Heb je ook vaardige handen?quote:
Vaardig genoeg om vlees te bereidenquote:Op maandag 15 juli 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook vaardige handen?
Het zou erg raar zijn in deze context te spreken van alleen "vaardigheden", en als ik weer wat specifieker wordt, zoals "een vaardig mondje.." wordt het weer zo...quote:
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)quote:Op maandag 15 juli 2024 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zou erg raar zijn in deze context te spreken van alleen "vaardigheden", en als ik weer wat specifieker wordt, zoals "een vaardig mondje.." wordt het weer zo...
quote:Op maandag 15 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)
Proteine dus, vooral ?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mwah....heb gehoord dat ik daar ook wel vaardig in ben. Kan er genoeg instoppen (vleesch, groente, chips, alles wat geen suiker bevat) en er genoeg uitlaten (voornamelijk onzin)
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel hequote:
Een vrijgezel mag vast toch wel BBQ-en ?quote:Op maandag 15 juli 2024 15:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel he
Goeie smoothie wel.quote:Op maandag 15 juli 2024 15:42 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En eiwit....moet het nu met proteïne en eiwit smoothie doen...vrijgezel he
Oh jazeker wel!quote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een vrijgezel mag vast toch wel BBQ-en ?
Ik heb wel op voorraadquote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh jazeker wel!
Maar moet aan extra proteïne komen....kan niet elke dag barbecueën.
Magquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 15:47 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh jazeker wel!
Maar moet aan extra proteïne komen....kan niet elke dag barbecueën.
Jaquote:
Hmm... 🤔quote:
Wel. Wat een instelling ook weer zeg.quote:
Nah ja, theoretisch gezien kan het wel.....praktisch wordt lastiger...quote:Op maandag 15 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel. Wat een instelling ook weer zeg.
I aim to pleasequote:Op maandag 15 juli 2024 17:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hmm... 🤔
Dan is het geen smoothie maar een shake....ook lekker hoor.
Koop dan zo'n bakplaat die Turken ook gebruiken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nah ja, theoretisch gezien kan het wel.....praktisch wordt lastiger...
Hete steen?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop dan zo'n bakplaat die Turken ook gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |