Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.quote:
Ah ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Vervolgens elke dag (!!) als je binnenkomt langs een lezer halen.
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te hurenquote:
Handig bedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Daarnaast hebben we dag - avond schakelingen; je kan bv overdag gewoon bij de medische techniek en digitalisering langslopen; voor 8:00 en na 16:00 heb je daar een pasje voor nodig.quote:
Toen ik met de Kerona een paar dagen uithielp in het ziekenhuis was dat ook al zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Da's 50kmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme de laatste week kijk ik naar 24 kitchen op de achtergrond.
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Van bakkerij Olinga uit Bierum![]()
Dat is verder dan 15 km - vermoed ik- bij jou vandaan.
Groninger koek!
Oh. Veel plezier...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te huren
Adem in, adem uit. Je bent geweldig. Je bent cum laude geslaagd. Je bent gevraagd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben ook uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de andere plek![]()
Gelukkig een online gesprek
En over een uur m'n presentatie. Ik heb er nu al helemaal stress van
Heb je een plaatje?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Groninger koek!
Fladderak is drank, bedoel je misschien poffert?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Groninger koek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |