Pics daarvan lijkt me hilarischquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef Fogel het volgende:
Maar volgens mij lag er een @:st0kpater in de bosjes hier….
Of een filmpje (met ondertitels) als hij uit de bosjes geslopen komt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pics daarvan lijkt me hilarisch
onderweg naar Bruno om pizza te halenquote:
Hey die afslag heb ik net ook gezienquote:
Woah die zag ik net ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Iets met vroege fogelsquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Als hij maar lol heeft voordat hij weer wegvliegtquote:
Ik vermoed dat die snel weer gelegd wordt!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
Daar is ie in 2010 al geweestquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Nu nog ff iets hoger. Ik rij vrijdag naar Hellendoorn.
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.quote:
Dat snap ik dan ook wel weer, eerst maar eens kijken waar ie nu terecht komt, het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:24 schreef Fogel het volgende:
3 landen in een dag!
De stok is ontvoerd!?
[ afbeelding ]Ga eens naar rechts met die lage snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechtsquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga eens naar rechts met die lage snelheid
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
Ik ga zo naar mijn bed, plop net mijn laatste biertje (voor het slapen gaan) open dus proostquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.
Maar… stand by voor de stok-update.
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
De slome huurauto is een i20 met winterbanden. Vanaf de 160 is die te onstabiel om sneller te willen rijden. Echt geen idee waarom ze er middenin de zomer winterbanden onder frottenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |