Geen kipspiesjes?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Vleeschquote:Op zondag 14 juli 2024 13:53 schreef Luuntje het volgende:
Damn.....dat wordt vleesch inslaan!!!
Ik ga wel even een koe en varken slachten....
Geen olifantenspiesjes?quote:
Jij houdt wel van een lekkere slurf?quote:
Nee, die heb ik zelf wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een lekkere slurf?
Ja ik ook maar die gaat niet op de grillquote:
Lijkt mij niet fijn nee.quote:Op zondag 14 juli 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die gaat niet op de grill
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....quote:Op zondag 14 juli 2024 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
Komen er ook nog meer lekkere wijven?
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Van de partijquote:Op zondag 14 juli 2024 20:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Euh....nou wat dacht je van die lekkere koe of die lekkere zeug en die lekkere chickies....
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden zequote:Op zondag 14 juli 2024 23:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nog een lekker ritje met de motor gemaakt?
Altijd fijnquote:Op maandag 15 juli 2024 00:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk. Anderhalf uur weggeweest ongeveer. Binnenwegen, stukje snelweg, bochten... en de nieuwe banden inrijden. Al merkte ik er weinig van dat ze nieuw waren, zo fijn voelden ze
Jazeker! Moet het alleen weer eens een keer doenquote:Op maandag 15 juli 2024 01:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Al eens in het heuvelland gereden?
Sallyquote:
Dat is weer goed nieuws!quote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Wat heb je gedaan dan?quote:
Lordquote:Op maandag 15 juli 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is weer goed nieuws!
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Goedemorgen allemaal!
Van allesquote:Op maandag 15 juli 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is weer goed nieuws!
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Goedemorgen allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 15 juli 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
[..]
Van allesSally Gets Slapped?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Is het een Vegetarische BBQ? Of met dierlijke producten?
Wat denk je.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Oh dat is fijn.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net halfjaarlijkse controle gehad. Alles in orde! Hoef nu maar 1x per jaar
Een vegetarische BBQ....ga jij eens de hoek in!quote:Op maandag 15 juli 2024 10:02 schreef fietsie het volgende:
Hangt er van af waarmee...quote:
[..]
Van allesKlinkt als een goed weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...quote:Op maandag 15 juli 2024 10:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een vegetarische BBQ....ga jij eens de hoek in!![]()
Enige keren dat ik daar aan doe is als ik onkruid ga branden.
Beter lezen danquote:Op maandag 15 juli 2024 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...
Als ik zelf een BBQ doe dan ehm, bij voorkeur een koude groenten salade zodat het rooster vrij blijft voor lekkers.
Ik hoop dat het de komende weken wat droger is... dit jaar nog maar 1x in de tuin kunnen zitten met de BBQ...quote:Op maandag 15 juli 2024 10:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Beter lezen dan
Er staat toch best wel duidelijk dat er vleesch op komt te liggen.
Koe, varken, kip....olifant gaat helaas niet...
Ik kan barbecuen met regen.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de komende weken wat droger is... dit jaar nog maar 1x in de tuin kunnen zitten met de BBQ...
Wanneer ?quote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik kan barbecuen met regen.
Overkapping
Hooguit geroosterde champignons, ui en paprika, en een maiskolfquote:Op maandag 15 juli 2024 10:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm, kom oorspronkelijk vanuit CUL.... en daar zijn soms (super gezellige) BBQ's waarbij er ook mensen graag iets vega eten...
Als ik zelf een BBQ doe dan ehm, bij voorkeur een koude groenten salade zodat het rooster vrij blijft voor lekkers.
Tussendoor!quote:Op maandag 15 juli 2024 11:45 schreef fietsie het volgende:
Dat neemt best veel plek in op een rooster..
Mwah.....quote:Op maandag 15 juli 2024 11:45 schreef fietsie het volgende:
Dat neemt best veel plek in op een rooster..
Krabbel je nu zelf terug?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah.....
https://www.instagram.com/s_a_s_j_e?igsh=MWVicnBhMHdnNDVoZQ==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |