abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2024 @ 16:30:09 #51
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214435007
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]
waar bevestigd de fbi dat het om een kogel gaat. Geef gewoon de link.... En wat maakt dat ze van niet zeker naar 100 % zeker zijn gegaan, welk bewijslast is doorslaggevend geweest?

3 dagen geleden is een officiele statement we weten het niet. Nu volgens jou (zonder bewijs materiaal) ineens wel.

Sorry gewoon getrol van je.
Nogmaals:

quote:
In de toelichting van de FBI van vrijdag staat expliciet dat het oor van Trump is geraakt door een kogel van van de schutter. Het is volgens de dienst alleen de vraag of de oud-president werd geraakt door een hele kogel of door scherven van een kogel. De verklaring werd onder meer gedeeld met nieuwssite Axios.
https://www.nu.nl/verkiez(...)aakt-door-kogel.html
  zaterdag 27 juli 2024 @ 16:32:35 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214435042
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 16:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]
waar bevestigd de fbi dat het om een kogel gaat. Geef gewoon de link.... En wat maakt dat ze van niet zeker naar 100 % zeker zijn gegaan, welk bewijslast is doorslaggevend geweest?

3 dagen geleden is een officiele statement we weten het niet. Nu volgens jou (zonder bewijs materiaal) ineens wel.

Sorry gewoon getrol van je.
Zie hierboven ;).

Dus het blijven volhouden is, zoals ik zei, een conspiracy :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214435146
quote:
Juist dus om politieke redenen, nemen ze een stelligere statement. Wat heel triest is, want of trump is geraakt door een kogel of een scherf, glas etc moet niet afdoen dat er een aanslag is geweest op zijn leven. Het is gewoon interessant om te weten wat het geweest (zou zijn), want ook een scherf van een kogel? welke kogels geven scherven af, hoe werkt zo iets iets technisch

maar goed... had je vorige post gemist, dus dank.
pi_214435417
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 16:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zie hierboven ;).

Dus het blijven volhouden is, zoals ik zei, een conspiracy :7.
dus ze zijn zekerder geworden om politieke redenen. Zelf ook even het hele stuk lezen.
  dinsdag 30 juli 2024 @ 22:41:44 #55
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214484192
https://nos.nl/artikel/25(...)n-joden-en-migranten

Man die op Trump schoot, keerde zich als tiener tegen Joden en migranten
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214484223
twitter
pi_214484266
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-joden-en-migranten

Man die op Trump schoot, keerde zich als tiener tegen Joden en migranten
Extreem rechts dus, wel beetje vreemd dat die Trump dan dood wilt schieten als is Trump wel voor de Joden.

Denk gewoon steekje aan los, net als dat je soms van die mensen hebt die zo van de ene extreme kant naar de andere gaan.
Van extreem rechts naar extremistische moslim bijvoorbeeld.
pi_214485085
Ah een rechts extremist dus.. dit gaat een stormlooptopic worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_214485166
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 22:46 schreef Zoddie het volgende:
Extreem rechts dus, wel beetje vreemd dat die Trump dan dood wilt schieten als is Trump wel voor de Joden.
Extreemrechtse racistische terrorist wilde jodenknecht Trump doodschieten, schoonzoon van Trump: zionist Jared Kushner, dochter Ivanka bekeerd tot het jodendom, Abraham-akkoorden, Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem verhuisd, etc.

America first-influencers als Nick Fuentes (die populair zijn bij jonge Amerikaanse racisten) die ook tekeergaan tegen de zionistische invloeden op Trump en de Republikeinse Partij/cuckservatives, Kanye West die zijn liefde betuigde voor Hitler terwijl ie samen met Fuentes bij Alex Jones was, Crooks heeft dit alles zeker gevolgd.
  woensdag 31 juli 2024 @ 02:00:24 #60
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214485270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 00:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ah een rechts extremist dus.. dit gaat een stormlooptopic worden.
Dat maakt al dat UvA afval dus ook extreemrechts.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214485429
Klokkenluider van de geheime dienst voorspelt nieuwe moordpoging, eist ECHTE verandering of hij blijft praten

Een e-mail die naar verluidt is verzonden door een sluipschutter van de Secret Service, zorgt voor ophef vanwege de brute eerlijkheid en de oproepen tot verandering.

RealClearPolitics Witte Huis en Nationale Politiek Correspondent Susan Crabtree publiceerde een foto van de e-mail, met identificerende informatie weggelaten, waarin werd opgeroepen tot verandering binnen het agentschap. De auteur zweert dat hij niet zal stoppen totdat "5 hoge supervisors (1 naar beneden) zijn ontslagen of uit hun huidige posities zijn verwijderd."

twitter

"Bedankt voor de steun en ondersteuning", begint de e-mail. "Ik stop niet totdat 5 leidinggevenden (1 naar beneden) ontslagen zijn of uit hun huidige functie zijn gezet. Dit agentschap MOET veranderen, zo niet nu, WANNEER dan? De VOLGENDE moordpoging over 30 dagen? Omdat we allemaal MOETEN verwachten dat er voor november weer een poging zal plaatsvinden. We hebben ons onvermogen om onze leiders te beschermen blootgelegd vanwege ons leiderschap. De technici die op 13-07-24 in Butler, PA werkten, deden hun werk met hun handen gebonden. De leidinggevenden van de Secret Service 'wisten het beter' en de voetsoldaten werkten, maakten het beste van een SLECHTE situatie die resulteerde in een burgerdode en een bijna-ongeluk waarbij de beschermde en onze technicus de verdachte neerschoot en doodde."

Vervolgens noemt hij de Secret Service ervan “al jaren tekort te schieten” en simpelweg “geluk te hebben gehad” dat er nog niets ergs was gebeurd.

“Ik weet dat velen het CS-team zien als ‘mannen die op het dak zitten’ en niet veel doen. Maar onze verantwoordelijkheid, onze MISSIE, is niet het beschermen van een LEEG Witte Huis op 1600 Pennsylvania Avenue,” vervolgde de anti-sluipschutter. “Het gaat om het voorkomen en stoppen van een nieuwe moord in JFK-stijl, in welke stad dat ook mag zijn. Helaas schieten we al JAREN tekort. We hebben gewoon geluk gehad en zagen er goed uit toen we het deden. Ik heb deze gedachten niet alleen overgebracht aan supervisors (waaronder de huidige kapitein) binnen CS, maar ook aan degenen die verantwoordelijk zijn voor onze training (SOTS/CS). Alleen om te worden afgewimpeld alsof degenen met minder ervaring op de een of andere manier meer wisten dan ik.”

"Het team waar ik ooit trots op was om deel van uit te maken, is iets dat ik nu op de een of andere manier moet verbergen nu ik aan mijn volgende carrière begin," voegde hij toe. "Wie wil er nou een USSS CS-man aannemen die gefaald heeft? Dat is de publieke perceptie waarmee ik nu geconfronteerd word. Het USSS CS-team is een vlek die ik nooit meer zal kunnen wegpoetsen."

Hij sluit zijn e-mail af door nogmaals te wijzen op het falende leiderschap dat leidde tot de bijna-moord op een voormalige president.

“Sommigen van ons nemen onze baan en verantwoordelijkheid serieus, DOODELIJK serieus. Ik ben misschien overijverig. Maar na 7 jaar bij het Marine Corps als onderofficier en 20+ jaar bij het USSS Counter Sniper-team, is falen geen optie, en op 7/13.24 faalden WIJ. Niet vanwege toewijding of gevoel van toewijding. Maar omdat onze SUPERVISORS (ook wel leiderschap genoemd) het beter wisten en dachten dat onze zorgen minder belangrijk waren. Het motto van de USSS… CYA. En elke supervisor doet het nu.”

https://americanwirenews.(...)or-he-keeps-talking/

Shockerend, met name de FOX video.
pi_214485492
Wat een DODELIJK vermoeiende MAIL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')