Bij een vriend van me, gewoon een ouderwets lekkere avond met lekker eten, spelletjes, bier, en veel lachen.quote:
Hahaha jepquote:Op zondag 21 juli 2024 10:18 schreef BillDauterive het volgende:
Wat mooi die ups en downs, molloot! Dat je soms denkt dat alles goed komt, dat je het soms niet meer ziet zitten. Volgens mij is het wel een beetje vergelijkbaar met de songfestivalweek. Daar moet ik ook altijd even van bijkomen
Veel plezier!quote:Op zondag 21 juli 2024 12:22 schreef H_T het volgende:
Ik ga eens een kijkje nemen op de Tilburgse kermis. Ik ga er met de trein heen, dus ik hoop dat jullie geen reisplannen hebben
Niet in Nederland iigquote:Op zondag 21 juli 2024 12:22 schreef H_T het volgende:
Ik ga eens een kijkje nemen op de Tilburgse kermis. Ik ga er met de trein heen, dus ik hoop dat jullie geen reisplannen hebben
Hopelijk regent en onweert het daar niet zo stevig als hier.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:22 schreef H_T het volgende:
Dat hoop ik ook, want ik heb geen jas of zoiets meequote:Op zondag 21 juli 2024 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hopelijk regent en onweert het daar niet zo stevig als hier.
Daarnaast lijkt de kermis me niet de beste plek tijdens een onweersbui.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want ik heb geen jas of zoiets mee
Een hoop hoge metalen stellages om je heen brengt een zeker risico met zich mee jaquote:Op zondag 21 juli 2024 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt de kermis me niet de beste plek tijdens een onweersbui.
Oh dus vandaar dat het gisteren zo goed ging met de trein.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:22 schreef H_T het volgende:
Gisteren ben ik mijn dorp niet uit geweestquote:Op zondag 21 juli 2024 13:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh dus vandaar dat het gisteren zo goed ging met de trein.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een hoop hoge metalen stellages om je heen brengt een zeker risico met zich mee jaMaar wat is leven zonder een beetje spanning?
De lucht is grijs maar wel droog, prima!quote:
Defecte trein op de terugweg, half uur extra reistijd! Het is geen totaal verkeersinfarct, maar het is goed dat ik het nog niet helemaal verleerd benquote:Op zondag 21 juli 2024 12:22 schreef H_T het volgende:
En nu zijn die roze sokken ook helemaal wit?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een hele domme fout gemaakt door de witte sokken te wassen met een paar roze sokken
Ze dachten waarschijnlijk dat je het nu wel opgegeven zou hebbenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
Die trein die niet zou gaan rijdt gewoon, zelfs met mij erin. Je kunt ze ook nooit vertrouwen
Muwhahahahahahaquote:Op zondag 21 juli 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze dachten waarschijnlijk dat je het nu wel opgegeven zou hebben
Dit is gewoon een listquote:Op zondag 21 juli 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze dachten waarschijnlijk dat je het nu wel opgegeven zou hebben
De afstandsbediening, de huissleutels en het wachtwoord van de website van de dierenwinkel (met onmogelijk zware eisen) zijn alle mensen toch geregeld kwijt?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef Arizona het volgende:
Oh en we zijn de afstandsbediening van de tv kwijt. HOE DAN
Wtf. Dus ze erkenden dat ze gewoon fout zaten?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:50 schreef Arizona het volgende:
Wij wachten gvd al 75 minuten op ons eten. NM belde net naar die zaak en ze hadden de bestelling gekregen, maar nog geen idee wanneer het bezorgd wordt.![]()
Hier bestellen we dus niet weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Wel een goede slogan. Een beetje in de sfeer van “Laat Lubbers zijn karwei afmaken.”quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Nou, Amerika. Geef het witte huis nu maar alvast weer terug aan Trump.
Dat was met Biden sowieso wel gebeurdquote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Nou, dit lijkt me juist de manier om Trump te pakken eigenlijk. Frisse jonge tegenstander, met een beheerst en rustig verhaal.'Tijd voor een nieuwe generatie' zoiets kan het best aardig doen.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef NailQueen het volgende:
Ja, helaas welquote:
Jaaa, we gaan sowieso dit bij bedrijf A neerleggen want zij zijn verantwoordelijk maar leuk is anders. Ook zo zonde dat je een product wat eigenlijk nog jaren mee kon nu moet gaan vervangen.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel een goede slogan. Een beetje in de sfeer van “Laat Lubbers zijn karwei afmaken.”
“Geef Trump zijn Witte Huis terug”
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wtf. Dus ze erkenden dat ze gewoon fout zaten?
Wij hebben ook nog een verhaal over onze airco's.....Pfff wat een gedoe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt uiteindelijk vast wel goed, maar je hebt er vreselijl veel gedoe mee.
Ik heb de moed opgegeven en een tosti gemaakt![]()
Gebeurt mij ook wel eensquote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef Arizona het volgende:
Oh en we zijn de afstandsbediening van de tv kwijt. HOE DAN
ALLES afgezocht en gevoeld. Met een zaklamp onder de bank geschenen. Daar diverse pakjes zakdoeken en kattenspeeltjes teruggevondenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook wel eensVaak tussen of achter de kussens van de bank
Verstandige keuze, hopelijk gaat de partij nu ook verstandige vervolgstappen nemen en laten ze dit niet uitlopen op een grote shitshowquote:
Denk dat ze nu juist meer kans maken dan met grandpa Joe.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
True. Maar het is nu duidelijk gespeeld.
Je mag toch verwachten dat ze nu wel een fatsoenlijk plan klaar hebben liggen. Al acht ik de kans groot dat ze dat niet hebbenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze, hopelijk gaat de partij nu ook verstandige vervolgstappen nemen en laten ze dit niet uitlopen op een grote shitshow
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat ze nu wel een fatsoenlijk plan klaar hebben liggen. Al acht ik de kans groot dat ze dat niet hebben
Sneller een keuze gemaakt dan Pierre Kartner. Al is het naar voren schuiven van de VP vrij standaard. Al is Harris van wat ik zo hoor niet heel erg populair.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ x ]
Dit lijkt op het begin van een plan!
Wat ook nog wel eens werkt bij mij is op de bank gaan zitten. Gaat dan ineens de tv uit of op een andere zender dan zit je goedquote:Op zondag 21 juli 2024 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
ALLES afgezocht en gevoeld. Met een zaklamp onder de bank geschenen. Daar diverse pakjes zakdoeken en kattenspeeltjes teruggevondenmaar geen AB.
Het is in principe de logische keuze, ja, maar ook wel een risicovolle keuze. Benieuwd of er nu snel een aantal kopstukken van de partij hierin meegaan, of dat er andere namen boven komen drijven en we een ongekende hoeveelheid infighting gaan zien.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sneller een keuze gemaakt dan Pierre Kartner. Al is het naar voren schuiven van de VP vrij standaard. Al is Harris van wat ik zo hoor niet heel erg populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |