Ik ben Amy-Roooooos vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Straks de grote verdwijntruc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Geen enkele goocheltruc van René kunnen zien
Jawel hoor, de karakters moeten mog even indalen maar de montage, voiceover en setting is als vanoudsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik kom er nog niet helemaal in. Jullie wel?
Ja zit gelukkig aardig wat tempo in, slim om met 4 te beginnen en niet meteen alle 8.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit er al weer in.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat jasje van Robert Jan, wat een heerlijkheid.
Ja de meningen over dit onderwerp lopen altijd erg uiteen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Oh ik ben een halve kakker dus ik kan hier goed mee. Ze zijn ook allebei sympathiek.quote:
ik snap dat wel. als je uit de grote stad komt denk je 'waar GAAT dit over?', maar op het platteland kun je bijnaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Er komen echt nog leuke kandidaten bij.quote:
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kan geen hoogte krijgen van Robert Jan, wat hij van Els vindt. Hij houdt het spannend.
Ik zou dat erg jammer vinden maar wellicht is er gewoon nog een jonge Els waar we ook mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,
tikkeltje te jong zal gaan.
Echt hequote:
Dat was duidelijk niet de enige redenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:18 schreef Xilia het volgende:
Is deze al gereekst? @:Dotteke @:Lavenderr
Paul Artjelerie Veenhuizenquote:Op woensdag 17 juli 2024 02:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die vriend van Robert Jan is een Legend![]()
Idd jaquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Iris is gewoon de vrouwelijke versie van die man uit Thailand, zuipen, roken, niet koken, constant vrienden om haar heen. Niet verdiepen in mensen en ze wegsturen om idiote redenen. Dat soort mensen vinden zichzelf ook echt een catch.
Iris leek me wel een lieve vrouw maar misschien is ze toch iets minder zorgzaam dan gedacht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Iris is gewoon de vrouwelijke versie van die man uit Thailand, zuipen, roken, niet koken, constant vrienden om haar heen. Niet verdiepen in mensen en ze wegsturen om idiote redenen. Dat soort mensen vinden zichzelf ook echt een catch.
Ik vind haar heel vies, met dat koffie-en-peukontbijt. Pluishaar en gele tandjes. en elke dag een kegel. Brrr.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik heb nog niets gezien van dit seizoenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:mizzezamy Kijk je dit ook misschien? Graag jouw mening over het perfecte koppel Els en Robert Jan.
Als boa is een rijbewijs toch ook best handig?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik las dat Rene opsporingsambtenaar is. Ik dacht even aan rechercheur ofzo, maar je kan ook 'bijzonder opsoringsambtenaar' zijn. Boa. Dus bv. foutparkeerders beboetenDat zie ik 'm dan eerder gedaan hebben..!
Heb wel een beetje meelij met hem. Hij probeert het zo hard, maar het gaat helemaal mis.
Oh ja, lijkt me typisch een BOA. Dat zijn ook altijd van die superirritante figuren die menen dat ze heel wat zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik las dat Rene opsporingsambtenaar is. Ik dacht even aan rechercheur ofzo, maar je kan ook 'bijzonder opsoringsambtenaar' zijn. Boa. Dus bv. foutparkeerders beboetenDat zie ik 'm dan eerder gedaan hebben..!
Heb wel een beetje meelij met hem. Hij probeert het zo hard, maar het gaat helemaal mis.
Die gaan bijna altijd op de fiets.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als boa is een rijbewijs toch ook best handig?
Rene is m’n buurman.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Oh ja Thijz met een Z ,want dat maakt hem bijzonderquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je zin om met mij te leven
Als Thijz populair wordt, wordt dit een meme
Zou hij het zelf zo gepresenteerd hebben bij RTL of heet hij echt zo?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja Thijz met een Z ,want dat maakt hem bijzonder
Ja dat vraag ik me ook af , bij Boulevard hadden ze het ook al over die Zquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou hij het zelf zo gepresenteerd hebben bij RTL of heet hij echt zo?
Geen idee hoe je die naam niet spastisch kunt uitspreken met een z op het eind.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af , bij Boulevard hadden ze het ook al over die Z
Ik ken ook een Zara. “Spreek je gewoon uit als Sara maar we vonden de spelling leuk omdat de naam met S zo populair was.”quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je die naam niet spastisch kunt uitspreken met een z op het eind.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Zara. “Spreek je gewoon uit als Sara maar we vonden de spelling leuk omdat de naam met S zo populair was.”
Ja preciezquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je die naam niet spastisch kunt uitspreken met een z op het eind.
Anja heeft er zin in. Heerlijke mensen zijn dat.quote:
Zou ze ook zo’n mooie boom hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Denk dat Anja een stuk beter te pruimen is dan Petri.
Petri was vreselijk , die Anja lijkt me wel grappig.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Denk dat Anja een stuk beter te pruimen is dan Petri.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anja heeft er zin in. Heerlijke mensen zijn dat.
Gadverquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zoekt iemand die er ook mee overweg kan
Ik vind dit een provinciale boerin.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze te weinig stinkt voor Thijz
Frankrijk echt altijd een grauwe zooiquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig is dat toch, zowel Schotland als Frankrijk grijs. En Schotland straalt wel gezellig en mooiheid uit.
Mede mogelijk gemaakt door het volk dat er woont.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Frankrijk echt altijd een grauwe zooi
Elk jaar weerquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij is net 3 minuten binnen en dan nog een camera erbij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou denken dat hij te stil is voor haar
Open rioolquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:27 schreef PirE het volgende:
Ben benieuwd hoe dat zwembad van Thijzz eruitziet.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg telefoon. Wat bedoelt ze met dat hij snel conclusie trekt?
En dan die spookstraatjes en overal luiken dicht. Je ziet er geen hond. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Alsof de regisseur het erom doet. "oh zon! geen draaidag vandaag mensen"quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:31 schreef lily het volgende:
[..]
En dan die spookstraatjes en overal luiken dicht. Je ziet er geen hond. Verschrikkelijk.
Koorts/ herpes-lip eraan over gehouden.quote:
Eigenlijk dus toch weer een beetje een Petri.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:14 schreef golfer het volgende:
Anja zoekt eigenlijk een latrelatie.
Een zeeman.
Het kan wel, liefde op het eerste gezicht in het echt kan ook. Maar verliefd op het idee zou ook kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:49 schreef Aventura het volgende:
Joop is verliefd op het idee, denk ik. Want je kan niet echt zo gek zijn op iemand die je in een video hebt gezien en vervolgens nog maar een paar uur 'irl'.
Hm ja, oke liefde op het eerste gezicht kan denk ik wel, maar ik vind het verdacht, omdat hij ook al die video had gezien. Ik denk dat liefde op het eerste gezicht wellicht vaker voorkomt in levende lijve. Het komt gewoon zo gemaakt over, alsof hij een script afdraait.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan wel, liefde op het eerste gezicht in het echt kan ook. Maar verliefd op het idee zou ook kunnen.
Nee hoor. Ik kende Liesbeth heel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:48 schreef Battlecruiser het volgende:
Anja lijkt trouwens sprekend op Liesbeth den Uyl….
Eens.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop zo dat het wat wordt tussen Els en Robert Jan
Ik denk dat het ook wel de leeftijd is, we hebben dit nu best wel vaak gezien bij de oudere deelnemers. Die kerel met die bril vorig jaar bij Marian bijvoorbeeld was ook zo'n type.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm ja, oke liefde op het eerste gezicht kan denk ik wel, maar ik vind het verdacht, omdat hij ook al die video had gezien. Ik denk dat liefde op het eerste gezicht wellicht vaker voorkomt in levende lijve. Het komt gewoon zo gemaakt over, alsof hij een script afdraait.
Passen prima bij elkaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Joop is binnen een minuut al helemaal hoteldebotel, dat kan alleen maar mis gaan...
Dat laatste klinkt logischerquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan wel, liefde op het eerste gezicht in het echt kan ook. Maar verliefd op het idee zou ook kunnen.
Zij past perfect in die setting van "vrinden" en "oud geld" dat Robert-Jan uitstraalt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)ult-vriendin-relatiequote:Hij omschrijft Tinie, zoals zijn vriendin heet, als een 'knappe, liefdevolle vrouw die mij wel te eten geeft'.
Zure man.quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:49 schreef AgnesGru het volgende:
René heeft een nieuwe vriendin en deelt nog even een leuk sneertje uit
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)ult-vriendin-relatie
Sileentjequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Silenus het volgende:
Vind het nu al een prachtig seizoen. Met sterren van de show Anja / Petri 2.0, Robert-Jan en Thijz.
Het is toch echt een prestatie van de redactie om weer dit soort types te vinden. Vooral Robert-Jan die zijn corps-tijd gewoon nooit ontgroeid is.En ik hoop nog meer te zien van die huisvrienden van Thijz.
De enige die ik totaal niet interessant vindt is Mike. Kraak nog smaak die vent, geen diepgang. Doet me denken aan Mount Joy maar nu blijft dat zweverige geneuzel gelukkig achterwege.
We hebben nog een paar B&B-eigenaren niet echt gezien:quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Silenus het volgende:
Vind het nu al een prachtig seizoen. Met sterren van de show Anja / Petri 2.0, Robert-Jan en Thijz.
Het is toch echt een prestatie van de redactie om weer dit soort types te vinden. Vooral Robert-Jan die zijn corps-tijd gewoon nooit ontgroeid is.En ik hoop nog meer te zien van die huisvrienden van Thijz.
De enige die ik totaal niet interessant vindt is Mike. Kraak nog smaak die vent, geen diepgang. Doet me denken aan Mount Joy maar nu blijft dat zweverige geneuzel gelukkig achterwege.
Ik leef nogquote:
Klopt, al lijken die op het allereerste oog wat minder excentriek. Maar ik hoop dat hier ook wat moois tussen zit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog een paar B&B-eigenaren niet echt gezien:
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika
- Arno (47) in het Franse Payzac en
- Albert (64) in Spanje
Hij heeft ergens wel een punt. Vind het best onbeschoft dat je niet even een ontbijtje maakt voor je gast.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zure man.(Of ze schrijven dit weer lekker met veel bombarie.)
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Joop is binnen een minuut al helemaal hoteldebotel, dat kan alleen maar mis gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 18-07-2024 14:06:27 ]
Je moet wat om ook de jeugdigere kijker te interesseren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Silenus het volgende:
Helemaal omdat het Bed & Breakfast heet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
Hij heeft ergens wel een punt. Vind het best onbeschoft dat je niet even een ontbijtje maakt voor je gast.
Ik bedoelde meer er zo achteraf op terugkomen, ik zou de eer aan mezelf houden. (Zeg ik nu makkelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Vind het best onbeschoft dat je niet even een ontbijtje maakt voor je gast.
Ik kijk niet vooruit, dus wellicht is dit een spoilerquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind die Els veel te stijf voor een leven in dat gebied. En ik vind haar nep. Met die handen voor haar gezicht toen ze moest lachen. Zo'n toneelstukje van kijk mij de deftige dame zijn.
Die Annemarie (?) is veel echter, maar heel erg niet op haar gemak. Maar dat kan ook komen doordat ze zich heel klein voelt bij Els.
Dit dus, zij was totaal niet gastvrij richting hemquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zag in elk geval niks in de broer van Peter Gillisquote:Op woensdag 17 juli 2024 22:14 schreef golfer het volgende:
Anja zoekt eigenlijk een latrelatie.
Een zeeman.
Ja, sorry, dit kwam hoger in mij AT te staan, niet gezien dat dit het gewone topic was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk niet vooruit, dus wellicht is dit een spoiler
Gedaan, nam aan dat iedereen het onderhand wel weet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
@:dotteke kun je een melding in het reageervak plaatsen over het niet spoileren?Dan is het wellicht duidelijker.
Checkquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Anja lijkt veel leuker dan die (allemaal) oude mannen
Welkom in Frankrijk, het land van de zeikstralen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef JOHANK88 het volgende:
jeetje hij heeft gewoon een kleine auto bij zich om koffie mee te zetten
Ze leest mee!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Zulke heftige wenkbrauwen en dan nul mascara. Nee, niet mooi.
Goed dat het je ex is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Mijn ex zou nu redeneren; ja maar zij probeert zijn koffie ook niet. Dus zij is net zo fout als hem blablablabla
Ook wel erg lief voor een hetero man. Misschien heb je gelijk.quote:
quote:
quote:
Ik blijf het bizar vinden dat hij bijna 60 is. Goeie genen.quote:
Ik vind z’n dochter wel een beetje TE gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij bijna 60 is. Goeie genen.
Ook een goed uiterlijk net als de vader.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind z’n dochter wel een beetje TE gemaakt
Jeetje Alp. Ooit buiten Europa geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef alpeko het volgende:
Dit uitstapje naar ZA hoeft van mij niet zo
Op 3 continenten al is het maar marginaal. Afrika, Azië en Europa.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje Alp. Ooit buiten Europa geweest?
Blijf jij maar lekker veilig elk jaar in Spanje en Italië.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op 3 continenten al is het maar marginaal. Afrika, Azië en Europa.
quote:
Hier gaat iets mis Pi. Al in heel veel Europese landen geweest. Afgezien van Noord-Amerika kan de rest me gestolen worden eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker veilig elk jaar in Spanje en Italië.
Nee maar om elk huis in ZA staat een groot hek en al helemaal bij dit soort lodges.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik ga iets ontwetends vragen; is het daar wel veilig qua criminaliteit?
Ik vind dat wel eng, maar ik ben ook wel een mietje hoor qua reizen etc.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee maar om elk huis in ZA staat een groot hek en al helemaal bij dit soort lodges.
2 miljoen hectare met een hek er omheenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Lekker met @alpeko in Europa tripjes maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik vind dat wel eng, maar ik ben ook wel een mietje hoor qua reizen etc.
Gewoon 's avond binnen blijven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat wil je nu precies zeggen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker met @:alpeko in Europa tripjes maken.
Nee dat Zuid-Afrika leuk is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen?Dat je bereisd bent?
Zitten die niet meer in Noord-Afrika?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:05 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
tot je op een zaagschubadder stapt
Ja maar ik ben licht hysterisch aangelegdquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten die niet meer in Noord-Afrika?
Familie van @Geschiedkundige ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben licht hysterisch aangelegd
Omg Johan ik ook!quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben licht hysterisch aangelegd
Die heeft geweldig haar. Ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
ik wou dat ik 5% van dat haar van charlotte had, daar kon ik de komende 40 jaar mee vooruit
Goed voorhoofdje botox.quote:
En vooral in dit programma.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
Hoe verfrissend om eens een stel olifanten aan een zongebakken rivierbedding te zien,
in plaats van alleen maar natte koeien en paarden ergens in een gribus in Frankrijk
Dit is toch ook het 1e jaar zonder Portugal.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En vooral in dit programma.We herkauwen Spanje en Frankrijk elk seizoen.
Ik vind Schotland wel een plaatje hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
Hoe verfrissend om eens een stel olifanten aan een zongebakken rivierbedding te zien,
in plaats van alleen maar natte koeien en paarden ergens in een gribus in Frankrijk
Portugal vind ik wel leuk. Spanje en Frankrijk niet. Maar Mike en het watersporten wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:18 schreef PirE het volgende:
Joop moet de bush van Anja trimmen.
[..]
Dit is toch ook het 1e jaar zonder Portugal.
Als dit Boer zoekt Vrouw was dan merkte iedereen de dochter van Robert-Jan op.quote:
zo'n familie die zo netjes en beschaafd is maar 's avonds met een slok op gewoon doodleukquote:
Omg ahhahaahhaha van die mensen die dan helemaal in shock zijn als je kat ineens gaat sleetje rijden over de deurmatquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zo'n familie die zo netjes en beschaafd is maar 's avonds met een slok op gewoon doodleuk
een lokale boer van de weg rijdt en dan in een greppel schopt
Terwijl de vrouw des huizes dat zelf ook wel eens doet, met kerst, na 27 glazen wijn. Maar dat is iets andersquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Omg ahhahaahhaha van die mensen die dan helemaal in shock zijn als je kat ineens gaat sleetje rijden over de deurmat
Hahahhahahahhaahhahahahahahhahhaquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Terwijl de vrouw des huizes dat zelf ook wel eens doet, met kerst, na 27 glazen wijn. Maar dat is iets anders
terugkerend thema op aardequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef Fascination het volgende:
Goh een man die geen vragen stelt. Terugkerend thema in dit programma
Beter nu meteen. Anders zit je net kennis te maken met de nieuwe en dan gaat Joop met demonstratiefquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou Joop naar huis sturen zodra de volgende er is.
Ik zou dat niet zo erg vinden, maar de combinatie camera + happening wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef JOHANK88 het volgende:
arme vrouw, loopt meteen een hele happening binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |