Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Vervolgens elke dag (!!) als je binnenkomt langs een lezer halen.
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te hurenquote:
Handig bedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Daarnaast hebben we dag - avond schakelingen; je kan bv overdag gewoon bij de medische techniek en digitalisering langslopen; voor 8:00 en na 16:00 heb je daar een pasje voor nodig.quote:
Toen ik met de Kerona een paar dagen uithielp in het ziekenhuis was dat ook al zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Da's 50kmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme de laatste week kijk ik naar 24 kitchen op de achtergrond.
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Van bakkerij Olinga uit Bierum![]()
Dat is verder dan 15 km - vermoed ik- bij jou vandaan.
Groninger koek!
Oh. Veel plezier...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te huren
Adem in, adem uit. Je bent geweldig. Je bent cum laude geslaagd. Je bent gevraagd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben ook uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de andere plek![]()
Gelukkig een online gesprek
En over een uur m'n presentatie. Ik heb er nu al helemaal stress van
Heb je een plaatje?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Groninger koek!
Fladderak is drank, bedoel je misschien poffert?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Groninger koek!
quote:Fladder wordt gemaakt van de lebmaag van de koe en is een typisch Surinaams gerecht. Voordat je fladder kunt eten wordt dit bijproduct gekookt in een heerlijke kruidige bouillon van Surinaamse kruiden, selderij en pittige pepers.
Tot 19u niet droog. Regent flink.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jullie?
Hier was het vanochtend helemaal droog, nu is het bewolkt met her en der een spetje.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Fladderak ken ik niet.
Fladder wel:
[..]
[ afbeelding ]
Er is nog één iemand anders en natuurlijk geen idee hoe die het gedaan heeftquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je enig idee uit hoeveel mensen ze een keuze gaan maken? En je hebt laten zien dat je niets iets half wil doen.
Min of meer droog naar de stad gefietst en weer terug. Schoenmaker wilde even overleggen over de aanpassingen die hij gaat doen zodat ik bepaalde schoenen aan kan. Iets met roeien en riemen. Zou het niet kopen maar kan ze wel aan. Hij heeft ook in de schoenen die ik vorige week had opgehaald gaatjes bijgemaakt want met die opgezwollen voeten van de week kreeg ik ze niet aan.
Het zal ook niet de laatste afgelaste wedstrijd zijn vermoed ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Het regende hier dusdanig dat de eerste wedstrijd van de Haarlemse Honkbalweek vanmiddag afgelast is…
Dan heet die koek naar de drank (Fladderak) die erdoor zit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef AnneX het volgende:
Volgende week dus @:Tele6
Wij wachten af…met jou🍀
Fladderak is een Groninger koek.
En het zag er heerlijk uit!
Fladderweek is een lokale vakantieweek voor basisschoolkinderen einde Zomervakantie.
Morgen begint het lokale dorps evenement met een Tour voor 100 kinderen van 8-12 jaar.
De nieuwe buren vroegen in de app wat zij konden verwachten?
Nou spektakel 🙃 wegafsluitingen, Eindfeest voor de deur Boom boom boom🎶
Ja, de regen kwam toch ook hier en inmiddels zitten we boven de 30mm.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tot 19u niet droog. Regent flink.
Qua uren had ik wel naar huis gekund. En dan, grasmaaien of buiten klussen kan toch niet. Ben met leuk klusje bezig dus ga nog even door. Als het ooit droog wordt neem ik wel een middag vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |