Geen kipspiesjes?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Vleeschquote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Geen olifantenspiesjes?quote:
Jij houdt wel van een lekkere slurf?quote:
Nee, die heb ik zelf wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lekkere slurf?
Ja ik ook maar die gaat niet op de grillquote:
Lijkt mij niet fijn nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die gaat niet op de grill
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....quote:Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
Komen er ook nog meer lekkere wijven?
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Van de partijquote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden zequote:Op zondag 14 juli 2024 23:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nog een lekker ritje met de motor gemaakt?
Altijd fijnquote:Op maandag 15 juli 2024 00:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden ze
Jazeker! Moet het alleen weer eens een keer doenquote:Op maandag 15 juli 2024 01:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Al eens in het heuvelland gereden?
Sallyquote:
Dat is weer goed nieuws!quote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Wat heb je gedaan dan?quote:
Lordquote:Op maandag 15 juli 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is weer goed nieuws!
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Goedemorgen allemaal!
Van allesquote:Op maandag 15 juli 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is weer goed nieuws!
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Goedemorgen allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 15 juli 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
[..]
Van allesSally Gets Slapped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Is het een Vegetarische BBQ? Of met dierlijke producten?
Wat denk je.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Oh dat is fijn.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Een vegetarische BBQ....ga jij eens de hoek in!quote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Hangt er van af waarmee...quote:
[..]
Van allesKlinkt als een goed weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...quote:Op maandag 15 juli 2024 10:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een vegetarische BBQ....ga jij eens de hoek in!![]()
Enige keren dat ik daar aan doe is als ik onkruid ga branden.
Beter lezen danquote:Op maandag 15 juli 2024 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...
Als ik zelf een BBQ doe dan ehm, bij voorkeur een koude groenten salade zodat het rooster vrij blijft voor lekkers.
Ik hoop dat het de komende weken wat droger is... dit jaar nog maar 1x in de tuin kunnen zitten met de BBQ...quote:Op maandag 15 juli 2024 10:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Beter lezen dan
Er staat toch best wel duidelijk dat er vleesch op komt te liggen.
Koe, varken, kip....olifant gaat helaas niet...
Ik kan barbecuen met regen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de komende weken wat droger is... dit jaar nog maar 1x in de tuin kunnen zitten met de BBQ...
Wanneer ?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik kan barbecuen met regen.
Overkapping
Hooguit geroosterde champignons, ui en paprika, en een maiskolfquote:Op maandag 15 juli 2024 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...
Als ik zelf een BBQ doe dan ehm, bij voorkeur een koude groenten salade zodat het rooster vrij blijft voor lekkers.
Tussendoor!quote:Op maandag 15 juli 2024 11:45 schreef fietsie het volgende:
Dat neemt best veel plek in op een rooster..
Mwah.....quote:Op maandag 15 juli 2024 11:45 schreef fietsie het volgende:
Dat neemt best veel plek in op een rooster..
Krabbel je nu zelf terug?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah.....
https://www.instagram.com/s_a_s_j_e?igsh=MWVicnBhMHdnNDVoZQ==
Mss om mij te plezieren?quote:
Ohai.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss om mij te plezieren?
Al is vleesch...
Hai.quote:
Pas jij wel tussen met je rood geslagen rauwe billen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat denk je.
Zie vorige topic wat Luun erop had liggen van de week
Ja hoor, we zijn er weer.quote:
Ja en jaquote:
Oh wil jij ook?quote:
Uhuh maar gewoon.. vleesch op de bbq, en de rest.. op een apart bbqtjequote:
Heb je niet liever malse ribjes ?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en ja
[..]
Oh wil jij ook?
Spareribsquote:
Als toetje?quote:
Ik hou van in oplossingen denkenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar gewoon.. vleesch op de bbq, en de rest.. op een apart bbqtje
Er was toch geen probleem?quote:
Fiets vond van wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was toch geen probleem?
Er lag een maiskolf te smeulen waar @Luuntje 's vlees zou moeten komen te liggen..quote:Op maandag 15 juli 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was toch geen probleem?
Oh ja, dat kan niet!quote:Op maandag 15 juli 2024 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er lag een maiskolf te smeulen waar @:Luuntje 's vlees zou moeten komen te liggen..
Haal wel een extra barbecue op mijn werk....een voor de groente en een voor het vleesch.quote:
Oehquote:
Ik kan vaardige tanden wel waarderenquote:
Wie niet!quote:
Heb je ook vaardige handen?quote:
Vaardig genoeg om vlees te bereidenquote:Op maandag 15 juli 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook vaardige handen?
Het zou erg raar zijn in deze context te spreken van alleen "vaardigheden", en als ik weer wat specifieker wordt, zoals "een vaardig mondje.." wordt het weer zo...quote:
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)quote:Op maandag 15 juli 2024 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zou erg raar zijn in deze context te spreken van alleen "vaardigheden", en als ik weer wat specifieker wordt, zoals "een vaardig mondje.." wordt het weer zo...
quote:Op maandag 15 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)
Proteine dus, vooral ?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel hequote:
Een vrijgezel mag vast toch wel BBQ-en ?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel he
Goeie smoothie wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel he
Oh jazeker wel!quote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een vrijgezel mag vast toch wel BBQ-en ?
Ik heb wel op voorraadquote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh jazeker wel!
Maar moet aan extra proteïne komen....kan niet elke dag barbecueën.
Magquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh jazeker wel!
Maar moet aan extra proteïne komen....kan niet elke dag barbecueën.
Jaquote:
Hmm... 🤔quote:
Wel. Wat een instelling ook weer zeg.quote:
Nah ja, theoretisch gezien kan het wel.....praktisch wordt lastiger...quote:Op maandag 15 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel. Wat een instelling ook weer zeg.
I aim to pleasequote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hmm... 🤔
Dan is het geen smoothie maar een shake....ook lekker hoor.
Koop dan zo'n bakplaat die Turken ook gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nah ja, theoretisch gezien kan het wel.....praktisch wordt lastiger...
Hete steen?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop dan zo'n bakplaat die Turken ook gebruiken.
Neehee, die elektrische dingen waar je gordijnen van gaan stinken.quote:
Gourmetstel?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neehee, die elektrische dingen waar je gordijnen van gaan stinken.
Nee, die moeten ze verbieden.quote:
Nee, deze ga ik niet inkoppen.quote:
Wel!quote:Op maandag 15 juli 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, deze ga ik niet inkoppen.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neehee, die elektrische dingen waar je gordijnen van gaan stinken.
quote:
Je kunt er voor de sier wel wat kolen inflikkeren.quote:
Je kan ook voor de sier motorgeluiden maken bij een elektrische auto.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt er voor de sier wel wat kolen inflikkeren.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt er voor de sier wel wat kolen inflikkeren.
Gebeurt al.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook voor de sier motorgeluiden maken bij een elektrische auto.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook voor de sier motorgeluiden maken bij een elektrische auto.
Ach, dan niet. Totaal geen gevoel voor romantiek.quote:
Ja want anders hoort men de auto niet aankomenquote:
Hopeloos...quote:Op maandag 15 juli 2024 19:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja want anders hoort men de auto niet aankomen![]()
En een elektrische grill is net zo erg.
Geen rook, geen smaak
Hoe durf je het over romantiek te hebben als je een elektrische grill voorstelt?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dan niet. Totaal geen gevoel voor romantiek.
Dan moet je er een schroevendraaier insteken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:29 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hoe durf je het over romantiek te hebben als je een elektrische grill voorstelt?
Dan kun je de vlammetjes niet zien dansen of de kolen zien gloeien...
Ja, maar dan is de vraag bij wie het schroefje los zit.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je er een schroevendraaier insteken.
Hou best van spannend...maar dat is me nu weer net téquote:Op maandag 15 juli 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je er een schroevendraaier insteken.
Niet bij mij. Ik hoef die vlammetjes niet te zien.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de vraag bij wie het schroefje los zit.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hou best van spannend...maar dat is me nu weer net té
Dat is als proteïne willen en whey krijgenquote:
Dat is voor mij geen vraag meer...quote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de vraag bij wie het schroefje los zit.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen vraag meer...![]()
Bij mij zijn zelfs de schroevendraaier kwijt.
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is als proteïne willen en whey krijgen
Ik wilde het niet al te direct en serieus makenquote:
Dan sta je wel heel lang droog!quote:
Of je bent gewoon bejaard.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan sta je wel heel lang droog!
Oh... doe's liefquote:
Nou, ik ben veel genoemd maar dat nietquote:
OOow had ze het over jou ?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik ben veel genoemd maar dat niet
Dek me alvast inquote:
Ik had het over geen van jullie.quote:
De brutaliteit.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik had het over geen van jullie.
Kan me voorstellen dat als je bejaard bent dat het wel opdroogt![]()
En troost jullie....ik werd gisteren 60+ genoemd op de frontpage![]()
![]()
Que? 60+quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik had het over geen van jullie.
Kan me voorstellen dat als je bejaard bent dat het wel opdroogt![]()
En troost jullie....ik werd gisteren 60+ genoemd op de frontpage![]()
![]()
Misschien deelde ze wel heel veel levenservaringquote:
Geen idee...quote:
Nee, eerder de helft jongerquote:Op maandag 15 juli 2024 22:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen idee...
Zo oud kom ik toch niet over?
En nee @:TheStigsDutchCousin zoveel ervaring deel ik hier niet.
Dank jequote:Op maandag 15 juli 2024 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, eerder de helft jonger
Oh, dan ben je net voorbij mijquote:Op maandag 15 juli 2024 22:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar de 30 ben ik gepasseerd...al 14 jaar
Oooh....hou wel van een groen blaadjequote:Op maandag 15 juli 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan ben je net voorbij mij
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oooh....hou wel van een groen blaadje
Maar wel fitter?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zó groen
Zeker welquote:
Rosbiefquote:Op maandag 15 juli 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja heel gezellig, welk vleesch blieft u?
op de barbecue...?quote:
Dat mag bestquote:Op maandag 15 juli 2024 23:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nog effe zo doorgaan en ik ga rugzak spelen 😏
Lekker zoutigquote:Op maandag 15 juli 2024 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
op de barbecue...?
da's een uitdaging....!
Nou Luun! Lukt dat?
Zoutig? Rosbief?quote:
Euhm....dan heb ik een derde barbecue nodig....en geduld.quote:
T-Bonequote:Op maandag 15 juli 2024 23:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euhm....dan heb ik een derde barbecue nodig....en geduld.
Een t-bone zal beter gaan...
quote:
Luuntjequote:
Lord!quote:
Mogguh!quote:
Haiii!quote:
Zo, meneer zet er druk opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii!
Heb je die bakplaat al gekocht?
Ja, je moet ze kort houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo, meneer zet er druk op
Neen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haiii!
Heb je die bakplaat al gekocht?
Ja zeg. Wat is me dit nou?quote:
Broekiequote:Op maandag 15 juli 2024 22:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar de 30 ben ik gepasseerd...al 14 jaar
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik zo'n ding zou aanschaffen.. in tegendeel zelfs. Het is vloeken in de kerk hier.quote:
Of 18 + 32quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Broekie?
Jij bent 30 plus 20 jaar levenservaring?
Ik ben 29 plus 20 jaar levenservaringquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Broekie?
Jij bent 30 plus 20 jaar levenservaring?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik zo'n ding zou aanschaffen.. in tegendeel zelfs. Het is vloeken in de kerk hier.
En ja....mij houd je niet kort
Oldbie!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben 29 plus 20 jaar levenservaring
Maar 5 jaar....en mij Broekie noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben 29 plus 20 jaar levenservaring
Da's wel grappig, mijn haar grijst in "gebieden". 1 strook blijft keurig zijn oude kleur houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Maar 5 jaar....en mij Broekie noemen
Maar dan ga je dus wel richting silver fox?
Bij jou ook alquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel grappig, mijn haar grijst in "gebieden". 1 strook blijft keurig zijn oude kleur houden![]()
En aangezien het lang is (tot midden van m'n rug) en ik het in een elastiekje opbind, zie je die band soms echt heel duidelijk
En ook nog lang haar...vind ik wel mooi bij mannen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel grappig, mijn haar grijst in "gebieden". 1 strook blijft keurig zijn oude kleur houden![]()
En aangezien het lang is (tot midden van m'n rug) en ik het in een elastiekje opbind, zie je die band soms echt heel duidelijk
Bij mij begint het heel langzaam.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij jou ook al
Ik heb dat op mijn hoofd
Ik heb het wel meestal op een bun, want werk in een ziekenhuis dus rondwapperende haren zijn niet heel handigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En ook nog lang haar...vind ik wel mooi bij mannen.
Ben je dat niet zo vaak dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan niet....jezus, ben ik eens lief...
Zo'n gourmetstel in megaformaat bedoel je ? Die pak ik 1x per jaar van zolder voor de "kerstviering" met rokende stukjes supermarktellende eropquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Volgens Lord niet....ik wil geen bakplaat kopen...
Ja zoiets, ik weiger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n gourmetstel in megaformaat bedoel je ? Die pak ik 1x per jaar van zolder voor de "kerstviering" met rokende stukjes supermarktellende erop
Ik ben er om 19:10quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik weiger.
Er kan met kolen of briketten gebarbecued worden en anders niet.
Moet alleen even gaan uitvogelen wanneer en tafels en stoelen regelen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waar is iedereen dan? Ik heb lekkere salade mee
Ik ben hier!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo kickboksen, dus weet niet waar de rest is.
Kan welquote:
Na kickboksen heb je dan in ieder geval een lekkere saladequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo kickboksen, dus weet niet waar de rest is.
Ja Jezus, is @Luuntje lief?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan niet....jezus, ben ik eens lief...
Oh ja, thanks!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na kickboksen heb je dan in ieder geval een lekkere salade
Moet ik nog uitvindenquote:
Ja? Waarom dan?quote:
Ja hoorquote:
Volgens mijn zus nie- oh wacht.quote:
Ik mag er niet eens meer in...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ach joh, ik brand al jaren in de hel dus kop op
Ach, kinderen liegen toch alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Omdat ik best gemeen kan zijn.
Vraag maar aan mijn kinderen
Stigs wil alleen maar neuken hoor!quote:
Maar ik wil alleen maar romantiek bij kaarslicht en goede gesprekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs wil alleen maar neuken hoor!
Wat voor porno heb je liggen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen maar romantiek bij kaarslicht en goede gesprekken![]()
Dm me ook op aanvraag beschikbaar voor stomende seks / loeiharde porno
Oh en de rest van de heren niet dan???quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs wil alleen maar neuken hoor!
Ivy Rosequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat voor porno heb je liggen dan?
Ik niet. Ben netjes opgevoed.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh en de rest van de heren niet dan???
Ben meer van de Ivy Rein.quote:
Jawel hoor, maar met een heerlijke cappuccino ernaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh en de rest van de heren niet dan???
Ja tochquote:
Naequenquote:
Ik meer van de Poison Ivy...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik niet. Ben netjes opgevoed.Wil het alleen maar over Jezus hebben.
[..]
Ben meer van de Ivy Rein.
Dan vinden we wel een gaatjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgende week, heb ik 3 weken vrij...
Neem je je vriendin ook mee?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan vinden we wel een gaatje
Ah, dat is een fijn vooruitzicht. Ik mag juist vanaf volgende week weer aan het werk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgende week, heb ik 3 weken vrij...
We leven met je meequote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, dat is een fijn vooruitzicht. Ik mag juist vanaf volgende week weer aan het werk.
Dank je. Gelukkig heb ik leuk werk. Dus het is ook weer niet zó erg. Al heb ik nu wel lekker tijd voor andere dingen.quote:
Ook belangrijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig heb ik leuk werk. Dus het is ook weer niet zó erg. Al heb ik nu wel lekker tijd voor andere dingen.
Heb jij geluk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig heb ik leuk werk. Dus het is ook weer niet zó erg. Al heb ik nu wel lekker tijd voor andere dingen.
Jaloers hijquote:
Pas maar op, anders gaat er toch een slurf de barbecue op....quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Pas maar op, anders gaat er toch een slurf de barbecue op....
Oehquote:
In ieder geval geen schuinsmarcheerder.quote:
Alleen opletten dat het niet aanbranden...tussendoor geregeld even omdraaienquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
In ieder geval geen schuinsmarcheerder.![]()
Goed idee welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Alleen opletten dat het niet aanbranden...tussendoor geregeld even omdraaien
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
In ieder geval geen schuinsmarcheerder.![]()
Ik heb dat nooit lekker gevonden, worst van de bbqquote:
Ja....ik ga ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit lekker gevonden, worst van de bbq
Anyway, tijd voor bed. Morgen vroeg op. Trusten
Ja, iedereen is met het vooruitzicht op een bruingebrand worstje in slaap gevallen.quote:
Heb op de plank nog een Boston ivy staan.quote:
Lord!quote:
Luuntjequote:
Ahwquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Stigs
Ben brak....![]()
Iets te hard getraind gisteren....
* TheStigsDutchCousin Luuntje masseertquote:
* Luuntje ontspant door de massage van TheStigsDutchCousinquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Luuntje masseert
Fijn te horenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
* Luuntje ontspant door de massage van TheStigsDutchCousin
Zolang je maar onthoud waar de rug begint en waar die eindigtquote:
Weet ik!quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud waar de rug begint en waar die eindigt
Als je gaat teasen eindigt het nog in een deep tissue massage....quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet ik!
* TheStigsDutchCousin teaset
Doe ik de rest wel.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud waar de rug begint en waar die eindigt
Met deep tissue heb ik geen issuequote:Op woensdag 17 juli 2024 11:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als je gaat teasen eindigt het nog in een deep tissue massage....
Gaan we nu voor een trioquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik de rest wel.
Sorry, kon het niet laten.
Thanks!quote:
Ehm... hoi ?quote:
quote:
Tja.. hij is wel Stig...en heeft een motor....*zwak punt voor Luun*quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Stig is al voorzien en moet is wat overlaten voor de rest.
Ik heb ook een motor, weliswaar in mijn wasmachine, maar toch.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.. hij is wel Stig...en heeft een motor....*zwak punt voor Luun*
Ik kan ook wel schuiven qua datum hoorquote:
Kan ook interessant zijn....quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook een motor, weliswaar in mijn wasmachine, maar toch.
Als er maar plek is voor een rugzak...quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef fietsie het volgende:
Maakt het aantal cc's van de motorfiets ook nog uit?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook een motor, weliswaar in mijn wasmachine, maar toch.
Kom je mee achterop?quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.. hij is wel Stig...en heeft een motor....*zwak punt voor Luun*
Zeg. Ik mocht toch achterop...?quote:
Jij ookquote:
quote:
En Sallyquote:
Denken in oplossingen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... @:fietsie ook een motor.
Kan ook daar achterop...? Kunnen we met 4 toeren!![]()
Nou..nou...nou....quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:06 schreef fietsie het volgende:
Maakt het aantal cc's van de motorfiets ook nog uit?
600ccquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou..nou...nou....
Scheppen jullie eens op over jullie motors (jajaja-motorfiets)????
@:thestigsdutchcousin
Is net als Brommers kiek'n![]()
![]()
Oooehhh.. en welk merk?quote:
Daar praten we hier niet over neequote:Op woensdag 17 juli 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooehhh.. en welk merk?
Enne... ja eh... welke kleur....? Zilver had jij toch?
(eh... ooit eens een foto gezien in een topicreeks die jij liever niet genoemd hebt)
quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over nee
[ afbeelding ]
Vooruit danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |