Ik ben Amy-Roooooos vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Straks de grote verdwijntruc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Geen enkele goocheltruc van René kunnen zien
Jawel hoor, de karakters moeten mog even indalen maar de montage, voiceover en setting is als vanoudsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik kom er nog niet helemaal in. Jullie wel?
Ja zit gelukkig aardig wat tempo in, slim om met 4 te beginnen en niet meteen alle 8.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit er al weer in.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat jasje van Robert Jan, wat een heerlijkheid.
Ja de meningen over dit onderwerp lopen altijd erg uiteen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Oh ik ben een halve kakker dus ik kan hier goed mee. Ze zijn ook allebei sympathiek.quote:
ik snap dat wel. als je uit de grote stad komt denk je 'waar GAAT dit over?', maar op het platteland kun je bijnaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Er komen echt nog leuke kandidaten bij.quote:
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kan geen hoogte krijgen van Robert Jan, wat hij van Els vindt. Hij houdt het spannend.
Ik zou dat erg jammer vinden maar wellicht is er gewoon nog een jonge Els waar we ook mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,
tikkeltje te jong zal gaan.
Echt hequote:
Dat was duidelijk niet de enige redenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:18 schreef Xilia het volgende:
Is deze al gereekst? @:Dotteke @:Lavenderr
Paul Artjelerie Veenhuizenquote:Op woensdag 17 juli 2024 02:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die vriend van Robert Jan is een Legend![]()
Idd jaquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Iris is gewoon de vrouwelijke versie van die man uit Thailand, zuipen, roken, niet koken, constant vrienden om haar heen. Niet verdiepen in mensen en ze wegsturen om idiote redenen. Dat soort mensen vinden zichzelf ook echt een catch.
Iris leek me wel een lieve vrouw maar misschien is ze toch iets minder zorgzaam dan gedacht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Iris is gewoon de vrouwelijke versie van die man uit Thailand, zuipen, roken, niet koken, constant vrienden om haar heen. Niet verdiepen in mensen en ze wegsturen om idiote redenen. Dat soort mensen vinden zichzelf ook echt een catch.
Ik vind haar heel vies, met dat koffie-en-peukontbijt. Pluishaar en gele tandjes. en elke dag een kegel. Brrr.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:18 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik heb nog niets gezien van dit seizoenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
@:mizzezamy Kijk je dit ook misschien? Graag jouw mening over het perfecte koppel Els en Robert Jan.
Als boa is een rijbewijs toch ook best handig?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik las dat Rene opsporingsambtenaar is. Ik dacht even aan rechercheur ofzo, maar je kan ook 'bijzonder opsoringsambtenaar' zijn. Boa. Dus bv. foutparkeerders beboetenDat zie ik 'm dan eerder gedaan hebben..!
Heb wel een beetje meelij met hem. Hij probeert het zo hard, maar het gaat helemaal mis.
Oh ja, lijkt me typisch een BOA. Dat zijn ook altijd van die superirritante figuren die menen dat ze heel wat zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Ik las dat Rene opsporingsambtenaar is. Ik dacht even aan rechercheur ofzo, maar je kan ook 'bijzonder opsoringsambtenaar' zijn. Boa. Dus bv. foutparkeerders beboetenDat zie ik 'm dan eerder gedaan hebben..!
Heb wel een beetje meelij met hem. Hij probeert het zo hard, maar het gaat helemaal mis.
Die gaan bijna altijd op de fiets.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als boa is een rijbewijs toch ook best handig?
Rene is m’n buurman.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:22 schreef Aventura het volgende:
Oh ja Thijz met een Z ,want dat maakt hem bijzonderquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je zin om met mij te leven
Als Thijz populair wordt, wordt dit een meme
Zou hij het zelf zo gepresenteerd hebben bij RTL of heet hij echt zo?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja Thijz met een Z ,want dat maakt hem bijzonder
Ja dat vraag ik me ook af , bij Boulevard hadden ze het ook al over die Zquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou hij het zelf zo gepresenteerd hebben bij RTL of heet hij echt zo?
Geen idee hoe je die naam niet spastisch kunt uitspreken met een z op het eind.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af , bij Boulevard hadden ze het ook al over die Z
Ik ken ook een Zara. “Spreek je gewoon uit als Sara maar we vonden de spelling leuk omdat de naam met S zo populair was.”quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je die naam niet spastisch kunt uitspreken met een z op het eind.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Zara. “Spreek je gewoon uit als Sara maar we vonden de spelling leuk omdat de naam met S zo populair was.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |