abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214289060

https://edition.cnn.com/p(...)-07-13-24/index.html

Trump falls to the ground onstage at rally; unclear what is happening
Former President Donald Trump fell to the ground onstage at a rally in Pennsylvania.

This is breaking and will be updated.

Van het AD.

Op een campagnebijeenkomst van presidentskandidaat Donald Trump in Pennsylvania zouden schoten zijn afgevuurd. Dat melden Amerikaanse media. Op beelden van de bijeenkomst is te zien hoe Trump, met een bebloed gezicht, door zijn beveiligers van het podium wordt gehaald.

Op beelden van de bijeenkomst is te zien hoe Trump speecht. Nadat er knallen klinken, grijpt hij naar zijn rechteroor en duikt weg. Hij wordt daarna door zijn beveiligers van het podium gehaald.

Volgens de Secret Service, die Trump beveiligt, is de presidentskandidaat inmiddels in veiligheid. ,,Er is nu een onderzoek aan de gang, meer informatie zal bekend worden gemaakt als het beschikbaar is", aldus een woordvoerder van de dienst.
De schutter is doodgeschoten, in het publiek wat aanwezig wag is één dode en één zwaargewonde gevallen.

Update 4.28 uur: De veiligheidsautoriteiten classificeerden het incident als een poging tot moord op de ex-president en startten een onderzoek. Volgens de geheime dienst werd één toeschouwer dodelijk neergeschoten en raakten twee anderen ernstig gewond. De vermoedelijke schutter opende het vuur vanaf een verhoogde positie (dak) buiten het veiligheidsgebied en werd gedood.

In Washington veroordeelde president Biden de daad. Er is geen plaats voor dit soort geweld in Amerika, we moeten als natie samen staan. Hij zegt letterlijk: “Iedereen moet zoiets veroordelen” en dat dit soort geweld “ziek” is. Biden heeft inmiddels via de telefoon met Trump gesproken.

Vice-president Harris waarschuwde voor een escalatie van geweld: “We moeten allemaal deze gruwelijke daad veroordelen en ons steentje bijdragen om ervoor te zorgen dat deze niet tot verder geweld leidt.” Ook voormalig president Obama veroordeelde de aanval: “Er is absoluut geen plaats voor in onze democratie politiek geweld.” Het incident geeft reden om zich in te zetten voor fatsoen en respect in de politiek.

Ondanks het incident zal de Republikeinse Partijconventie in Milwaukee, die morgen begint, doorgaan zoals gepland. Daar wordt Trump officieel benoemd tot kandidaat van zijn partij voor de presidentsverkiezingen op 5 november.

twitter

twitter

twitter

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_214289067
Hier is een filmpje in slow motion waar je dat ziet van die hoofd draai.

twitter
  zondag 14 juli 2024 @ 18:48:29 #3
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214289095
Ook wel weer leuk dat sommige media het Trump nu weer kwalijk nemen dat hij zijn vuist omhoog hield.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_214289108
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ook wel weer leuk dat sommige media het Trump nu weer kwalijk nemen dat hij zijn vuist omhoog hield.
Welke dan?
  zondag 14 juli 2024 @ 18:50:19 #5
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214289117
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Welke dan?
in het NOS liveblog

quote:
En de derde vraag die door veel mensen gesteld wordt is, hoe het kan dat hij daarna weer in het volle zicht van iedereen zijn vuist in de lucht kon steken, 'fight fight fight' kon roepen, waarmee hij zich natuurlijk weer kwetsbaar opstelde voor een mogelijke tweede schutter. Waarom heeft de bewaking dat niet voorkomen?"
pi_214289118
quote:
Victimblaming level eindbaas.
  zondag 14 juli 2024 @ 18:51:41 #7
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214289128
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je weet gewoon dat die foto waarin hij zijn vuist op steekt met de vlag op de achtergrond gebruikt gaat worden in zoveel campagnes.
pi_214289136
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
in het NOS liveblog
[..]

Dan nemen ze Trump toch niks kwalijk? Het is een stukje over zijn beveiliging.
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 18:52:23 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214289140
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:51 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Je weet gewoon dat die foto waarin hij zijn vuist op steekt met de vlag op de achtergrond gebruikt gaat worden in zoveel campagnes.
en terecht, zou dom zijn als ie t niet doet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_214289154
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]
en terecht, zou dom zijn als ie t niet doet
Het is ook echt een prachtige plaat. Historisch.
pi_214289174
twitter
pi_214289203
quote:

[..]
in het NOS liveblog
[..]

Dat zijn niet de media die het hem kwalijk nemen he. Dit is verslaglegging over wat kennelijk bij veel mensen leeft.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 14 juli 2024 @ 18:57:19 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214289204
quote:

[..]
in het NOS liveblog
[..]

Benoemen dat een vraag gesteld wordt is kwalijk nemen?? Wow.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 14 juli 2024 @ 18:57:36 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_214289207
mooi ook die mensen (vooral nederlanders, die behalve in counterstrike en call of duty nog nooit een wapen van dichtbij gezien hebben, laat staan een assault rifle) die nu lopen te boehoe roepen dat de schutter zo slecht is :')

Om het in perspectief te zetten, probeer eens met een wapen als een ar15, met onbekende ammunutie (kan veel soorten in) een galia meloen op anderhalf voetbalveld verder weg te schieten :') Daarbij komende de adrenaline / stress waardoor je al trilt..

Stuk moeilijker dan je zou verwachten, en dan denken mensen nog dat ie met opzet op het oor schoot _O- Al zou je dat WILLEN raken dan lukt dat nog niet eens met zo'n wapen op die afstand.

Daarom wordt altijd voor center of mass gekozen met zulke afstanden iets raken. (al zou het heel naief zijn om niet te denken dat trump een kogelwerend vest aan heeft, dus snap de keuze voor het hoofd wel)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 14 juli 2024 @ 18:58:30 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214289217
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:55 schreef myShizzle het volgende:
[ x ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 14 juli 2024 @ 18:58:30 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289218
quote:

[..]
in het NOS liveblog
[..]

Dat lijkt me een legitieme vraag. Naast nog meer legitieme vragen zoals bijvoorbeeld "hoe kon de schutter bewapend en al het terrein op komen"?

En nee, ik suggereer géén complot. Ik suggereer dat de beveiliging steken heeft laten vallen.

En dat vragen kennelijk meer mensen zich af. En daar doet de NOS verslag van.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 14 juli 2024 @ 18:58:40 #17
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214289220
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 15:58 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Het enige wat je hebt bewezen is zeer selectief te shoppen tot je wat vond om zielig over te doen. Zelfs op Joop noemen ze het een aanslag.
Ja, nu weet ik wel dat je steevast probeert om iemand die de berichtgeving van bepaalde media omtrent deze aanslag opvallend dan wel droevig vindt als "zielig" weg te zetten. Het werkt niet, ik geef slechts mijn mening. Mag je allemaal als 'slachtofferrol' en 'zielig' betitelen, maar het heeft bijzonder weinig waarde.

Een voorbeeld als dit: https://x.com/Teletekst/s(...)f3bj9P8P_dc4N7Q&s=19

'Trump gewond bij campagnerally'

Kort gezegd: er waren meerdere schoten te horen, daarna greep Trump naar zijn oor en vervolgens werd hij met een bebloed gezicht afgevoerd. Niet eens een vermelding dat er gericht op hem is geschoten. Alsof het een soort ongeluk is waarbij er toevallig wat schoten waren te horen en hij wat letsel heeft opgelopen. :')

Dan kun jij natuurlijk prachtig iets antwoorden als: "maar er staat toch ook in wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?" Denk je nu echt dat wanneer dit bij een Biden-rally was gebeurd, de woordkeuze en insteek hetzelfde was geweest?

Prima als je dat vindt hoor, ik denk daar anders over. En wanneer die woordkeuze inderdaad hetzelfde was geweest bij Biden, had ik dat net zo vreemd gevonden.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:00:11 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289240
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:50 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar dat doen ze dus helemaal NIET, victim blamen. Ze stellen de vraag of de beveiliging wel adequaat handelde om Trump te beschermen..
pi_214289253
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, nu weet ik wel dat je steevast probeert om iemand die de berichtgeving van bepaalde media omtrent deze aanslag opvallend dan wel droevig vindt als "zielig" weg te zetten. Het werkt niet, ik geef slechts mijn mening. Mag je allemaal als 'slachtofferrol' en 'zielig' betitelen, maar het heeft bijzonder weinig waarde.

Een voorbeeld als dit: https://x.com/Teletekst/s(...)f3bj9P8P_dc4N7Q&s=19

'Trump gewond bij campagnerally'

Kort gezegd: er waren meerdere schoten te horen, daarna greep Trump naar zijn oor en vervolgens werd hij met een bebloed gezicht afgevoerd. Niet eens een vermelding dat er gericht op hem is geschoten. Alsof het een soort ongeluk is waarbij er toevallig wat schoten waren te horen en hij wat letsel heeft opgelopen. :')

Dan kun jij natuurlijk prachtig iets antwoorden als: "maar er staat toch ook in wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden?" Denk je nu echt dat wanneer dit bij een Biden-rally was gebeurd, de woordkeuze en insteek hetzelfde was geweest?

Prima als je dat vindt hoor, ik denk daar anders over. En wanneer die woordkeuze inderdaad hetzelfde was geweest bij Biden, had ik dat net zo vreemd gevonden.
Yup, ik had een filmpje gepost waarin een scala van dit soort belachelijke titels voorbij kwam.
Zojuist weer een andere gevonden, waarin zelfs op tv werd gezegd dat Trump en zijn aanhangers belachelijk reageerden "Alsof ze in gevaar zouden zijn, waar absoluut niets van klopt!" enzo.
pi_214289262
Zou hem arresteren zodra die het vliegtuig uit stapt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214289276
quote:
World press photo van het jaar, die heeft hij iig binnen.
pi_214289279
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:58 schreef Repentless het volgende:
Denk je nu echt dat wanneer dit bij een Biden-rally was gebeurd, de woordkeuze en insteek hetzelfde was geweest?

Jij denkt blijkbaar van niet.

Dat zegt alles over jouw bias
  zondag 14 juli 2024 @ 19:03:30 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214289284
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar dat doen ze dus helemaal NIET, victim blamen. Ze stellen de vraag of de beveiliging wel adequaat handelde om Trump te beschermen..
Ze benoemen dat die vraag door mensen gesteld wordt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 14 juli 2024 @ 19:05:06 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214289301
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:03 schreef Albertooo het volgende:

[..]
Jij denkt blijkbaar van niet.

Dat zegt alles over jouw bias
Klopt, dat ik dat denk. Dat zeg ik in de eerstvolgende zin.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:05:23 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289307
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ze benoemen dat die vraag door mensen gesteld wordt....
Precies :Y
En die vraag lijkt me ook gewoon legitiem.
pi_214289315
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat lijkt me een legitieme vraag. Naast nog meer legitieme vragen zoals bijvoorbeeld "hoe kon de schutter bewapend en al het terrein op komen"?

En nee, ik suggereer géén complot. Ik suggereer dat de beveiliging steken heeft laten vallen.

En dat vragen kennelijk meer mensen zich af. En daar doet de NOS verslag van.
Hij bevond zich kennelijk buiten de omheining van het terrein. Maar een beveiligingsexpert bij CNN vond het onbegrijpelijk dat er geen agenten op dat dak waren gezet omdat er van daar een directe "line of sight" naar het podium is op korte afstand. Dat was volgens hem niet uit te leggen omdat elke "line of sight" als eerste onder controle van security gebracht moest worden.
pi_214289355
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Amerika joh, daar krijg je een 8mm bij een Happymeal.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:09:16 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289365
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Hij bevond zich kennelijk buiten de omheining van het terrein. Maar een beveiligingsexpert bij CNN vond het onbegrijpelijk dat er geen agenten op dat dak waren gezet omdat er van daar een directe "line of sight" naar het podium is op korte afstand. Dat was volgens hem niet uit te leggen omdat elke "line of sight" als eerste onder controle van security gebracht moest worden.
Ah, ok. Thanks!

Ik ging daar van uit doordat mensen die bij de rally waren zeiden dat ze de schutter zagen en de beveiliging/politie probeerden in te lichten.

Verder is het inderdaad nog steeds bizar dat de schutter daar bewapend kon komen, ook als het niet op het terrein was.
pi_214289367
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Er is daar blunder op blunder op blunder gemaakt door incapabele mensen (zoals ook die agenten die niet wisten wat te doen toen mensen zeiden dat er iemand met een geweer was), of men moest bewust her en der een oogje dichtknijpen en trager reageren.

Traag reagerende politie valt te verklaren met dat dit zo'n beetje in Schubbekutteveen gebeurde en men daar niks gewend is, maar verder....?

[ Bericht 19% gewijzigd door ToT op 14-07-2024 19:15:26 ]
  zondag 14 juli 2024 @ 19:09:47 #31
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_214289373
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, zijn vader. Als je kijkt wat hij heeft gekregen van zijn vader en daar een gemiddeld rendement op loslaat, dan had hij een veelvoud moeten hebben van wat hij heeft. Hij is dus een zeer slechte zakenman.
Menigeen had het verbrast of er minder van gemaakt. Het blijft een prestatie om een miljardenimperium te runnen (hij had geen miljardenimperium geërfd) en het niet de grond in te laten gaan.

We kunnen de beste man voor een hoop dingen bekritiseren maar de waarde van zijn business? De moraliteit van zijn business, daar kan men het zeker over hebben.
pi_214289391
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Er is daar blunder op blunder op blunder gemaakt door incapabele mensen (zoals ook die agenten die niet wisten wat te doen toen mensen zeiden dat er iemand met een geweer was), of men moest bewust her en der een oogje dichtknijpen en trager reageren.

Traag reagerende politie valt te verklaren met dat dit zo'n beetje in Schubbekutteveen gebeurde en men daar niks gewend is, maar verder....?
Fix die quote eens even, want ik was niet degene die dat zei he.
pi_214289422
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:11 schreef recursief het volgende:

[..]
Fix die quote eens even, want ik was niet degene die dat zei he.
Pffff gaat echt vaak mis met quoten, om één of andere reden.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:18:26 #34
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_214289469
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:57 schreef Jimbo het volgende:
mooi ook die mensen (vooral nederlanders, die behalve in counterstrike en call of duty nog nooit een wapen van dichtbij gezien hebben, laat staan een assault rifle) die nu lopen te boehoe roepen dat de schutter zo slecht is :')

Om het in perspectief te zetten, probeer eens met een wapen als een ar15, met onbekende ammunutie (kan veel soorten in) een galia meloen op anderhalf voetbalveld verder weg te schieten :') Daarbij komende de adrenaline / stress waardoor je al trilt..
Is niet een heel ingewikkelde exercitie hoor.
pi_214289472
Overigens kan ik als geinformeerde leek vanaf mijn zolderkamer natuurlijk niet alles goed beoordelen, maar dat ie na de beschieting nog zo lang onbeschermd zichtbaar was, en dat dat gebouwtje kennelijk niet bewaakt was roept wel vragen op.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:19:27 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289477
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:18 schreef recursief het volgende:
Overigens kan ik als geinformeerde leek vanaf mijn zolderkamer natuurlijk niet alles goed beoordelen, maar dat ie na de beschieting nog zo lang onbeschermd zichtbaar was, en dat dat gebouwtje kennelijk niet bewaakt was roept wel vragen op.
Dat zeg ik :P
pi_214289505
En toch gaat Trump de verkiezingen verliezen, maar ik moet nog maar zien dat ze het beiden tot die tijd volhouden.
pi_214289510
quote:
Je brein moet wel even verwerken wat er gebeurd als je zoiets totaal niet verwacht. Ook die special service kan niet binnen een paar milliseconde dat beoordelen. Vond het wel een beetje langzaam, maar zeker niet ontzettend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214289511
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 18:57 schreef Jimbo het volgende:

Stuk moeilijker dan je zou verwachten, en dan denken mensen nog dat ie met opzet op het oor schoot _O- Al zou je dat WILLEN raken dan lukt dat nog niet eens met zo'n wapen op die afstand.

Daarom wordt altijd voor center of mass gekozen met zulke afstanden iets raken. (al zou het heel naief zijn om niet te denken dat trump een kogelwerend vest aan heeft, dus snap de keuze voor het hoofd wel)
Ik vond deze:

https://www.quora.com/How(...)designed-for-hunting

Oftewel: er zijn heel veel verschillende uitvoeringen voor een AR-15 en dan hangt het ook nog af van hoe je er mee schiet. Maar voor een geoefend schutter is een schootsveld met een diameter van 1 a 2 inch per 100 yard goed haalbaar. Dan vallen al je schoten binnen een cirkel met die diameter. Dat gebouwtje was op 150 tot 200 yard, dan zou je als goede schutter met een goede AR-15 een doel met een doorsnee van 10cm dus moeten kunnen raken. Drie schoten op hetzelfde punt zouden dan in een cirkel met die doorsnede passen.
pi_214289516
lol

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214289536
quote:
Bij het zichtbaar zijn na het opstaan was er wel gezegd dat de aanvaller neutralized was. Maar je weet natuurlijk nooit of het er meer zijn, alhoewel dat meestal bij zo'n soort aanval wel het geval is.
pi_214289553
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
lol

[ x ]
Valt nog mee dat het niet "Angry old man raises fist in the air" is of zo.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:27:02 #43
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214289554
twitter
pi_214289562
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik zag in een eerder deeltje hier dat de dader trans zou zijn, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Fake news wat verwijderd is?
pi_214289568
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:23 schreef Ali_boo het volgende:
lol

[ x ]
De nieuwe president. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 14 juli 2024 @ 19:28:19 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214289571
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zag in een eerder deeltje hier dat de dader trans zou zijn, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Fake news wat verwijderd is?
Ja. Althans: het is fake news, of het verwijderd is weet ik niet.
@Ali_boo gaf dat ook meteen toe (fake news, meme)
pi_214289572
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef ToT het volgende:

[..]
Valt nog mee dat het niet "Angry old man raises fist in the air" is of zo.
PvdA'er Trump

pi_214289580
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
Angry old man raises fist in the air
Zoiets? :D

pi_214289592
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Bij het zichtbaar zijn na het opstaan was er wel gezegd dat de aanvaller neutralized was. Maar je weet natuurlijk nooit of het er meer zijn, alhoewel dat meestal bij zo'n soort aanval wel het geval is.
Yup, wat Trump deed is voor de veiligheid van hemzelf en anderen om hem heen belachelijk dom, maar voor politieke PR wel heel goed en dat is waarschijnlijk het enige waar hij op dat moment aan dacht.
pi_214289599
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 19:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je brein moet wel even verwerken wat er gebeurd als je zoiets totaal niet verwacht. Ook die special service kan niet binnen een paar milliseconde dat beoordelen. Vond het wel een beetje langzaam, maar zeker niet ontzettend.
Dat waren geen milliseconden. Hij heeft daar seconden lang zichtbaar/raakbaar gestaan, met zijn vuist in de lucht en "fight! fight" roepend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')