Geen kipspiesjes?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Vleeschquote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Geen olifantenspiesjes?quote:
Jij houdt wel van een lekkere slurf?quote:
Nee, die heb ik zelf wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lekkere slurf?
Ja ik ook maar die gaat niet op de grillquote:
Lijkt mij niet fijn nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die gaat niet op de grill
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....quote:Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
Komen er ook nog meer lekkere wijven?
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Van de partijquote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden zequote:Op zondag 14 juli 2024 23:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nog een lekker ritje met de motor gemaakt?
Altijd fijnquote:Op maandag 15 juli 2024 00:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden ze
Jazeker! Moet het alleen weer eens een keer doenquote:Op maandag 15 juli 2024 01:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Al eens in het heuvelland gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |