Ik ben Amy-Roooooos vergeten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
De eerste kandidaat is toch eigenlijk nooit de definitieve keuze
Straks de grote verdwijntruc.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef Breekfast het volgende:
Geen enkele goocheltruc van René kunnen zien
Jawel hoor, de karakters moeten mog even indalen maar de montage, voiceover en setting is als vanoudsquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik kom er nog niet helemaal in. Jullie wel?
Ja zit gelukkig aardig wat tempo in, slim om met 4 te beginnen en niet meteen alle 8.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik zit er al weer in.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ja hequote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat jasje van Robert Jan, wat een heerlijkheid.
Ja de meningen over dit onderwerp lopen altijd erg uiteen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Oh ik ben een halve kakker dus ik kan hier goed mee. Ze zijn ook allebei sympathiek.quote:
ik snap dat wel. als je uit de grote stad komt denk je 'waar GAAT dit over?', maar op het platteland kun je bijnaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Iemand naar huis sturen vanwege het ontbreken van een rijbewijs
Er komen echt nog leuke kandidaten bij.quote:
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kan geen hoogte krijgen van Robert Jan, wat hij van Els vindt. Hij houdt het spannend.
Ik zou dat erg jammer vinden maar wellicht is er gewoon nog een jonge Els waar we ook mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij straks toch voor het type heel elegant en bekakt, lang blond haar,
tikkeltje te jong zal gaan.
Echt hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |