abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214476728
Overigens, laatst was ik bij een running clinic van marathonloper Frank F en hij zei dat het idee dat je op een lege maag moet lopen om beter te worden wetenschappelijk gezien al weer achterhaald is en eigenlijk alleen maar afbreekt. Dus: vreten ^O^
pi_214481966
Je moet het niet doen om beter te worden, dat klopt.
Maar het kan geen kwaad om het te doen, dan wel niet te lang of niet te snel.
Maar niks mis met een rustig duurloopje van 45 minuten en nadien een ontbijt bv.
pi_214482170
Ben toevallig van plan om morgenochtend voor werk te gaan. 1x eerder gedaan een jaar geleden, voelde echt beroerd. Maar ook wel vaker het plan gehad maar toen toch te lui met opstaan. :P

koekoek

Hmmm morgen 18 om er 500k van te maken

[ Bericht 11% gewijzigd door Evangelion op 30-07-2024 20:59:27 ]
pi_214484800
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Tracksmith het volgende:
Maar niks mis met een rustig duurloopje van 45 minuten en nadien een ontbijt bv.
Elke keer dat je dat doet is er ergens op de wereld een kat die dat niks kan schelen.
pi_214485960
Door de 1000km voor dit jaar *O*
pi_214487592
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Tracksmith het volgende:
Voor vrouwen wel, daar zorgt het voor hormonale disbalans waarmee je op termijn meer afbreekt. Dr. Stacy Sims schrijft hier veel over. Overigens hoeft het niet heel veel te zijn wat je dan van tevoren eet, gaat niet om de hoeveelheid voeding maar om het signaal naar je hersenen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214489761
Zo, alles voor Valencia geboekt (hotel, vlucht, auto), nu nog een startbewijs. Gaan met zn 2en lopen, de andere heeft gisteren viavia 1 bewijs geregeld. Ik sta 1405 ofzo op die waiting list: haal je t normaal gesproken tegen die tijd wel of moet ik actiever marktplaats facebook en andere sites afstruinen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214490522
Morgen beginnen aan de voorbereiding op de HM van Eindhoven *O* let's goooo
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 juli 2024 @ 23:20:55 #109
426493 crew  PippenScottie
pi_214499790
Ik heb vanavond laat een rondje gelopen. Het weer was perfect.

Ik kom van een coronamaand af en mijn conditie was om te huilen, maar nu had ik wel een lekkere 6 km gelopen. Op het eind voelde ik de runners high. Ik had hem gemist.
My friends all drive horses
  donderdag 1 augustus 2024 @ 08:45:27 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214501816
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:33 schreef kalinhos het volgende:
Zo, alles voor Valencia geboekt (hotel, vlucht, auto), nu nog een startbewijs. Gaan met zn 2en lopen, de andere heeft gisteren viavia 1 bewijs geregeld. Ik sta 1405 ofzo op die waiting list: haal je t normaal gesproken tegen die tijd wel of moet ik actiever marktplaats facebook en andere sites afstruinen?
Oei, die had ik dan via een bureau geboekt met zekerheid van startbewijs (zoals Tui sports bijv.).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214502067
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oei, die had ik dan via een bureau geboekt met zekerheid van startbewijs (zoals Tui sports bijv.).
Snap ik ook niet zo goed, alles boeken behalve je startbewijs..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214502536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Omdat dat uiteindelijk altijd wel goed komt, en ik het zelf leuk vindt alles apart te boeken. Gechargeerd, er gaan altijd mensen hun kruisbanden en enkelbanden nog afscheuren de komende maanden.

TUI biedt het ook aan ja, maar zelf regelen scheelt je zo een paar honderd euro

[ Bericht 6% gewijzigd door kalinhos op 01-08-2024 09:58:13 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214503304
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen beginnen aan de voorbereiding op de HM van Eindhoven *O* let's goooo
Succes, ik start 2 september met mijn schema :).

Tickets geboekt, hotel ook *O*
pi_214505705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Inmiddels via facebook gelukt :o
pi_214510339
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 12:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Inmiddels via facebook gelukt :o
Hoop wel via een betrouwbare contactpersoon. Ik las afgelopen voorjaar, bij de marathons, veel over charlatans.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_214511329
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 17:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Hoop wel via een betrouwbare contactpersoon. Ik las afgelopen voorjaar, bij de marathons, veel over charlatans.
Het is een waterdicht systeem. Wat er gebeurt:
Loper beheert zn registratie en zegt: ik wil t overdragen
Dan wordt er een code gegenereerd
Ik voer die code in op de site vd marathon
En dan krijg ik een formulier om het te personaliseren en het te betalen (200). Dus ik heb nu gelijk betaald en heb per mail de bevestiging gekregen etc.

Indien een loper alleen zegt: ik doe niet mee, hier is mn inschrijving terug voor de volgende op de wachtlijst: dan moet de loper 5 fee ofzo betalen. Dus het is in het voordeel van de stoppende loper om al iemand te hebben om die code over te dragen.

(Wat ik wel merkte op de facebook pagina is dat er een hoop oplichters waren die eerst een aanbetaling wilden. Die moet je vermijden of uitlachen)

[ Bericht 2% gewijzigd door kalinhos op 01-08-2024 19:14:29 ]
pi_214528701
Nou dat wordt antibioticakuur #2 dit jaar aan de rode schietschijf op mijn been te zien. Morgen meteen huisarts.
Hopelijk krijg ik geen (vermoeidheids)klachten. :(

Veels te gevaarlijk dat buiten komen.
pi_214532838
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 21:02 schreef Evangelion het volgende:

[..]
MP runs zijn dan ook verzonnen door Satan
Dat voorspelt niet veel goeds voor mij.. :P

Begin weer lekker te lopen na wat pijntjes die ik van de Chouffe Challenge had overgehouden, niets bijzonders, maar moest gewoon iets langer herstellen. Dus vandaag wou ik weer een wat langer loopje doen, aangezien ik dit weekend ook in een tentje zit met mijn gezin, dus er niet veel gelopen gaat worden ben ik bang. Voor mezelf een leuke training in elkaar gezet met 2 blokken van 6km op ongeveer HM tempo. Konden de Endorphin Pro ook weer eens uit de kast, beetje zonde om die te laten verstoffen :+ . Maar eerlijk gezegd ging de training echt wel erg lekker, op het eind van het 2e blok moest ik nog 3km om de HM af te maken in een leuk tempo, dus de laatste 6 zijn iets meer dan 9km geworden, al gingen de laatste 3km nog net iets minder snel.
Ging zo lekker dat ik zelfs stiekem zit te kijken of ik dit najaar niet ook een marathon kan gaan uitzoeken, had met mezelf eigenlijk afgesproken dat ik dat pas zou doen als de kinderen iets ouder zijn (nu 2 en 5) en ik wat meer tijd heb voor de langere duurlopen. Maar begint op deze manier toch wel weer te kriebelen. :+
pi_214551413
👀👀

twitter
pi_214551811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
👀👀

[ x ]
Bij armen moet ik altijd denken aan Murakami die een ultra loopt.
quote:
After drinking water and stretching, I set out on the road again. Now it was just run and run until the finish line. As soon as I set off again, though, I realized something was wrong. My leg muscles had tightened up like a piece of old, hard rubber. I still had lots of stamina, and my breathing was regular, but my legs had a mind of their own. I had plenty of desire to run, but my legs had their own opinion about this.

I gave up on my disobedient legs and started focusing on my upper body. I swung my arms wide as I ran, making my upper body swing, transmitting the momentum to my lower body. Using that momentum, I was able to push my legs forward (after the race, though, my wrists were swollen). Naturally, you can only go at a snail’s pace running like this, in a form not much different from a fast walk. But ever so slowly, as if it dawned on them again what their job was, or perhaps as if they’d resigned themselves to fate, my leg muscles began to perform normally and I was able to run pretty much the way I usually run. Thankfully.

...

I had been transformed into a being on autopilot, whose sole purpose was to rhythmically swing his arms back and forth, move his legs forward one step at a time. I didn’t think about anything. I didn’t feel anything. I realized all of a sudden that even physical pain had all but vanished. Or maybe it was shoved into some unseen corner, like some ugly furniture you can’t get rid of.
Mijn armen zijn wel lui bij het hardlopen. De linker in ieder geval.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 augustus 2024 @ 10:15:58 #121
426493 crew  PippenScottie
pi_214554573
Hardlopen plannen tijdens de Olympische Spelen is nog een sport op zich.

Vanochtend nog een rondje tussendoor gepropt. Ik zit weer op 5.10 per kilometer en daar ben ik wel blij mee. Nu moet ik dit alleen nog 10 kilometer volhouden.
My friends all drive horses
pi_214572202
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Nou dat wordt antibioticakuur #2 dit jaar aan de rode schietschijf op mijn been te zien. Morgen meteen huisarts.
Hopelijk krijg ik geen (vermoeidheids)klachten. :(

Veels te gevaarlijk dat buiten komen.
Wat heb je dan, een teek?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214574202
Vanochtend over het totaal van vorig jaar heen gegaan :) Dit jaar dus al meer gelopen als vorig jaar, en ook als het jaar ervoor, en deze maand ga ik ook nog wel een totaal van 2022 overstijgen (dat is nog minder dan 30 km). Wat dat betreft gaat het dus goed.
Met de kleine gaat het ook goed, af en toe is het wat puzzelen, en ik loop inderdaad wat korter en dus wat intensiever, zoals gepland. Ben ook zo'n Garmin programma gaan doen, maar dat gaat niet echt lekker. Haal de tempo's vaak maar net, en vooral bij intervallen eigenlijk alleen als ik wat extra rust neem. Op een gegeven moment op maandag 50 min easy (5 min WU, 30 min tempo 1, dan nog 10 min tempo 1, en 5 min CD), en de dinsdag erna was de lange duurloop, en die was ook 50 min (5 min WU, 40 min tempo 1, 5 min CD), dus eigenlijk was een 'easy run' precies hetzelfde als een 'long run'.
  maandag 5 augustus 2024 @ 15:02:10 #124
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_214577907
*O* 2 september eindelijk eerste oogoperatie. Daarna kan ik de wereld weer scherp en kleurrijk zien, en ook weer wat veiliger hardlopen *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 5 augustus 2024 @ 15:02:35 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214577913
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
Hardlopen plannen tijdens de Olympische Spelen is nog een sport op zich.

Vanochtend nog een rondje tussendoor gepropt. Ik zit weer op 5.10 per kilometer en daar ben ik wel blij mee. Nu moet ik dit alleen nog 10 kilometer volhouden.
Netjes, ik zat laatst op 5:21/km op de 10k. Was toch wel aardig doorbuffelen, maar goed is niet heel beroerd voor mijn leeftijd (50+) natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')