geloven. Hoe vaak moet nog bewezen worden dat het alleen maar hebben over Trump niet genoeg is om te winnen?
Wat moeten ze anders?

Dit is eigenlijk al 4 jaar geleden gestart en deze ticket gaan ze niet meer (volledig) weg kunnen spelen voor de verkiezingen in november.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214343893
Abortus is een goed onderwerp van Democraten om over te praten. Maar ja, daarvoor hebben ze Harris naar voren geschoven en daar luistert niemand naar. Biden kan het ook niet uitleggen, dus tja.
pi_214343905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wat moeten ze anders?

Dit is eigenlijk al 4 jaar geleden gestart en deze ticket gaan ze niet meer (volledig) weg kunnen spelen voor de verkiezingen in november.
Natuurlijk wel. Zodra Biden uit de race stapt is zijn campagne vergeten. Als ze tenminste iemand anders dan Harris kiezen. Uitgaan van je eigen kracht, hoe Trump is en wat hij doet en zegt weet iedereen wel. Helaas vindt een groot gedeelte van het electoraat dat niet zo'n probleem, alleen hebben sommigen wat moeite om dat in te zien.
pi_214343909
Moet je nagaan, dat Biden zon slechte keus is dat hij niet eens in de lead staat terwijl Republikeinen een einde aan zelfbeschikking voor vrouwen wil maken in ieder geval aangaande abortus. Heeft Amerika niet 50% vrouwen? Zou je die dan niet aan Joe's kant verwachten?
Zou een andere kandidaat bijvoorbeeld een vrouw met een issue als dit gígantisch kunnen scoren?
pi_214343918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 21:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Biden heeft juist aangegeven geen nieuw debat te willen zelfs als de mogelijkheid er is. De interviewer vroeg hem of hij niet snel wilde laten zien dat het eenmalig was. Joe zei er staat er een in September gepland dus nee ik zou geen debat met hem willen.
Een debat voor september. Gewoon zoals gepland dus.

quote:
Hilarisch dat nu democraten ook zo bang zijn voor een primary. Een van de belangrijkste pro Biden argumenten is dat hij een primary kan winnen. Waarom zouden we hem dat niet laten zien dan. Als hij door zon primary vindicated wordt, dán zie ik ook wel een pad richting winst nog. Als het Biden wordt omdat hij gewoon de signalen van alles en iedereen negeert, nee dan zal het niks worden.
Je partij heet letterlijk de democraten waarom zouden die dan moeten regeren per decreet. Het is trouwens zo vaak hommeles binnen de partij, met Hillary's verlies waren er ook genoeg die dat dan aan Bernie of zijn fans wijten ofzo. Is natuurlijk ook makkelijk eenheid afdwingen als die eenheid inhoudt dat anderen hun mening moeten aanpassen.
Verschrikkelijk dom idee om nu een open primary te houden.
pi_214343935
Terzijde 😂
twitter
pi_214343951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet je nagaan, dat Biden zon slechte keus is dat hij niet eens in de lead staat terwijl Republikeinen een einde aan zelfbeschikking voor vrouwen wil maken in ieder geval aangaande abortus. Heeft Amerika niet 50% vrouwen? Zou je die dan niet aan Joe's kant verwachten?
Zou een andere kandidaat bijvoorbeeld een vrouw met een issue als dit gígantisch kunnen scoren?
Er zijn zat vrouwen tegen abortus.
En zat mannen voor zelfbeschikking.

Zo simpel is het niet.
Maar abortus is wel een belangrijk punt.
En het is onzin dat een Harris dat punt niet zou kunnen maken of een slechte kandidaat zou zijn. Met steun van een hele partij, had zij het Trump veel lastiger kunnen maken. Maar goed, Trump is natuurlijk zelf ook niet voor niets zo vaag over dit onderwerp. Iedereen die hem goed kent weet dat hij diep van binnen voor zelfbeschikking is. Maar hij moet de gristenen aan zich blijven binden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214344021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:02 schreef luxerobots het volgende:

Heel slecht argument. Frankrijk is een ander land. En ze hebben een ander kiessysteem. Je hebt daar kiesrondes, waarin je samen kunt werken om één tegenstander tegen te werken.
Ik ga niet heel de tijd je argument over de primary weerleggen. Natuurlijk is frankrijk een ander kiessysteem. Maar samen tegen een tegenstander werken is precies de situatie waarin Amerika zich verkeerd.

Trump is de tegenstander bij de democraten wil niemand hem zien. Dus nu moet je samenwerken om Trump te verslaan. Samenwerken is niet we willen Biden en anders niks.

Nog maar een metafoor anders: je stevent overduidelijk af op een ijsschots bijna iedereen ziet het. Maar team Biden wil per sé koers houden om te kijken of die ijsschots het schip gaat zinken. Je kunt er ook gewoon omheen varen. Wat is nou belangrijk kijken of het schip de ijsschots overleeft wat je misschien persoonlijk graag ziet. Of er omheen varen en allemaal veilig thuis aankomen. I guess dat het antwoord van team Biden is de ijsschots is niet echt, rechtuit schipper! Of afremmen is gevaarlijker!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 19-07-2024 22:22:44 ]
pi_214344064
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:08 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Er zijn zat vrouwen tegen abortus.
En zat mannen voor zelfbeschikking.

Zo simpel is het niet.
Maar abortus is wel een belangrijk punt.
En het is onzin dat een Harris dat punt niet zou kunnen maken of een slechte kandidaat zou zijn. Met steun van een hele partij, had zij het Trump veel lastiger kunnen maken. Maar goed, Trump is natuurlijk zelf ook niet voor niets zo vaag over dit onderwerp. Iedereen die hem goed kent weet dat hij diep van binnen voor zelfbeschikking is. Maar hij moet de gristenen aan zich blijven binden.
https://www.pewresearch.o(...)opinion-on-abortion/
Pew zegt dat 63% voor Abortus is. Dat is dus een heel impopulair standpunt van de Republikeinen. Ik heb Joe er eigenlijk nog niet over gehoord. Uiteraard is Trump persoonlijk voor abortus, hoeveel abortussen zal hij wel niet voor verantwoordelijk zijn geweest.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 22:21:03 #13
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214344079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik ga niet heel de tijd je argument over de primary weerleggen. Natuurlijk is frankrijk een ander kiessysteem. Maar samen tegen een tegenstander werken is precies de situatie waarin Amerika zich verkeerd.

Trump is de tegenstander bij de democraten wil niemand hem zien. Dus nu moet je samenwerken om Trump te verslaan. Samenwerken is niet we willen Biden en anders niks.

Nog maar een metafoor anders: je stevent overduidelijk af op een ijsschots bijna iedereen ziet het. Maar team Biden wil per sé koers houden om te kijken of die ijsschots het schip gaat zinken. Je kunt er ook gewoon omheen varen. Wat is nou belangrijk kijken of het schip de ijsschots overleeft wat je misschien persoonlijk graag ziet. Of er omheen varen en allemaal veilig thuis aankomen.
Ze willen vooral de independents winnen (die zich niks van memes en gifs aantrekken), maar die zien deze puinhoop natuurlijk ook. Net zoals we hier in NL ook allemaal zien dat ze opa Joe het graf proberen in te duwen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214344112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ze willen vooral de independents winnen (die zich niks van memes en gifs aantrekken), maar die zien deze puinhoop natuurlijk ook. Net zoals we hier in NL ook allemaal zien dat ze opa Joe het graf proberen in te duwen.
Daar hoef je inderdaad geen Sherlock Holmes voor te zijn om dat te zien.
pi_214344130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Pew zegt dat 63% voor Abortus is. Dat is dus een heel impopulair standpunt van de Republikeinen. Ik heb Joe er eigenlijk nog niet over gehoord. Uiteraard is Trump persoonlijk voor abortus, hoeveel abortussen zal hij wel niet voor verantwoordelijk zijn geweest.
Zeg het maar: waarom zou Joe het onderwerp abortus niet zo vaak ter sprake willen brengen?
Ik kan je alvast 'verklappen' dat het wel eens hele persoonlijke redenen zouden kunnen zijn. De man heeft qua persoonlijke tragedies heel wat voor z'n kiezen gehad in zijn leven. En daarbij heel veel steun gehad aan een bepaald geloof.
pi_214344133
quote:

[..]
Ze willen vooral de independents winnen (die zich niks van memes en gifs aantrekken), maar die zien deze puinhoop natuurlijk ook.
Ze zien vooral dat Biden niet meer geschikt is. Dus blijven ze thuis of stappen ze over op Trump.
pi_214344150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat ligt aan jou

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214344173
quote:

[..]
Memes en gifs? Independents kun je niet winnen met Joe. Niemand die hem ziet spreken en denkt, ja nu ben ik overtuigd. Voor de 1000e keer zeggen: "Look the fact of the matter is uhh Trump sucks" is gewoon geen goed verhaal.
Daarbij een groot gedeelte van de stemmen zal van democraten moeten komen, als je Joe zijn gang laat gaan zijn die begrijpelijk super pissed. Waarom is onze kandidaat zo kut.
pi_214344196
quote:
Hij was als jong politicus tegen abortus.
Maar hij is meer en meer gaan geloven in zelfbeschikking. Dat geldt trouwens voor meer democraten. En dan praat ik over een ontwikkeling die decennia heeft geduurd.

Toch denk ik dat het niet zijn favoriete onderwerp is.
Dit zei hij erover in juni 2023:

So I’m — you know, I happen to be a practicing Catholic. I’m not big on abortion. But guess what? Roe v. Wade got it right. Roe v. Wade cut in a place where the vast majority of religions have reached agreement. Historically, the first three months or thereabouts, in all major religions, was: That’s between a woman and her doctor. The next three months is between — I mean, just a woman and her family. Next three months is between a woman and her doctor. The last three months have to be negotiated, because you can’t — unless you are in a position where your physical health is at stake — you can’t do it.

https://www.whitehouse.go(...)tion-chevy-chase-md/
pi_214344201
quote:
Ligt niet aan mij, ik luister zoals bijna iedereen niet naar campaign speeches. Joe heeft wel grotere platforms dan dat. Als hij het van de daken zou schreven hoef je niet met dit te komen.

https://apnews.com/articl(...)ef2ab7b1359737c592c0
quote:
Faced with the opportunity to hit Trump on abortion rights, Biden falters

"Look, no one who cares about abortion access felt good about Biden's comments or his performance last night," said Kellie Copeland, the director of Abortion Forward, an advocacy group in Ohio. "We need better -- we need a lot better."
Abortus is echt een intikkertje maar zelfs die mist Joe tegenwoordig.
pi_214344372
twitter

Ik vind dit toch wel mooi
mooie kleindochter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_214344386
Contested convention is gewoon het beste idee. Mensen die nog op Biden zitten zijn bang dat een ander niet genoeg bekendheid verkrijgt. Als de democraten een kandidaat kiezen op hun conventie kijkt echt de hele wereld mee instant fame voor degene die wint. Denk je dat de pers nu hijgerig op Biden zit, die gaan helemaal los bij zon conventie.
pi_214344387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ligt niet aan mij, ik luister zoals bijna iedereen niet naar campaign speeches. Joe heeft wel grotere platforms dan dat. Als hij het van de daken zou schreven hoef je niet met dit te komen.

https://apnews.com/articl(...)ef2ab7b1359737c592c0
[..]
Ja dat het debat slecht was weten we nu wel. Mss zouden de mensen die hem sindsdien geinterviewd hebben hem daar eens naar kunnen vragen ipv te blijven zeiken over zijn aftreden.
pi_214344422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:49 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]

Ik vind dit toch wel mooi
mooie kleindochter
Vond het ook wel grappig, Trump was duidelijk meer gecharmeerd van Hogan dan zijn kinderen. Hogan deed hij zon kushandje naar bij zijn kinderen leek hij verveeld. Melania wilde ook niks zeggen toen ze naar het podium geroepen werd. Jr heeft van zijn vader blijkbaar vooral geleerd dom te lullen en te liegen.
pi_214344467
quote:
81s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat het debat slecht was weten we nu wel. Mss zouden de mensen die hem sindsdien geinterviewd hebben hem daar eens naar kunnen vragen ipv te blijven zeiken over zijn aftreden.
Niet alsof Joe een helder antwoord zou geven. Elk interview is een ramp. Beetje wellis nietis doen met de interviewer bijvoorbeeld :')

Het is ook aan Joe he om interviews in richtingen te sturen die hem goed uitkomen. Hij kan ook gewoon zeggen laten we het over abortus hebben.
pi_214344503
twitter
pi_214344527
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Nou ja, spineless ... dat veronderstelt dat ze niet het beste voor hebben met wat er in November gebeurt. Kun je ook van Biden zeggen die zich herkandideerde ondanks ook toen al matige cijfers.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juli 2024 @ 23:07:49 #28
862 Arcee
Look closer
pi_214344528
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
"I'm 77... and my hair didn't age the past 50 years."
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 juli 2024 @ 23:08:53 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214344534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:03 schreef MoreDakka het volgende:
Abortus is een goed onderwerp van Democraten om over te praten. Maar ja, daarvoor hebben ze Harris naar voren geschoven en daar luistert niemand naar. Biden kan het ook niet uitleggen, dus tja.
Sinds het verboden is winnen Dems elke keer als ze daar op hameren. Kijk maar na.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214344549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Sinds het verboden is winnen Dems elke keer als ze daar op hameren. Kijk maar na.
Daar ben ik het mee eens. De nieuwe kandidaat zal daar dan ook op moeten blijven hameren. Trump is een populist dus heeft zijn toon gematigd, maar er is nog steeds ruimte om hem daar aan te vallen.
pi_214344558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, spineless ... dat veronderstelt een kwade bedoeling en dat is er natuurlijk niet.
Neu dat veronderstelt slap optreden, geen doorzettingsvermogen.
pi_214344563
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Neu dat veronderstelt slap optreden.
Vind tegen de eigen partijlijn ingaan niet slap.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214344573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vind tegen de eigen partijlijn ingaan niet slap.
Lichtman bedoelt natuurlijk met achter Biden gaan staan ipv hem gelijk opgeven en deze chaos.
pi_214344599
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lichtman bedoelt natuurlijk met achter Biden gaan staan ipv deze chaos.
Ja, ik vind het niet spineless om je uit te spreken tegen de kandidatuur van de voorman van je eigen partij. Integendeel.
pi_214344637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, ik vind het niet spineless om je uit te spreken tegen de kandidatuur van de voorman van je eigen partij. Integendeel.
Door te zeggen dat het Biden's keuze is en als Biden die keuze maakt dat ze vol achter hem zullen gaan staan.

En toen Biden die keuze maakte moest hij een nieuwe keuze maken van Pelosi :')

Wanneer gaan ze nu achter hem staan :?
pi_214344648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, spineless ... dat veronderstelt dat ze niet het beste voor hebben met wat er in November gebeurt. Kun je ook van Biden zeggen die zich herkandideerde ondanks ook toen al matige cijfers.
Ja die Lichtman is echt een joke. Hilarisch dat hij elk topic aangehaald wordt. Zegt ook veel dat hij zijn autoriteit voor zijn belachelijke analyse moet ontlenen aan dat hij al 65 jaar politiek volgt. Achter Biden aanlopen als lemmings de afgrond in is juist spineless. Denk dattie net als Biden over zijn hoogtepunt heen is.
pi_214344660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Door te zeggen dat het Biden's keuze is en als Biden die keuze maakt dat ze achter hem zullen staan.

En toen Biden die keuze maakte moest hij een nieuwe keuze maken van Pelosi :')
Ruthless lijkt me daar meer passend. Maar hoe dan ook, of het verstandig is, dat is een tweede en weet ik uiteraard ook niet.
pi_214344678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ruthless lijkt me daar meer passend. Maar hoe dan ook, of het verstandig is, dat is een tweede en weet ik uiteraard ook niet.
Erg doortastend is het dus allemaal niet en dat noemt hij spineless. Ze zijn al weken aan het emmeren.
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 23:23:42 #39
236264 crew  capricia
pi_214344685
Wat is de kans dat Michelle Obama op gaat voor president?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214344702
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef capricia het volgende:
Volgens de bookies minder dan zo'n 5%-10%... https://www.oddschecker.c(...)democratic-candidate
pi_214344703
quote:
Lijkt me nul komma nul.
  Moderator vrijdag 19 juli 2024 @ 23:26:29 #42
236264 crew  capricia
pi_214344716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Volgens de bookies minder dan zo'n 5%-10%... https://www.oddschecker.c(...)democratic-candidate
Hmm, dat is niet echt veel. Dank je.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214344721
quote:
nul
  vrijdag 19 juli 2024 @ 23:36:50 #44
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_214344837
Er zijn allemaal goede onderwerpen om Trump en de Republikeinen op aan te vallen maar dan moet je wel nog makkelijk hele zinnen in een gesprek kunnen fietsen en dat kan Biden niet meer.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 23:38:54 #45
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_214344868
Ik heb in de afgelopen topics eigenlijk helemaal niet gehoord waarom Biden nou zo'n geweldige kandidaat is die Trump even een poepie gaat laten ruiken in november en waarom Biden de beste keuze daarin is in plaats van een andere Democraat. Terwijl ik daar best nieuwsgierig naar ben, dus ik hoor het graag!
pi_214344879
-klopt niet-
pi_214344912
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb in de afgelopen topics eigenlijk helemaal niet gehoord waarom Biden nou zo'n geweldige kandidaat is die Trump even een poepie gaat laten ruiken in november en waarom Biden de beste keuze daarin is in plaats van een andere Democraat. Terwijl ik daar best nieuwsgierig naar ben, dus ik hoor het graag!
Omdat hij nu president is. Omdat hij vroeger goed was. Uit respec
pi_214344946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 23:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Eenvoudig: vanwege al zijn prestaties in zijn eerste termijn en al zijn plannen voor zijn tweede termijn.

twitter

quote:
But his ambitions are no secret, and his goals for child care, community college and prescription drugs have been laid out in detail during the Democrat's first term. He also has unfulfilled promises on civil rights, such as protecting access to the ballot box, preventing police misconduct and restoring the nationwide right to abortion. Banning firearms known as assault rifles remains a priority as well.
pi_214345089
Meta CEO Mark Zuckerberg praised Republican presidential nominee Donald Trump’s response to nearly being assassinated, calling his raised fist after the incident “one of the most badass things I’ve ever seen in my life.”

https://www.nbcnews.com/t(...)n-attempt-rcna162777
De enige echte.
pi_214345107
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 22:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Ik vind dit wel een treffend filmpje, als je als vrouw verkracht wordt, moet je de zwangerschap gewoon doorzetten.

Dankzij de prettige figuren die Roe versus Wade afgeschaft hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door luxerobots op 20-07-2024 00:17:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')